پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک
پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک

تکنولوژی انرژی خورشیدی و طراحی و محاسبه آن در دستگاه‌های خانگی و صنعتی

تکنولوژی-انرژی-خورشیدی-و-طراحی-و-محاسبه-آن-در-دستگاه‌های-خانگی-و-صنعتی
تکنولوژی انرژی خورشیدی و طراحی و محاسبه آن در دستگاه‌های خانگی و صنعتی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 200
حجم فایل: 4590
قیمت: : 7500 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
خورشید یکی از دو منبع مهم انرژی است که باید به آن روی آورد زیرا به فن‌آوری‌ های پیشرفته و پرهزینه نیاز نداشته و می تواند بعنوان یک منبع مفید و تأمین کننده انرژی در اکثر نقاط جهان بکار گرفته شود. بعلاوه استفاده از آن برخلاف انرژی هسته ای، خطر و اثرات نامطلوبی از خود باقی نمی گذارد و برای کشورهائیکه فاقد منابع انرژی زیرزمینی هستند، مناسبترین راه برای دستیابی به نیرو و رشد و توسعه اقتصاد می باشد.
ایران با وجود اینکه یکی از کشورهای نفت خیز جهان بشمار می رود و دارای منابع عظیم گاز طبیعی نیز می باشد، خوشبختانه بعلت شدت تابش خورشید در اکثر مناطق کشور، اجرای طرحهای خورشیدی الزامی و امکان استفاده از انرژی خورشید در شهرها و شصت هزار روستای پراکنده در سطح مملکت، می تواند صرفه جویی مهمی در مصرف نفت و گاز را به همراه داشته باشد.
فن آوری ساده، آلوده نشدن هوا و محیط زیست و از همه مهمتر ذخیره شدن سوختهای فسیلی برای آیندگان،‌ یا تبدیل آنها به مواد و مصنوعات پر ارزش با استفاده از تکنیک پتروشیمی، از عمده دلایلی هستند که لزوم استفاده از انرژی خورشید را برای کشور ما آشکار می سازند.
تبدیل انرژی خورشید بهر شکلی مطلوب می باشد ولی امکانات اقتصادی طرحهای مختلف باید دقیقاً سنجیده شوند. امروزه استفاده از انرژی حرارتی خورشید برای گرم کردن منازل، از لحاظ فن آوری امکانپذیر می باشد. از نظر اقتصادی نیز بعلت افزایش روزافزون قیمت سوختهای فسیلی و سایر منابع انرژی و تلاش متخصصین در کاهش هزینه مواد اولیه و لوازم مورد نیاز برای جمع آوری حرارت و پرتوهای خورشیدی محققین و دانشمندان را در جهت مطالعه و بهینه سازی سیستمهای خورشیدی تشویق نموده و به پیشرفتهای مهمی نیز دست یافته اند. مراکز و سازمانهای معتبر علمی و پژوهشی جهان نیز همه ساله سمینارها و کنفرانسهای مختلفی را در رابطه با مسائل انرژی، بخصوص انرژی خورشیدی تشکیل داده و تبادل اطلاعات از پژوهشهای جدید را ممکن می سازند. امید است در ایران نیز تشکیل چنین سمینارها و سخنرانیها، مردم را با روشهای استفاده از انرژی خورشیدی آشنا ساخته و کاربرد آنها را میسر سازد.

فهرست مطالب:
    مقدمه                            
    تاریخچه                             
    زمین و انرژی خورشیدی                        
    وضعیت انرژی در ایران                        
    زوایای خورشیدی                            
    وسایل اندازه گیری تابش خورشیدی                        
    انرژی خورشیدی و مقایسه‌ی آن با انرژی های دیگر                
    انواع تکنولوژی های انرژی خورشیدی                        
    تابش خورشید                            
    عملکرد سلول های خورشیدی                        
    ذخیره سازی انرژی                        
    سیستم های گرما خورشیدی                    
    آبگرمکن خورشیدی برای گرمایش ساختمان و مصرف            
    آبگرمکن خورشیدی برای گرمایش و سرمایش                
    سیستم های تهیه‌ی آب شیرین خورشیدی                    
    طراحی و محاسبات آبگرمکن خورشیدی                    
    محاسبات دستگاه آب شیرین کن خورشیدی                    
    سیستم های خشک کن خورشیدی                        
    سیستم های سرد کننده خورشیدی                        
    اولین ساختمان خورشیدی در ایران                         
    منابع و مآخذ                    

دانلود فایل

خازن گذاری در شبکه های توزیع برای کاهش تلفات و بهبود ضریب توان

خازن-گذاری-در-شبکه-های-توزیع-برای-کاهش-تلفات-و-بهبود-ضریب-توان
خازن گذاری در شبکه های توزیع برای کاهش تلفات و بهبود ضریب توان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 119
حجم فایل: 14922
قیمت: : 8000 تومان

بخشی از متن:
پیشگفتار:
خازن های اصلاح ضریب توان برای مهندسین برق اسم آشنایی است و اهمیت این عناصر در سیستم های توزیع بر هیچ کس پوشیده نیست. این عناصر در سیستمهای توزیع نقش کلیدی دارند. در سیستم های توزیع به خاطر ولتاژ پایین تر جریان O عبوری از خطوط بالا است و این امر باعث می شود که XI2  بالا باشد، که به همراه توان مصرفی حقیقی ، اندازه ی توان ظاهری را بالاتر برده ، لازم می دارد که از تجهیزاتی با قدرت بالاتر استفاده کنیم، I توان راکتیو القایی که بیشتر از خاصیت سلفی عناصر می باشد به وفور در سیستمهایی توزیع و قدرت یافت می شود که از عوامل تولید کننده ی آنی می توان به موتورهایی القایی مورد استفاده در صنعت، تراش ها، خطوط انتقال ومیره اشاره کرد. برای کم کردن اثر توان القایی در نتیجه اندازه می توان ظاهری، از وسایل گوناگون مانند موتورهای سنکرون و خازن های اصلاح ضریب توان  می توان استفاده نمود، که مورد اول بیشتر در صنایع بمنظور کم کردن هزینه توان راکتیو استفاده می شد، که به خاطر هزینه تعمیر و نگهداری بالا، در حال حاضر بیشتر از خازن های سوئیچینگ استفاده می شود. اما مورد دوم که بحث اصلی ما در این پایان نامه می باشد به خاطر هزینه تعمیر و نگهداری کم و عمر بالا بیشتر در سیستم های توزیع استفاده می شود. که می تواند به صورت واحد، گروهی، ثابت و یا قابل سوئیچ به کار گرفته شود. از دیگر پارامترهای مهم مربوط به این خازن می توان به مقدار بهینه این خازن ها و مکانی که بیشترین جبران سازی را ایجاد می کند اشاره کرد، که در حد توان در این پایان نامه بررسی شده است.

فهرست فصول:
فصل اول: مفاهیم اساسی    
فصل دوم: منابع مصرف کننده توان راکتیو سلفی در شبکه     
فصل سوم: اثرات خازن های موازی در سیستمهای قدرت     
فصل چهارم: توابع هدف     
فصل پنجم: بررسی چند مقاله از IEEE    
ضمائم

دانلود فایل

مدل سازی و راه اندازی ژنراتورهای القایی

مدل-سازی-و-راه-اندازی-ژنراتورهای-القایی
مدل سازی و راه اندازی ژنراتورهای القایی
فرمت فایل دانلودی: .DOC
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 109
حجم فایل: 8728
قیمت: : 7000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
در اوایل قرن بیستم به این واقعیت پی برده شد که ماشین القایی بعد از قطع ولتاژ خط ممکن است در حالت تحریک باقی بماند ولی برای ایجاد چنین تحریکی شرایط خاصی مورد نیاز بود. محققان بعد از پژوهش و تحقیق در یافتند که با اتصال خازنهایی به ترمینال موتور القایی در حال چرخش (توسط توان مکانیکی بیرونی) شرط تحریک پایدار بوجود آمده و ولتاژ بطور پیوسته تولید می شود. بنابراین یک سیستم تولید جدیدی متولد شد که در آن ولتاژ خروجی شدیداً به مقدار خازن تحریک و سرعت روتور و بار بستگی دارد. این نوع تولید تا سالهای 1960-1970 به فراموشی سپرده شد و مطالب کمی در مورد آن نوشته شد.
 علت این بی توجهی در اهمیت عملی کم چنین تولیدی مستتر بود. چرا که ژنراتور القایی به تنهایی توانایی کنترل ولتاژ و فرکانس تولیدی را ندارد. از این رو ژنراتورهای سنکرون در واحدهای تولیدی بکار گرفته و هرساله مقدار زیادی سوخت صرف تولید برق ac می شود. طبیعی است با استفاده روزافزون از آلترناتورهای سنکرون، آنهااز نظر مقادیر نامی، روشهای خنک سازی، تکنولوژی ساخت و مدلسازی این ژنراتورها دستخوش رشد و تحول شدند، اما ساختار اساسی آنها بدون تغییر ماند ولی بدلیل نگرانی از نرخ کاهش شدید منابع انرژی تجدیدناپذیر و به طبع آن صعود چشمگیر قیمت نفت از یک طرف و ظهور و رشد قطعات نیمه هادی قدرت و پیشرفت کنترل صنعتی از طرف دیگر ژنراتور القایی بازگشت مجددی یافت.
از این رو علاقمندی زیادی برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، مثل باد جهت جایگزینی سوخت و کاهش نرخ مصرف سوخت ایجاد شد و توجه به ژنراتور القایی به خاطر مزایای زیادی که دارد بیشتر شد.
در سالهای اخیر کاربرد ژنراتور القایی در تولید برق از توربینهای بادی و آبی کوچک مورد توجه زیادی قرار گرفته است. چرا که سادگی نگهداری و کاهش منابع انرژی فسیلی و توانایی ژنراتور القایی برای تبدیل توان مکانیکی از فاصله وسیعی از سرعت روتور موجب شده تا به فکر جایگزینی انرژی باد به جای سوختهای فسیلی بیافتند و انبوه تحقیقات در این زمینه نشانگر توانایی آن در رفع مشکلات حاضر است.

فهرست مطالب:
مقدمه  
فصل اول: ژنراتور القایی 
۱-۱- مزایای ژنراتور القایی 
۱-۲ معایب ژنراتور القایی 
فصل دوم: مدلسازی عددی یک ژنراتور القایی  
۲-۱- تاریخچه مدل دو محوری ماشین القایی 
۲-۲-۱: معادلات تبدیل یافته ولتاژ 
۲-۲-۲ معادلات تبدیل یافته فلوی پیوندی 
۲-۲-۳- معادله تبدیل یافته گشتاور مغناطیسی 
۲ -۴ معا دلات حالت  
۲-۵- مدل ژنراتور القایی در حالت ماندگار  
۲-۶ تئوری فضای برداری 
فصل سوم: راه اندازی ژنراتور القایی 
۳-۱- پدیده تحریک خودی 
۳-۱-۱- تعبیرپروسه تحریک خودی براساس مدار معادل RLC 
3-1-2- تعبیر پروسه تحریک خودی براساس سیستمهای خودنوسانی
۳-۱-۲-۱- توصیف سیستم خودنوسانی 
۳-۱-۲-۲- سیستم ماشین القایی
۳-۱-۳- تغبیر پروسه تحریک خودی براساس پسماند مغناطیسی 
۳ -۱-۳-۱بررسی های تئوریکی  
۳-۲ نکات عملی در راه اندازی ژنراتور القایی 
فصل چهارم: مثالهایی از حالت های گذرا در ژنراتور القایی 
۴-۱ اتصال بار اهمی به ژنراتورالقا یی 
۴-۲ اتصال کوتاه سه فاز متقارن 
۴-۳ اتصال کوتاه دوفاز  
۴-۴- اتصال کوتاه دو فاز به زمین  
۴-۵ اتصال کوتاه یک فاز به زمین 
۴-۶ اثر شتاب روتور برروی پدیده تحریک خودی 
منابع و ماخذ

دانلود فایل

بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر

بررسی-رابطه-بین-باورهای-غیر-منطقی-و-میزان-اضطراب-در-دانشجویان-پسر-و-دختر
بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 104
حجم فایل: 555
قیمت: : 5500 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
رویکرد شناختی و روانی شناسی امروزه مورد توجه بسیار قرار گرفته است وبیشتر از هر رویکرد دیگری مورد تجربه واقع می شود (ای وی، ای وی و مورگان 1993،ص258). رویکرد شناختی معتقد است که ریشه رفتارهای انسان در نوع تفکر و نگرش وطرز تلقی های اوست برنز، 1367، ص 17) می گوید:
‌«نخستین اصل شناخت گرایی است که حال انسان نتیجه شناخت ها و تفکرات اوست.» با استفاده از تئوری ABC درمان شناختی- رفتاری پیشرفت بسیار زیادی از دهه 1970 تاکنون داشته است و اکنون یکی از راجترین اشکال درمان روان شناختی است (الیس، 1991،ص2) عبارت زیر نیز توضیحی از این توسط الیس است. «در سالهای اخیر روان درمانیهائی که گرایش شناختی دارند. نه فقط به دلیل پژوهش هایی که اثر بخشی آن را تأئید کرده اند، بلکه به دلیل شهرت عامی که یافته اند، موفقیت زیادی داشته اند و سهولت گرایش شناختی در درمان مستقیم باعث شده است که این شیوه نسبت به سایر شیوه ها مطبوعتر و کمتر تهدید کننده باشد. (الیس، 1989، ص3)
صدها مطالعه در تحقیقی کنترل شده نشان داده اند که RET و CBT مقایسه با سایر روش های روان درمانی به طور معنی دارتری به مراجعان کمک کرده اند تا کمتر پریشان باشند.

فهرست مطالب:
فصل اول: مقدمه

بیان مسئله
سوال تحقیق
ضرورت تحقیق  
اهداف پژوهش
فرضیه  
تعریف عملیاتی واژه ها  
واژه ها
فصل دوم: زمینه مسئله
تعریف روان درمانی
اهداف روان درمانی
درجات روانی درمانی
روش های روان درمانی
بیماری روانی از نظر فروید
فرضیه ها و مفاهیم بنیادی روانکاوی
تعریف روانکاوی
هدف روانکاوی و روان درمانی تحلیل
هدف روان درمانی تحلیل گر  
انسان از دیدگاه مکتب رفتار گرائی
فرضیه های رفتارگرای
بیماری روای از دیدگاه مکتب یادگیری
رفتاردرمانی
تکنیک های رفتاردرمانی
رفتار درمانی شناختی
انسان ازدیدگاه روان شناسی انسان گرایی
اصول و فرضیه های روانشناسی انسان گرایی
روان شناسی شناختی
فرضیات شناخت درمانی
انسان در نظریه شناختی
بیماری روانی در نظریه شناختی
اهداف روان درمانی شناختی
روش و شیوه شناخت درمانی
نقش درمانگر درنظریه شناختی
فنون و اجزا شناخت درمانی
محدودیت های شناخت درمانی
نظریه درمانی عقلانی عاطفی (الیس)
مفاهیم بنیادی نظریه الیس
نظریه شخصیت الیس
اضطراب و بیماری روانی در نظریه عقلانی و عاطفی
تفکرات غیر منطقی
روان درمانی در نظریه عقلانی عاطفی
فرایند درمانی
نقش درمانگر
اضطراب
سطوح اضطراب
خلاصه
مبانی نظری اضطراب
نظریه های یادگیری
نظریه های اصالت وجودی
نظریه های شناختی
نظریه های زیست شناختی  
عوامل اضطراب و تنیدگی
پاسخ های سیستم ایمنی
پاسخ های شناختی به اضطراب
دو مورد از تحقیق انجام شده در زمینه این پژوهش
فصل سوم: روش تحقیق
جامعه آماری
متغیرهای پژوهشی
فرضیات مربوط به کنترل متغیرها
ابزار تحقیق
روش های آماری
محدودیت های روش ها و چگونگی تاثیر آن بر تحقیق
فصل چهارم و پنجم: تجزیه و تحلیل داده ها  
فرضیه   
خلاصه  
منابع و مأخذ  
فهرست منابع لاتین
فهرست منابع فارسی

دانلود فایل

بررسی طبقه‌ بندی درجات حفاظتی تابلوهای الکتریکی

بررسی-طبقه‌-بندی-درجات-حفاظتی-تابلوهای-الکتریکی
بررسی طبقه‌ بندی درجات حفاظتی تابلوهای الکتریکی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 101
حجم فایل: 857
قیمت: : 5500 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
این فصل طبقه‌بندی درجات حفاظتی تابلوهای الکتریکی را مشخص می‌کند و سازندگان تجهیزات باید، نوع حفاظت قسمتهای مختلف تابلو را مشخص نمایند. محدوده کاربرد این طبقه‌بندی، تابلوهای بکار رفته در شبکه‌های توزیع را شامل می‌شود. نوع حفاظتی که در این طبقه‌بندی مشخص شده شامل موارد زیر می‌باشد:
1. حفاظت اشخاص در برابر تماس با قسمتهای برق‌دار و متحرک در داخل تابلو و حفاظت وسایل داخل تابلو در برابر نفوذ اجسام خارجی جامد به تابلو.
2. حفاظت تجهیزات داخل تابلو در برابر ورود مایعات به داخل آن.
علائم مربوط به این درجات حفاظتی و آزمایشهای لازم برای تأیید آن از مواردی است که در این فصل آمده است.

فهرست مطالب:
فصل اول: طبقه‌بندی درجات حفاظتی برای تابلوها

    علائم بکاررفته
    اولین رقم مشخص کننده درجه حفاظتی
    دومین رقم مشخص کننده درجه حفاظتی
    درجات حفاظتی
    توصیه‌های قبل از آزمایش
    آزمونها برای اولین عدد مشخصه
    آزمونها برای دومین عدد مشخصه
فصل دوم: استاندارد تابلوهای قدرت و فرمان فشار قوی
    مقدمه
قسمت اول: تعاریف
    شرایط کار عادی
    شرایط حمل و نقل ، انبارکردن و نصب
قسمت دوم: مقادیر اسمی
    ولتاژ اسمی
    مقدار اسمی سطح عایقی
    فرکانس اسمی
    جریان اسمی عادی
    جریان اسمی ایستادگی کوتاه‌مدت
    جریان اسمی ایستادگی پیک
    افزایش دما
    درجات حفاظت
قسمت سوم: طرح و ساخت
    محفظه‌ها
    کلیدهای جداکننده (ایزولاتورها)
    اینترلاکها
    زمین کردن
    شینه‌ها
    شناسایی
    ابعاد تابلو
    اطلاعات ، لوله ویژگیها
قسمت چهارم: آزمونها
    طبقه‌بندی آزمونها
    آزمونهای ولتاژ
    آزمونهای افزایش دما
    آزمونهای جریان کوتاه‌مدت بر روی مدار اصلی
    آزمونهای جریان کوتاه‌مدت روی مدارات زمین
    تعیین مطابقت ظرفیتهای قطع و وصل
    آزمونهای عملکرد مکانیکی
    تعیین مطابقت درجات حفاظتی
    آزمونهای وسایل کمکی الکتریکی، مکانیکی
    کنترل کردن سیم‌بندی
پیوست (الف) استاندارد مقادیر جریان مطابق نشریه IEC شماره 59
پیوست (ب) شرایط استاندارد اتمسفری مطابق نشریه IEC شماره 60
پیوست (پ) روش آزمون شرایط جوی، برای تابلوهای قدرت و فرمان نصب شده در محیط‌های باز
پیوست (ت) راهنمای انتخاب درجات حفاظتی برای تابلوهای بکار رفته در شبکه توزیع
 

دانلود فایل

طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون به زبان ++ Builder C

طراحی-نرم-افزار-پخش-بار-به-روش-نیوتن-رافسون-به-زبان--builder-c
طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون به زبان ++ Builder C
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 129
حجم فایل: 1198
قیمت: : 6000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
در آغاز شکل گیری شبکه‌های برقی، مولدها، برق را بصورت جریان مستقیم تولید می‌کردند و در مساحت های محدود و کوچک از آنها بهره‌ مند می‌شد. و این شبکه‌ ها بصورت کوچک و محدود استفاده می‌شد. با افزایش تقاضا در زمینه استفاده از انرژی الکتریکی دیگر این شبکه‌ های کوچک پاسخگوی نیاز مصرف کننده‌ ها نبود و می‌ بایست سیستم‌ های برقرسانی مساحت بیشتری را تحت پوشش خود قرار می‌دادند. از طرفی برای تولید نیز محدودیتهایی موجود بود که اجازه تولید انرژی الکتریکی را در هر نقطه دلخواه به مهندسین برق نمی‌داد. زیرا که نیروگاه‌ها می‌بایست در محلهایی احداث می‌شد که انرژی بطور طبیعی یافت می‌شد. انرژیهای طبیعی مثل : آب ، باد ، ذغال سنگ وغیره بنابراین نیروگاه‌ها را می‌بایست در جاهایی احداث می‌کردند که یا در آنجا آب و یا باد و یا ذغال سنگ و دیگر انرژیهای سوختی موجود بود. بدین ترتیب نظریه انتقال انرژی الکتریکی از محل تولید انرژی تا محل مصرف پیش آمد. این انتقال نیز توسط برق جریان مستقیم امکان‌پذیر نبود. زیرا ولتاژ در طول خط انتقال افت می کرد و در محل مصرف دیگر عملاً ولتاژی باقی نمی‌ماند. بنابراین مهندسین صنعت برق تصمیم گرفتند که انرژی الکتریکی را بطور AC تولید کنند تا قابلیت انتقال داشته باشد. و این عمل را نیز توسط ترانسفورماتورها انجام دادند. ترانسفورماتورها می‌توانستند ولتاژ را تا اندازه قابل ملاحظه‌ای بالا برده و امکان انتقال را فراهم آورند. مزیت دیگری که ترانسفورماتورها به سیستم‌های قدرت بخشیدند. این بود که با بالا بردن سطح ولتاژ ، به همان نسبت نیز جریان را پائین می آوردند ، بدین ترتیب سطح مقطع هادیهای خطوط انتقال کمتر می‌شد و بطور کلی می‌توانستیم کلیه تجهیزات را به وسیله جریان پائین سایز نماییم. و این امر نیز از دیدگاه اقتصادی بسیار قابل توجه می‌نمود. ...

فهرست مطالب:
    مقدمه
فصل اول: شرحی بر پخش بار
    1- پخش بار
    2- شین مرجع یا شناور
    3- شین بار
    4- شین ولتاژ کنترل شده
    5- شین نیروگاهی
    6- شین انتقال
فصل دوم: محاسبات ریاضی نرم افزار
    1- حل معادلات جبری غیر خطی به روش نیوتن-رافسون
    2- روشی برای وارون کردن ماتریس ژاکوبین
فصل سوم: معادلات حل پخش بار به روش نیوتن-رافسون
    1- حل پخش بار به روش نیوتن- رافسون
فصل چهارم: تعیین الگوریتم کلی برنامه
    1- الگوریتم کلی برنامه
    2- الگوریتم دریافت اطلاعات در ورودی
    3- الگوریتم محاسبه ماتریس ژاکوبین
    4- الگوریتم مربوط به وارون ژاکوبین
    5- الگوریتم مربطو به محاسبه
    6- الگوریتم مربوط به محاسبه ماتریس
    7-الگوریتم مربوط به ضرب وارون ژاکوبین در ماتریس
    8- الگوریتم مربوط به محاسبه
    9- الگوریتم تست شرط
    10- الگوریتم مربوط به چاپ جوابهای مسئله در خروجی
فصل پنجم: مروری بر دستورات برنامه نویسی ++ C
    1- انواع داده
    2- متغیرها
    33- تعریف متغیر
    4- مقدار دادن به متغیر
    5- عملگرها
    6- عملگرهای محاسباتی
    7- عملگرهای رابطه‌ای
    8- عملگرهای منطقی
    9- عملگر Sizcof
    10- ساختار تکرار for
    11- ساختارتکرار While
    12- ساختار تکرار do … While
    13- ساختار تصمیم if
    14- تابع Printf 
    15- تابع Scanf 
    16- تابع getch 
    17- اشاره‌گرها
    18- متغیرهای پویا
    19- تخصیص حافظه پویا
    20- برگرداندن حافظه به سیستم
    21- توابع
    22- تابع چگونه کار می‌کند
فصل ششم: تشریح و نحوی عملکرد برنامه
فصل هفتم: نرم افزار

دانلود فایل

طراحی فروشگاه مجازی (اینترنتی)

طراحی-فروشگاه-مجازی-(اینترنتی)
طراحی فروشگاه مجازی (اینترنتی)
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 145
حجم فایل: 1157
قیمت: : 8000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
ابتدا مدیر فروشگاه وارد سایت می شود و ثبت نام می کند (ثبت نام فروشگاه) پس از آنکه وی ثبت نام کرد به قسمت (مدیریت فروشگاه) می رود و کالاهای خود را به فروشگاه اضافه می کند.
سپس کاربران برای دیدن فروشگاهها و خرید از آنها باید در سایت ثبت نام کنند. کاربرانی که در سایت ثبت کرده اند می توانند در همان صفحه اصلی با واردکردن نام کاربری و کلمه عبور وارد قسمت خرید از فروشگاه شوند. در این قسمت نام فروشگاهها لیست شده است. شما برای جستجوی محصولات هر یک از فروشگاه بایدنام فروشگاه درقسمت جستجو وارد کنید.
آنگاه دکمه جستجو را بزنید. سپس محصولات آن فروشگاه لیست می شود . اگر دکمه خرید را بزنید این کالا به سبد کالا شما اضافه می شود، در نهایت اگر بخواهید فاکتور خریدتان را مشاهده کنید باید کلید فاکتور خرید را کلیک کنید تا تعداد کل کالایتان به همراه مبلغ کل را نمایش دهد. به این ترتیب کاربر توانسته است به online خرید نماید.

فهرست مطالب:
NET چیست؟
زبان میانجی(MSIL)
سیستم زمان اجرای عمومی (CLR)
زبانهای .NET
ASP.NET
سرویسهای وب
شی چیست
کلاسهای پایه .NET
ASP.NET چگونه کار می کند
صفحات ASP.NET را با پسوند ASPX ذخیره کنید
کدهای ASP.NET را در صفحه وب بنویسید
برچست<script>
بلوک کد درون- خطی زوج برچسب< % %>
کنترل سرویس دهنده
امکانات ASP.NET
اتصال به پایگاه داده
اتصال به فایل XML
 کنترلهای سرویس دهنده
فرم چیست ؟
صفحه وب , فرمHTML , و فرم وب
صفحه وب ( Web Page )
فرم HTML
فر م وب  ( Web Form )
برچسب <form> در ASP.NET
کنترلهای سرویس دهنده ASP.NET
 کنترل <asp: label>
صفات کنترل <asp: label>
 طرز کار کنترل <asp: label>
تغییر  دادن برچسب <asp: label>
کنترل <asp: button>  صفات و رویدادهای کنترل  <asp: button>
طرزکارکنترل<asp:button>
کنترل <asp: textbox>
صفات کنترل <asp: textbox> 
طرزکارکنترل<asp:textbox>
کنترل <asp:listbox>
صفات و رویدادهای کنترل <asp:listbox>
صفات کنترل <asp:listbox>
طرزکار کنترل <asp:listbox>
کنترل<asp:dropdownlist> 
صفات و رویدادهای کنترل <asp:dropdownlist>
طرز کار کنترل <asp:dropdownlist>
کنترل <asp:radiobutton> و<asp:radiobuttonlist>
صفات و رویدادهای کنترل <asp:radiobuttonlist>
 طرز کار کنترل <asp:radiobuttonlist>
کنترل<asp: checkbox> و <asp:checkboxlist>
صفات ورویدادهای کنترل <asp:checkboxlist>
طرزکار کنترل <asp:checkboxlist>
 برنامه نویسی رویدادگرا
رویدادچیست؟
برنامه نویسی رویدادگرا چیست ؟
رویدادهای HTML
رویدادهای صفحه در ASP.NET
 رویدادهای کنترلهای ASP.NET
برنامه نویسی رویدادگرا و پیام BostBack
تست IsPostBack
کنترلهای ASP.NET
 کنترلهای وب  ASP.NET
کنترلهای ساده
کنترلهای داده
کنترلهای غنی
 کنترلهای تعیین اعتبار
کنترلهای سرویس دهنده HTML
مدل برنامه نویسی شی گرا
پردازش رویداد
حفظ خودکار مقدار
 صفت های شفارشی
تعیین اعتبار سفارشی
 مقایسه کنترلهای سرویس دهنده HTML و کنترلهای وب
تجرید کنترل
مدل شی
تشخیص قابلیتهای مرورگر
نحوه تبدیل کنترل
 کنترلهای وب
مدل شی غنی
تشخیص خودکار مرورگر
خواص مشترک کنترلهای وب
رویدادهای مشترک کنترلهای وب
کنترلهای ذاتی
کنترلهای غنی
کنترلCalendar
کنترلهای تعیین اعتبار
بانک اطلاعاتی
سیستم های مدیریت بانک اطلاعاتی
مفهوم بانک اطلاعاتی رابطه ای
مراحل طراحی بانک اطلاعاتی
دستیابی به بانک اطلاعاتی ADO.NET
اشیا و متد های ADO.NET
کلاس Data Set
خاصیت Data Set
متد Data Set
کلاس Data Adapter
خواص کلاس Data Adapter
متدکلاس Data Adapter
کلاس Data Table
خواص. Data Table
متد Data Table
کلاسData Row
خواص Data Row
متد Data Row
کلاس Data Columns
خواص متد Data Columns
انجام تغییرات در Data Set
روشهای نمایش داده های بانک اطلاعاتی
داده های بانک اطلاعاتی درکجا نمایش داده می شوند
کلاسData Reader
Senario Document (مستند تهیه سناریوهای کاری)
سناریوی اول : ثبت نام کاربران در سایت
سناریوی دوم : ثبت نام در لیست فروشگاهها
سناریوی سوم : خرید
Deployment Model Document (مستند مدل توسعه)
Actor Document
Shopping system :هسته مرکزی سیستم
Use
Store
Use Case Document (مستندمدل use case  ها)
User Registration Use Case Model
Browse Registration (درخواست ثبت نام کردن)
Store Registration Use Case
Browse Registration ( درخواست ثبت فروشگاه)
Upload Product Use Case
Buy Use Case Model
فروشگاه الکترونیکی
صفحه اصلی سایت
صفحه ثبت نام کاربران
کدثبت نام کاربر
صفحه ثبت نام فروشگاهها
صفحه مدیریت فروشگاهها
کد ویرایش اطلاعات فروشگاه
کد افزودن محصول به فروشگاه
قسمت خرید کالا
کد انتخاب فروشگاه/خرید کالا/نمایش سبد کالا/صدور فاکتور
جدول کاربران
جدول فروشگاه
جدول محصولات
جدول خرید
Count store
Count user
Insert product
Insert store
Insert To Buy .
Insert User
MC Product
Return factor
Return store
Sabade kharid 
Update store

دانلود فایل

کنترلر USB Host در Slat PCI

کنترلر-usb-host-در-slat-pci
کنترلر USB Host در Slat PCI
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 88
حجم فایل: 456
قیمت: : 6000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
امروزه ماکزیمم سرعت انتقال قابل دستیابی روی Micro Channel، در حدود 40 مگابایت در ثانیه است. این بر اساس سرعت باس 10 مگاهرتز است، در صورتی که یک جابجایی دیتا در هر سیکل از کلاک 10 مگاهرتز اتفاق بیفتد. (10 میلیون جابجایی در هر ثانیه، چهار بایت در هر جابجایی). در صورت استفاده از سرعت بیش از 80 و 160 مگابایت در ثانیه ممکن می باشد.
از میکروپرسسور 80286  به بعد سرعت بیش از 8 MHZ که سرعت باس بود، بوجود آمد. (مثلأ نرم افزاری مانند Microsoft windows). همانطور که ماشینهای سریعتر احتیاج به جاده های بهتری دارند، CPU ای سریعتر نیز نیاز به باسهایی با سرعت بیشتر دارند . برای دستیابی به سیستمی که دارای سرعت باس و سرعت CPU یکسان باشد، Local Bus ها بوجود آمدند.

فهرست مطالب:
بررسی PCI Bus
مقدمه
ISA Bus
EISA Bus
Micro Channel Bus
VL Bus
مشخصات کلی PCI
اتصال پر سرعت به CPU
نسخ گوناگون PCI BUS
PCI Express X16
AGP
انواع AGP
وضعیت گذرگاهها قبل از AGP
Mini PCI  
بررسی سیگنالهای باس PCI
سیگنالهای الحاقی ۶۴ بیت
Universal Serial Bus (USB)
معرفی (Universal Serial Bus) USB
تعریف پورت
تاریخچه
مشخصات نسخه های USB
مزایا پورت USB
حمایت های سیستم عامل
معایب پورت USB
بررسی عملکرد USB
حداقل نیازهای PC
– قسمتهای تشکیل دهنده USB
بررسی وظایف میزبان در یک ارتباط USB
خطایابی
فراهم کردن تغذیه روی Bus
پاسخ دادن به درخواست های استاندارد
چک کردن خطا
مدیریت تغذیه
سیگنال ها و رمز گذاریها
حالتهای باس
حالتهای باس سرعت پایین و بالا
دیفرانسیلی ۱ و دیفرانسیلی صفر
هر دو صفر (Single-Ended Zero)
هر دو یک (Single-Ended one)
حالتهای داده K , J
بیکار
بازگشت
شروع پاکت
پایان پاکت
حالت قطع
اتصال
حالت ریست
حالتهای باس سرعت خیلی بالا
حالتهای j , k سرعت خیلی بالا
چیرپ j  و چیرپ K
خطای سرعت خیلی بالا
بیکاری سرعت خیلی بالا
شروع پاکت سرعت خیلی بالا
پاکت پایان سرعت خیلی بالا
قطع سرعت خیلی بالا
رمزگذاری داده
همه سنکرون باقی ماندن
بیت استاف
فیلد SYNC
انتهای پاکت
دقت زمانبندی
قالب بندی پاکت
فیلد SYNC
فیلد مشخصه پاکت
فیلد آدرس
فیلد اندپوینت
فیلد داده
فیلد CRC
تأخیر بین پاکتها
مدهای تست
ورود و خروج مدهای تست
مدها
مقدار : h01
مقدار : h02
مقدار : h03
مقدار : h04
مقدار : h05
مقادیر دیگر
واسط الکتریکی
قطعه های کابل
فرستنده گیرنده های سرعت بالا و پایین
تفاوتهای سرعت بالا و پایین
مدارها
فرستنده گیرنده های سرعت خیلی بالا
چرا ۴۸۰ مگابایت در هر ثانیه
مدارها
سوئیچ در سرعتها
تشخیص قطع شدن یک دستگاه سرعت خیلی بالا
بیکاری و بازگشت در سرعت خیلی بالا
ولتاژهای سیگنال
سرعتهای بالا و پایین
سرعت خیلی بالا
کابل ها
رساناها
کانکتورها
کابل های قابل انفصال و غیر قابل انفصال
طول کابل ها
اطمینان از کیفیت سیگنال
منابع نویز
خطهای بالانس شده
شیلد کردن
نرخهای لبه
ایزولاسیون
ارائه روش کار
مدار ارائه شده
منابع و ماخذ

دانلود فایل

نیایش و ستایش معبود در اشعار شاعران برجسته سبک عراقی (نظامی، عطار، مولوی، سعدی، حافظ)

نیایش-و-ستایش-معبود-در-اشعار-شاعران-برجسته-سبک-عراقی-(نظامی-عطار-مولوی-سعدی-حافظ)
نیایش و ستایش معبود در اشعار شاعران برجسته سبک عراقی (نظامی، عطار، مولوی، سعدی، حافظ)
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 380
حجم فایل: 667
قیمت: : 7000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از چکیده:
این پایان نامه در چهار بخش تنظیم شده است. در بخش اول کلیاتی درباره نیایش و معنای لغوی واصطلاحی آن و معادل و مترادف های دیگر آن بیان شده است. در بخش دوم سعی کرده ایم انواع یا شیوه های مناجات را در ادیان آسمانی بزرگ بررسی و تا حدودی مقایسه نماییم و بعد به مهم ترین شیوه های مناجات در دین اسلام بپردازیم. بخش سوم به نوع ادبی مناجات در ادبیات فارسی دری به طور کلی و در شعر سبک عراقی به طور جزئی پرداخته ایم. شیوه ها و محتواهای عمده مناجات ها در این نوع تقسیم بندی شده و اشکال آن استخراج شده است.  بخش چهارم به بررسی جزئی و موشکافانه انواع نیایش در شعر شاعران این دوره اختصاص یافته است. شاعران برگزیده به ترتیب تاریخی هر کدام یک قسمت را به خود اختصاص داده اند. نخستین شاعر نظامی است که نیایش هایش بیشتر جنبه زاهدانه دارد و در مخزن الاسرار بیشتر از مثنوی های دیگر خود مناجات کرده است. در مثنوی های دیگر نیایش ها بیشتر در آغاز یا پایان مثنوی هاست. عطار اولین شاعر عارف این مجموعه است و مناجاتهایش ویژگی عارفانه دارد. مناجات های عطار در لابلای مثنوی هایش پراکنده است و گاه از زبان شاعر و گاه از زبان شخصیت های داستان هایش نقل شده اند. بی پروایی و جسارت و صمیمیتی که در این مناجات ها وجود دارد به آنها عمق خاصی بخشیده است. مولوی بدون تردید بهترین و نغزترین مناجاتهای ادبیات فارسی را در مثنوی و غزلیات خود آورده است. نگاه برخاسته از وحدت وجود او باعث می شود که در جاهایی که حتی با شمس یا دیگر مظاهر حق هم راز و نیاز می کند، رنگ اسمانی و منزهی به نیایش هایش می دهد. مناجات های مثنوی بسیار زیاد و عمیق هستند و انواع لایه های گفتگوی صمیمانه و خالصانه را با معبود شامل می شوند. سعدی بیشتر با نگاه زاهدانه نیایش می کند گرچه در جاهایی رنگ عارفانه به آن می زند. نیایش هایش سعدی در بوستان در ابتدا و انتهای کتاب بیشتر است، سعدی چند قصیده کامل را نیز به مناجات اختصاص داده است. مناجات های حافظ در بین این شاعران از همه کمتر است و شاید آن هم به دلیل کاربرد خاص غزل در شعر حافظ باشد و نگاه انتقادی تندی که به شرایط جامعه خود دارد. نیایش های حافظ بیشتر پراکنده و به صورت تک بیت هایی درخشان در لابلای غزل هاست.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بخش اول (نیایش و ستایش)
نیایش، ستایش و مترادفات آنها
اقسام نیایش
محتوا و مضمون نیایش
ستایش و نیایش در قرآن
نیایش از دیدگاه دانشمندان و متفکران
دین
بخش دوم (دین اسلام و نیایش)
نیایش در دین اسلام
نماز
پرستش
محتوای پرستش
عبادت
توحید در عبادت
انگیزه عبادت
نیاز انسان به نیایش
دعا ها و نیایش ها
نیایش در قرآن
اصول اسلام
نیایش و مناجات در قرآن
آداب و شرایط برگفته از آیه قرآن
نیایش پیامبران الهی
تاثیر دعای مومن
اصلی ترین منظور دعا
توجه به صفات خدا در نیایش
صفات خداوند
آداب دعا و نیایش
بخش سوم (نیایش در شعر شاعران سبک عراقی)
طریقه شعر خراسانی و عراقی
پیشینه نیایش های منظوم فارسی
نوع ادبی مناجات
عواطف حاکم بر نیایش ها
نماز و نیایش در اشعار شاعران
درخواست در نیایش شاعران
انواع درخواست ها
بخش چهارم (بررسی نیایش شاعران برگزیده)
فصل اول: نظامی
فصل دوم: عطار
فصل سوم: مولوی
فصل چهارم: سعدی
فصل پنجم: حافظ
فهرست منابع

دانلود فایل

تصفیه فاضلاب و پساب صنایع غذایی

تصفیه-فاضلاب-و-پساب-صنایع-غذایی
تصفیه فاضلاب و پساب صنایع غذایی
فرمت فایل دانلودی: .DOC
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 72
حجم فایل: 439
قیمت: : 3000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
در بررسی دقیق خصوصیات آب همواره سئولاتی مطرح می شود از جمله اینکه آب چیست؟ از کجا می آید؟  چگونه و در چه شرایطی باید آب را مصرف کرد؟  چگونه باید با مشکلات ناشی از آب در صنعت مواجه شد؟ سرنوشت آب مصرف شده به کجا می انجامد وبا جریان فاضلاب چه باید کرد؟

آب  ماده ای حیاتی است که حدود 60 تا 70 درصد وزن انسان رشد یافته را تشکیل می دهد و بعد از اکسیژن  مهمترین  ماده برای  زیستن  می باشد. دو سوم سطح زمین را آب گرفته است و بطور کلی می توان گفت که منابع موجود آب دو نوع است:

فهرست مطالب:
بخش اول: آب و خواص آن
1-1- موجودیت آب                                             
1-2- منابع آب
1-2-1- آبهای سطحی
1-2-2- آبهای زیر زمینی
1-3- خواص آبهای آشامیدنی
1-3-1- خواص فیزیکی آب
1-3-2- خواص شیمیایی آب
1-4- سختی آب
بخش دوم: آب در صنایع غذایی
2-1- مصرف آب در صنایع غذایی 
2-1-1- آلودگیهای ناشی از مصرف آب در فرآیندهای صنعتی 
 2-3- جنبه های تاریخی مصرف صنعتی آب 
2-3-1- میزان مصرف صنعتی آب در ایران 
2-4-  مزایای حاصل از کاهش مصرف آب 
2-4-1-  استفاده مجدد آب 
2-4-2- بازچرخش یا ریسایکلینگ 
2-5- انواع مصارف آب در صنایع غذایی 
2-5-1- آب خنک سازی  
2-5-1-1- انواع سیستم های خنک سازی 
بخش سوم: انواع فاضلاب صنایع غذایی 
 3-1- ویژگیهای فاضلاب صنایع غذایی 
3-1-1- صنایع تولید قند وشکر 
3-1-2- صنایع تولید کمپوت وکنسرو 
3-1-3- صنایع نوشابه سازی 
3-1-4 صنایع لبنیاتی 
3-1-5- صنعت تولید روغن نباتی 
3-1-6- کشتازگاهها ومجتمعهای تولید گوشت 
3-2- لزوم تصفیه فاضلاب صنایع غذایی 
3-2-1- اثرات دفع فاضلاب صنایع غذایی به آبهای پذیرنده 
3-2-1-1- مواد معلق 
3-2-1-2- املاح معدنی محلول 
3-2-1-3- مواد آلی محلول  
3-2-1-4- اسیدها وقلیاها 
3-2-1-5- مواد تولید کننده کف 
3-2-1-6- رنگ 
3-2-1-7- آلودگیهای حرارتی 
3-2-1-8- میکروارگانیسم ها 
3-2-1-9- مواد شناور  
3-3- استراتژی تصفیه ودفع فضولات صنعتی 
3-3-1- تخلیه فاضلاب صنعتی به فاضلابروی شهری 
3-3-1-1- ملاحظات اختصاصی فاضلاب جهت تخلیه به فاضلاب شهری 
3-3-2- تصفیه اختصاصی فاضلاب صنعتی 
3-3-3- تصفیه مشترک با صنایع دیگر 
3-3-4- تغییرواصلاح فرآیندهاجهت کاستن از حجم فاضلاب  غلظت آلاینده
3-4- فاضلاب بهداشتی صنایع 
بخش چهارم: روشهای تصفیه فاضلاب صنایع غذایی 
4-1- تصفیه فیزیکی 
4-1-1- آشغالگیری 
4-1-2- دانه گیری 
4-1-4- شناورسازی 
4-1-5- حوضهای متعادل کننده یا یکنواخت ساز 
4-2- تصفیه شیمیایی 
 4-2-1- تنظیم ph                   
4-2-2- اکسیداسیون مواد آلی مقاوم 
4-2-3- گند زدایی 
4-2-4- انعقاد و لخته سازی 
4-2- جذب سطحی مواد آلی محلول و مقاوم 
4-3- تصفیه بیولوژیکی 
4-3-1- اصلاحات رایج در تصفیه فاضلاب  
BOD -4-3-1-1 
COD -4-3-1-2               
TSS -4-3-1-3               
TDS -4-3-1-4                     
4-3-2- اصلاحات رایج در راهبری تصفیه خانه
4-3-2-1- زمان ماند هیدرولیکی
4-3-2-2- زمان ماند میکروبی
MLSS -4-3-2-3                     
F\M 4-3-2-4                     
4-3-3- تصفیه هوازی فاضلاب
4-3-3-1- تخلیه به آبهای طبیعی
4-3-3-2- کاربرد فاضلاب در زمین
4-3-3-3- برکه های تثبیت
4-3-3-3-1- برکه های بی هوازی
4-3-3-3-2- برکه های اختیاری
4-3-3-3-3- برکه های هوازی
4-3-3-3-4- برکه های تکمیلی
4-3-3-3-5- برکه های هوادهی 
4-3-3-4- صافی چکنده
4-3-3-5- تماس دهنده های بیولوژیکی چرخان
4-3-3-6- سیستم لجن فعال
4-3-4- روشهای بی هوازی تصفیه فاضلاب صنایع غذایی
4-3-5- انواع سیستم های بی هوازی تصفیه فاضلاب
4-3-5-1- سپتیک تانک
4-3-5-2- راکتور بی هوازی با بستر لجن رو به بالا
4-3-5-3- صافی بی هوازی
بخش پنجم: راهبری تصفیه خانه های فاضلاب صنایع غذایی
5-1- علل عدم موفقیت تصفیه خانه های فاضلاب صنایع غذایی
5-2- فاکتورهای موثر در راهبری تصفیه خانه های فاضلاب صنایع غذایی 
5-2-1- شدت آلودگی فاضلاب خام
5-2-2- مواد مغذی یا نوترینت ها
5-2-2-1- بالکینگ
 5-2-3- اکسیژن محلول                  
5-2-4- زمان ماند
ph 5-2-5                 
5-2-6- سمیت
5-2-7- دما
5-2-8- اختلاط
5-2-9- میزان جریان ورودی
5-3- پایستن فرآیند
 5-3-1- شاخصهای بصری
5-4- شاخصهای آزمایشی 
5-5- مشکلات سیستم های لجن فعال و رفع آنها
5-5-1- روشهای کلی تشخیص مشکلات
BOD 5-5-2  حذف کم               
5-5-2-1- حذف بارهای آلی 
5-5-2-2- مواد سمی یا بازدارنده
5-5-2-3- دماهای پایین
افزایش زمان ماند هیدرولیکی
 افزایش MLVSS
PH 5-5-2-4 نامناسب             
5-5-2-5- زمان هوادهی ناکافی
MLVSS5-5-2-6  ناکافی               
منابع و ماخذ

دانلود فایل