پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک
پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک

پاور پوینت و جزوه اندیشه اسلامی 1

این جزوه و اسلاید شامل بخش های زیر بوده و جهت ارائه و تدریس به این صورت طبقه بندی شده است .که شامل 204 صفحه می باشد.


بخش یکم انسان و ایمان

بخش یکم فصل اول انسان

بخش یکم فصل دوم ایمان

بخش دوم مبدا

بخش دوم فصل اول اثبات وجود خدا

بخش دوم فصل دوم صفات خدا

بخش دوم فصل سوم مسئله شر

بخش دوم فصل چهارم توحید و عبادت

بخش سوم معاد

بخش سوم فصل اول  کلیات

بخش سوم فصل دوم مرگ

بخش سوم فصل سوم بعد از مرگ

بخش سوم فصل چهارم بهشت و جهنم

نتیجه گیری

 

تعداد صفحات : 204


مبلغ قابل پرداخت 1,875 تومان
(شامل 25% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 2,500 تومان

کاربرد فناوری‌های جدید در آموزش

مبلغ قابل پرداخت 4,875 تومان
(شامل 25% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 6,500 تومان

پروژه طراحی وبسایت لوازم خانگی

پروژه-طراحی-وبسایت-لوازم-خانگی
پروژه طراحی وبسایت لوازم خانگی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc, asp.net
تعداد صفحات: 88
حجم فایل: 1836
قیمت: : 30000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
ارتباط بین تجارت و تکنولوژی دیر زمانی است که وجود داشته و ادامه دارد. در واقع, یک پیشرفت تکنیکی باعث رونق تجارت شد و آن هم ساخت کشتی بود. در حدود 2000 سال قبل از میلاد, فینیقیان تکنیک ساخت کشتی را بکار بردند تا از دریا بگذرند و به سرزمین های دور دست یابند. با این پیشرفت, برای اولین بار مرزهای جغرافیایی برای تجارت باز شد و تجارت با سرزمین های دیگر آغاز گردید. یکی از محبوبترین در دنیای وب خرید اینترنتی است . ما میتوانیم در زمانهای پرت، در هرزمان و مکان حتی با لباس خواب می توانید اینکار را بکنید.
به معنای واقعی هر کسی می تواند صفحه اینترنتی خود را بسازد و کالاهای مورد نیازش را در ان ارایه دهد . البته تاریخچه تجارت الکترونیک با تاریخچه اختراعات قدیمی مثل کابل، مودم، الکترونیک، کامپیوتر و اینترنت گره خورده است . تجارت الکترونیک به شکل کنونی در سال 1991 محقق شد . از ان زمان هزاران هزار کسب و کار و تجار وارد این دنیا شده اند . در ابتدا تجارت الکترونیک به معنای پروسه انجام اعمال تراکنش الکترونیکی مورد نظر را انجام دادن بود. SALMAN KHOSHGHAMAT در واقع تجارت الکترونیک برای اسان سازی معاملات اقتصادی به صورت الکترونیک تعریف شد.

فهرست مطالب:
فصل اول: مقدمه ای بر تجارت الکترونیک                         
1-1-تاریخچه                                         
1-2- جایگاه تجارت الکترونیک در کشورهای جهان                    
1-3- مزایای تجارت الکترونیک                                
1-4- انواع تجارت الکترونیک                                
1-5- پیش‌نیازهای استقرار و نهادینه شدن تجارت الکترونیک                
1-6- دلایل اهمیت وب سایت در تجارت الکترونیک                    
1-7- طراحی سایتهای تجارت الکترونیکی                      
11 1-7-1- زمان LOAD                                    
1-7-2- استفاده کمتر از عوامل گرافیکی                            
1-7-3- استفاده از (CSS) cascading style sheet                    
1-7-4- شکستن سایت به جدولهای (table) کوچکتر                    
1-7-5- استفاده از نقشه سایت                                
1-7-6- عنوان (title) صفحات                                
1-7-7- استفاده آسان برای کاربر                                
1-7-8- امنیت سایت                                    
1-7-9- صفحه تشکر از خریدار                                
فصل دوم: ویژوال استودیو                                
2-1-visual studio چیست؟                                
2-2- تاریخچه ی Visual Studio                            
2-3-1- Visual Studio.Net 2002                            
2-3-2- Visual Studio.Net 2003                            
2-3-3- Visual Studio 2005                                
2-3-4- Visual Studio 2008                                
2-4- Rapid Application Development                        
2-5-  Effective Team Collaboration                            
2-6- Break Through User Experience                          
2-6- ویژوال استودیو 2010 و دات نت فریم ورک 4.0 در راه...                
2-7- اندرو هلزبرگ (Anders Hejlsberg)کیست؟                        
2-8- با Visual Studio.net واقعا چه کارهایی میتوان انجام داد؟                
2-9- برخی دیگر از ویژگی های ویژوال استودیو دات نت(VS.net)            
2-10- VS(Visual Studio) Solution چیست؟                        
فصل سوم: نحوه راه اندازی سایت                
3-1 مراحل نصب برنامه ویژوال استودیو                
3-2- مراحل راه اندازی سایت                    
فصل چهارم: امکانات سایت                    
4-1- صفحه اصلی                        
4-2- جستجوی پیشرفته                        
4-3- نمایش همه کالاها                        
4-4- نوار منوها                            
4-5- در باره ما                            
4-6-  لیست کالاها                        
4-7- نظرات و پیشنهادات                    
4-8- سبد خرید                            
4-9- مشاهده سبد خرید                        
4-10- اتمام خرید                        
4-11- مدیریت                            
4-12- ورود                            
4-13- صفحه مدیریت                        
4-14- مدیریت کالاها                        
4-15- اضافه کردن کالای جدید                    
4-16- تغییرات، حذف                        
4-17- ویرایش                             
4-18- نظرات                            
فصل پنجم: سورس های استفاده شده در برنامه            
مراجع
فهرست اشکال

به همراه فایل کامل پروژه asp.net

دانلود فایل

پروژه طراحی سیستم داروخانه به زبان ویژوال بیسیک

پروژه-طراحی-سیستم-داروخانه-به-زبان-ویژوال-بیسیک
پروژه طراحی سیستم داروخانه به زبان ویژوال بیسیک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, vb
تعداد صفحات: 96
حجم فایل: 2071
قیمت: : 16500 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
نرم افزار داروخانه به منظور مدیریت جایگاه های داروهای یک داروخانه طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز که قبلا در قالب سیستم سنتی داروخانه به صورت دستی و کاغذی انجام می گرفت به صورت خودکار و با قابلیتهای بسیار بیشتر در اختیار کاربران قرار می دهد.
قابلیت بارز این نرم افزار منطبق بودن بالای آن بر نوع عملکرد سیستمهای داروخانه ها و رفع کلیه نیازهای موجود در آنها می باشد.

فهرست مطالب:
چکیده
نرم افزار داروخانه
مخاطبین نرم افزار داروخانه
مقدمه
مشخصات فنی نرم افزار
فصل اول: ارائه شرح سیستم
1-1- هدف
1-2-قواعد به کار رفته در این نوشته
1-3-مخاطبان این نوشته
1-4-محدوده پروژه
1-5-چشم انداز محصول
1-6-طبقه بندی کاربران سیستم
1-7- تکنولوژی مورد استفاده در این سیستم
فصل دوم: نیازمندیهای نرم افزار جاری
2-1- نیازمندیهای مساله جهت طراحی نرم افزار
اطلاعات پایه
عملیات مربوط به جستجو ، حفظ و نگهداری داروها و سوابق آن و کنترل موجودی
گزارش‌ها
ارتباط سیستم با سایر سیستم‌ها
امنیت و حدود دسترسی
بازسازی اطلاعات
کاربران سیستم نرم افزار داروخانه
ذینفعان نرم افزار
فصل سوم: VB6 & SQL Source Codes
فصل چهارم: نمونه برخی از گزارشات سیستم
فصل پنجم: تحلیل پایگاه داده
فصل ششم: زبان برنامه نویسی مورد استفاده
برنامه نویسی VB 6 :  Visual Basic 6.0
ساختارVB
مفهوم شی گرائی
اصول برنامه نویسی پایگاه داده ها
متدولوژی منظم
طراحی یک سیستم
مقدمه ای بر مدل پایگاه داده

دانلود فایل

ارزیابی فنی و اقتصادی الگوی تصادفات عابر پیاده درراه های درون شهری

ارزیابی-فنی-و-اقتصادی-الگوی-تصادفات-عابر-پیاده-درراه-های-درون-شهری
ارزیابی فنی و اقتصادی الگوی تصادفات عابر پیاده درراه های درون شهری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 141
حجم فایل: 4210
قیمت: : 35000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
با توجه به اینکه هزینه و عوارض هر تصادف تابع شدت مستقیم آن است. در مطالعات ایمنی ترافیک تلاش بسیاری برای ارائه مدلهای شدت جهت شناخت عوامل تشدید عوارض تصادفات بعمل آمده است.
در این تحقیق، مدلسازی شدت تصادفات عابر پیاده با استفاده از مدل رگرسیون لاجستیک دوگانه و با سه روش مورد بررسی قرار گرفته است. در روشهای یک و دو رابطه هر یک از متغیر های مستقل با متغیر وابسته به ترتیب بصورت جداگانه (روش Enter) و یکپارچه در مدل (روش Forward Stepwise) بررسی شد. در روش سوم ابتدا متغیر های مستقل اولیه با استفاده از یکی از روش های آماری چند متغیر به نام روش تجزیه به عامل ها ، به متغیر های کمتری تبدیل شده و سپس رابطه متغیرهای جدید با متغیر وابسته با استفاده از رگریسون لاجستیک تحلیل گردید.
متغیر وابسته در مدل های فوق، شدت تصادفات عابر پیاده در دو دسته جرحی و فوتی می باشد  متغیر های مستقل، عبارت از مشخصات تصادفات عابر پیاده شهر رشت در گزارشات پلیس راهنمایی و رانندگی و مشخصات جمعیتی شهر رشت در سر شماری سال 1385 می باشد. نتایج حاصل از مدلها، نشان دهنده رابطه مستقیم سن عابرین پیاده با شدت تصادف بوده است. بطوریکه با افزایش سن عابرین، شدت تصادف به سمت افزایش تعداد فوتی ها پیش رفته است.
همچنین هزینه تصادفات عابر پیاده در استان گیلان در سال 1386، با استفاده از داده های یکی از بیمارستان های استان، محاسبه گردید. بر این اساس، نرخ بازگشت داخلی (i) در صورت هزینه تنها 10% از هزینه تصادفات عابر جهت ارتقای ایمنی عابرین پیاده، برابر 6/3 یعنی برابر 360% بدست آمد این عدد یک نرخ بازگشت درخشان و کم نظیری است که هیچ کشوری از سرمایه گذاری در امری که چنین نرخ بازگشتی داشته باشد. غفلت نخواهد نمود.

فهرست مطالب:
چکیده    
پیشگفتار    
فصل اول: کلیات
1-1) تعریف و ضرورت مسئله    
1-2) نیاز به مطالعه در مورد مسئله    
3-1) اثرات مهم مطالعه بر مسئله از نظر بهبود آن    
1-4) هدف تحقیق    
1-5) فرضیات مسئله    
1-6)بررسی موضوع از دیدگاه کلی    
1-7) ساختار پایان نامه    
فصل دوم: کاوش در متون
2-1) مقدمه    
2-2) تاثیر مشخصات جاده ای بر تصادفات عابر پیاده    
2-2-1) عرض معبر    
2-2-2) گذرگاههای عابر پیاده    
2-2-2-1) گذرگاههای برجسته عابر پیاده    
2-2-2-2) خط کشی گذرگاه عابر پیاده    
2-2-2-3) روشن سازی گذرگاه عابر پیاده    
2-2-3) جزایر پناهگاهی میانی    
2-2-4) پیاده رو    
2-2-5) چراغ راهنما    
2-2-6) زمانبندی چراغ عابر بیاده    
2-2-7) گردش به راست در زمان قرمز در تقاطعات چراغ دار    
2-2-8) خیابان های یکطرفه    
2-2-9) محل تقاطعات    
2-2-10) خیابانهای با پارک حاشیه ای    
2-2-11) مکان استگاههای اتوبوس    
2-3) تاثیر مشخصات و رفتار عابر پیاده در تصادفات عابر پیاده    
2-3-1) حجم عابر پیاده    
2-3-2) حجم ترافیک    
2-3-3) سن جنسیت و مصرف مشروبات الکلی    
2-3-3-1) سن    
2-3-3-2) جنسیت    
2-3-3-3) مصرف مشروبات الکلی    
2-3-4) اجرای قوانین ترافیکی    
2-3-5 ) سرعت ، نحوه برخورد و جرم وسیله نقلیه    
2-4-1) شرایط جوی    
2-4-2) شرایط روشنایی    
2-4-3) دما    
2-4-4 ) محیط محله    
2-4-5) ویژگی های کاربری زمین مرتبط با ریسک تصادف    
2-4-6) هدف سفر    
2-4-7) مسافرت تنها    
2-5) سایر ویژگی های موثر در تصادفات عابر پیاده    
2-5-1) زمان   
2-6) انواع تصادفات عابر پیاده   
2-7) هزینه تصادفات عابر پیاده   
2-7-1) روشهای مختلف محاسبه هزینه تصادفات   
2-7-2) اجزای هزینه تصادفات   
3-7-2) وری بهره جلوگیری از تصادفات عابر پیاده   
2-8) مدلهای تصادفات عابر پیاده   
2-8-1) مدل 1   
2-8-2) مدل 2   
2-8-2-1) مدل پیش بینی تعداد تصادفات عابر پیاده در تقاطعات   
2-8-2-2) مدل پیش بینی تعداد تصادفات عابر پیاده در طول جاده   
2-8-3) مدل 3   
2-8-4) مدل 4   
فصل سوم: روش تحقیق
3-1) ناحیه مورد مطالعه   
3-2) داده های مورد نیاز   
3-3) جمع آوری داده ها   
3-3) جمع آوری داده ها   
3-3-1) گزارشات پلیس راهنمایی و رانندگی   
3-3- 2) گزراشات اداره کل پزشکی قانونی   
3-3-3) گزارشات معاونت برنامه ریزی استانداری   
3-3-4) داده های اقتصادی   
3-4) تحلیل داده های تصادفات   
3-4-1) ورود داده های تصادفات   
3-4-2) اصلاح داده های پلیس راهنمایی و رانندگی   
3-4-2-1) وضع آب و هوا (ردیف 26 برگ اول و شرایط جوی در مشخصات راه برگ دوم)   
3-4-2-2) وضعیت عابر    
3-4-2-3) داده های غیر مفید   
3-4-3) داده های پزشکی قانونی   
3-4-5) ناحیه بندی   
3-5) روش تحقیق   
3-5-1) لاجستیک رگرسیون   
3-5-2) کد گذاری داده ها برای رگرسیون لاجستیک   
3-5-3) تجزیه به عامل ها   
3-5-4) متغیر وابسته   
3-5-5) متغیر های مستقل   
3-5-5-1) سن عابر و سن راننده   
3-5-5-2) وسیله نقلیه درگیر در تصادف   
3-5-5-3) وضعیت عابر یا عابرین   
3-5-5-4) تراکم جمعیت, خانوار, مسکن و افراد باسواد   
3-5-6) استفاده از نرم افزار آماری SPSS   
3-5-7) روش محاسبه هزینه تصادفات عابر پیاده   
فصل چهارم: آنالیز توصیفی   
4-1) خلاصه آمار تصادفات   
4-2) مشخصات عابرین پیاده در تصادفات   
4-3) نوع تصادفات عابر پیاده (جرحی و فوتی)   
فصل پنجم: نتایج مدلهای تصادفات عابر پیاده   
5-1) مدل رگرسیون لاجستیک با استفاده از روش (Enter)   
5-2) مدل رگرسیون لاجستیک با استفاده از روش (Forward stepwise)   
5-3) تحلیل داده ها با استفاده از روش تجزیه به عامل ها    
5-3-1) تجزیه به عامل ها    
5-3-2) تحلیل عامل های تجزیه شده با استفاده از مدل رگرسیون لاجستیک    
فصل ششم: ارزیابی اقتصادی تصادفات عابر پیاده
6-1) مقدمه    
6-2) محاسبه هزینه درمان جراحات جسمانی    
6-2-1) رابطه سطح متوسط هزینه های درمانی در استان و هزینه های بیمارستان سیدالشهداء
6-2-2) محاسبه تعداد و طول طبقات و هزینه های درمانی هر طبقه   
6-2-3) محاسبه هزینه واقعی متوسط هر طبقه در سطح استان در سال
6-3) محاسبه هزینه اوقات تلف شده در تصادفات عابر پیاده و ساعات کاری   
6-3-1) محاسبه ارزش یک ساعت وقت تلف شده   
6-3-2) محاسبه میزان متوسط وقت تلف شده هر مجروح تصادفات ترافیکی (DT)   
6-3-2-2) محاسبه میزان متوسط اوقات تلف شده هر مجروح در دوران نقاهت (DC)   
6-4) محاسبه هزینه افراد کشته شده و معلولیتهای دائم    
6-4-1) محاسبه هزینه هر فرد کشته شده و معلول دائم    
6-4-2) هزینه افراد کشته شده و معلولیتهای دائم    
فصل هفتم: نتیجه گیری و پیشنهاد    
7-1)  نتیجه گیری    
7-2) مشکلات و موانع تحقیق    
7-3) پیشنهادات    
7-4) تحقیقات آتی    
منابع و ماخذ

دانلود فایل

مکان یابی نقاط حادثه خیز راه های استان کهگیلویه و بویراحمد و ارائه راهکار مناسب

مکان-یابی-نقاط-حادثه-خیز-راه-های-استان-کهگیلویه-و-بویراحمد-و-ارائه-راهکار-مناسب
مکان یابی نقاط حادثه خیز راه های استان کهگیلویه و بویراحمد و ارائه راهکار مناسب
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 121
حجم فایل: 2892
قیمت: : 33000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
ایمنی عبور و مرور یکی از اصول اساسی مهندسی ترافیک و برنامه ریزی حمل و نقـل می باشد، به طوری که در کشورهای توسعه یافته همگام بـا توسعه سایر بخشهای مهندسی ترافیک، موضوع ایمنی نیز مورد توجه قرار گرفته و با انجام مطالعات و تمهیدات لازم سعی می شود که تصادف و پیامدهای ناشی از آن را به حداقل برسانند. بر طربق آمار سازمان بهداشت جهانی بیش از یک سوم از تصادفاتی که منجر بـه مـرگ شده اند در کشورهای در حال توسعه رخ داده اند که معمولاً خسارات ناشی از تصادفات را برای این کشورها بین 1 تا 3 درصد تولید ناخالص ملـی بـرآورد کـرده انـد کـه اگـر خسارت وارده را برای کشور ایران تنها به اندازه یک درصد تولید ناخالص ملـی در نظـر بگیریم رقم هنگفت و بسیار بالایی به دست می آید که صرف اینگونه خسارات می شود.
حمل و نقل یکی از حلقه های واسطه ای در تولید و توزیع است و می دانیم که تولید و توزیع از جمله مهمترین مسائل مربوط به اقتصاد هر کشور می باشد با توجه بـه اینکـه طبق آمارهای ارائه شده بیش از 90 %جابجایی کالا در کشور از طریـق بخـش حمـل و نقل جاده ای انجام می گردد بنابراین می بایست همواره بـه اهرمهـای برنامـه ریـزی و سیاستگزاری بنیادین جهت بهره وری سیستم از این بخش توجه اساسی داشت در ایـن راستا ادارات راهداری و ایمنی راهها می توانـد بعنـوان عامـل اجرایـی مهـم و یکـ ی از تاسیسات زیربنایی، نقش تعیین کننده ای را ایفا کنند به طوری که این مهم بـا ایجـاد عدالت در توزیع ترافیک در طول محورها ، اعلام وضعیت جاده برای نقاط پر خطـر ( از جمله پیچ خطرناک- گردنه و .... ) و معمولی، تسریع در امور مربوط به سفر خـدمات حمل و نقل به رانندگان ... به سهولت محقق می گردد. بررسی های انجام شده در زمینه مشکلات حمل و نقل و خطرات و تصادفات تکراری در نقاط حادثه خیز محورهای حوزه استحفاظی استان کهگیلویـه و بویراحمـد بیـانگر ایـن حقیقت است که عدم وجود سیستم هماهنگ کننده و جهت دهنده باعـث وارد آمـدن خسارات قابل ملاحظه به وضعیت اقتصادی استان گردیده است. در پایان نامه نیز سعی شده است که مشکلات فوق بـه ترت یـب مناسـبی بیـان شـده و راهکارهایی برای رفع این مشکلات بیان شود.

فهرست مطالب:
چکیده   
فصل اول: خلاصه ای از سوابق تاریخی و جغرافیایی استان
1-1-جغرافیای طبیعی و ویژگیهای جوی و اقلیمی استان کهگیلویه و بویراحمد   
1-1-1 مشخصات جغرافیایی استان   
1-1-2- نقش منابع رطوبتی در اقلیم استان   
1-2-1 تاثیر عرض جغرافیایی   
1-2-2-تاثیر پوشش گیاهی بر اقلیم استان   
1-2-3-تاثیر کشاورزی بر اقلیم   
فصل دوم: مبانی نظری (تئوری)
2-1- کلیات   
2-2 تاریخچه احداث راه   
2-3- تاریخچه حمل و نقل جاده ای در ایران و پیدایش وسیله نقلیه   
2-4- ورود اتومبیل به ایران   
2-5- جایگاه حمل و نقل جاده ای در اقتصاد کشور   
فصل سوم: بررسی اولیه عوامل تصادفات جاده ای در ایران و جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد
3-1- عامل انسان   
3-1-1- نحوه کلی رانندگی   
3-1-2- خطاهای حسی و ادراکی   
3-1-3- رانندگی تحت تاثیر عواملی که به قوای جسمانی و فکری راننده صدمه میزند.   
3-1-4- عدم مهارت کافی   
3-2- عامل جاده   
3-2-1- وضعیت جاده ها در استان و کشور   
3-2-2- نقش جاده در تصادفات جاده ای ایران   
3-3- عامل وسیله نقلیه   
3-3-1- وسایط نقلیه استان و کشور   
3-3-2 نقش وسیله نقیله در تصادفات جاده ای ایران   
3-4- عوامل محیطی    
فصل چهارم: مقایسه آماری تصادفات جاده ای بر اساس  جنس و سن افراد- ماههای سال- به تفکیک شهر تصادف- به تفکیک وسیله نقلیه در استان
4-1-  مقایسه روند رشد تصادف در ایران باسایر کشورها    
4-2- مقایسه نرخ تصادف «تعداد کشته ها به ازای 10 هزار وسـیله نقلیـه»    
4-3- بررسی آماری تصادفات جاده استان کهگیلویه و بویراحمد و تلفات ناشی از سا نحه    
4-3-1 بررسی آمار فوتی ها به تفکیک شهر    
4-3-2- بررسی آماری فوتی ها به تفکیکی ماههای سال    
4-3-2-1بررسی آماری فوتی ها به تفکیک سن و جنس افراد    
4-3-4- بررسی آماری فوتی ها به تفکیک محل وقوع حادثه و محل فوت آنها    
4-3-5 بررسی آماری فوتی ها به تفکیک علت نهایی فوت    
4-3-6- بررسی تصادفات به تفکیک نوع وسیله نقلیه و سن افراد    
فصل پنجم: رابطه تصادفات جاده ای با ایمنی راهها در بخش هزینه  و بررسی روشهای مکانیابی نقاط حادثه خیز (پرتصادف)
5-1- طبقه بندی هزینه ها    
5-2- تقسیم بندی هزینه های    
5-2-1- کالا و اشیاء مصرفی    
5-2-2-حمل و نقل و ارتباطات    
5-2-3- هزینه های شخصی    
5-2-4- زمان    
5-2-5- بیمه و سایر موارد    
5-2-6-کسالت و ناراحتی و اضطراب ناشی از تصادف    
5-2-7- هزینه خدمات دولتی    
5-3- شناسایی مکانهای پر تصادف    
5-3-1- معیارهای شناسایی مکانهای پر تصادف     
5-3-1-1 عدد تصادف      
5-3-1-2- نرخ تصادف      
5-3-1-3- نرخ عدد    
5-3-1-4- نرخ شدت    
5-3-1-5- دو معیار کیفیت- کنترل    
5-4- تجزیه و تحلیل پیش هشدار 
5-5- ضابطه سه ماهه    
5-6- ضابطه شش ماهه    
فصل ششم:‌ شناسایی و اولویت بندی قطعات حادثه خیز راه با رویکرد قطعه بندی مسیر و تحلیل پوششی داد ه ها
6-1 کاربرد GIS در تعیین نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری    
6-2- نقاط حادثه خیز    
6-3- نقش GIS در تحلیل تصادفات    
6-4- دستورالعمل آشکارسازی نقاط پرحادثه    
6-5- تعاریف    
6-6-  مشخصات شبرنگ فسفری فلوئورسنتی    
6-7- مشخصات،محل و نحوه نصب تابلوهای فلوئورسنتی    
6-8- آشکارسازی با استفاده از علائم افقی    
6-9- اولویت بندی رفع نقاط حادثه خیز در شبکه راهها    
6-10- تعریف و فرمول بندی مسأله بهینه سازی    
6-11- مطالعه موردی    
6-12- مبانی نظری تحلیل پوششی داده ها    
6-13- روش    
6-14- عوامل موثر بر تصادف    
6-15- جمع آوری اطلاعات    
6-16- قطعه بندی مسیرها    
6-17- ورودی در مدل DEA    
6-17- خروجی در مدل DEA    
6-18- نتیجه گیری    
فصل هفتم: نتایـج و پیشنهـادات
7-1 نتایج    
7-2- پیشنهادات    
منابع و ماخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی

دانلود فایل

ارائه الگوی سیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی در شهرهای متوسط

ارائه-الگوی-سیستم-یکپارچه-حمل-و-نقل-عمومی-در-شهرهای-متوسط
ارائه الگوی سیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی در شهرهای متوسط
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 130
حجم فایل: 10673
قیمت: : 34000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
امروزه شهرهای متوسط و بزرگ ناگزیر از به کارگیری انواع سیستمهای حمل و نقل به صورت مجموعه هایی مکمل یکدیگر هستند که هر کدام دارای مزایا، معایب و مشخصات مخصوص به خود می باشند. و برای شرایط معینی از ترافیک شهر و تقاضای سفر مقرون به صرفه می گردند به طوری که در کنار سیستمهای پیشرفتهای نظیر قطار سبک شـهری و اتوبـوسهـای سـریع الـسیر، وسـایلی ماننـد دوچرخـه و موتورسیکلت نیز، استفاده می شوند. اما دستیابی به یک سیستم کارآمد از ترکیب وسایل نقلیه مختلـف، جـز در سایهی نگرشی یکپارچه به شیوه های مختلف حمل و نقل و در نظـر گـرفتن تبـادل منطقـی بـین آنهـا، امکانپذیر نخواهد بود.
در این پایان نامه- که در پنج فصل تنظیم شده است- یکپارچه سـازی سیـستم حمـل و نقـل عمـومی و ایجاد سفرهای ترکیبی در شهرهای با جمعیت متوسط، مورد بررسی قـرار مـی گیـرد و شـهر قـم بـه عنـوان نمونهای از این شهرها، مورد مطالعه قرار گرفته و الگویی برای سیستم یکپارچه ی حمل و نقل عمومی آن بـر اساس تقاضای سفر ساکنان این شهر در سال 1390 پیشنهاد می گردد.

فهرست مطالب:
چکیده   
پیشگفتار   
فصل اول: کلیات
1-1- تعریف مسأله   
1-2- ضرورت مسأله و هدف   
1-3- پیشینۀ تحقیق   
1-4- فرضیات مسأله و روش کار و تحقیق   
فصل دوم: کاوش در متون
2-1- بررسی مقالات   
2-2-بررسی کتابها   
2-2-1- طبقه بندی شهرها بر اساس جمعیت   
2-2-2- طبقه بندی شهرهای جهان بر اساس میزان استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی   
2-3- بررسی کنفرانس ها    
 2-4- سیاست های یکپارچه سازی سیستم حمل و نقل عمومی    
2-4-1- اتصال شیوه های مختلف حمل و نقل شخصی به سامانه حمل و نقل عمومی    
2-4-1-1- پیاده روی    
2-4-1-2- دوچرخه سواری    
2-4-1-3- موتور سیکلت    
2-4-1-4 خودروی شخصی    
2-4-1-4-1- گام اول: ایجاد پارک سوار    
2-4-1-4-2- گام دوم: میزان جذابیت حمل و نقل عمومی    
2-4-2- یکپارچهسازی درون سیستمی حمل و نقل عمومی     
2-4-2-1 هماهنگی برنامهریزی سیستم حمل و نقل عمومی و کاربری زمین    
2-4-2-2- یکپارچگی در پوشش تقاضای موجود و آینده شبکه    
2-4-2-3- هماهنگ نمودن پارامترهای عملکردی شیوههای مختلف حمل و نقل عمومی    
2-4-2-3-1- طراحی خطوط حمل و نقل عمومی یکپارچه    
2-4-2-3-2- مکانیابی و طراحی ایستگاههای تبادل سفر    
2-4-2-3-3- هماهنگی برنامه زمان بندی حرکت ناوگان در خطوط    
2-4-2-3-4- یکپارچه سازی کرایه ها    
2-4-2-4- هماهنگی  در سرمایه گذاری ها    
2-4-2-5- یکپارچگی سازمانی    
2-4-2-6- بهبود جایگاه سیستم حمل و نقل عمومی در ذهن مردم    
فصل سوم: روش شناسی (متدلوژی)
3-1- انتخاب سال برنامهریزی (افق طرح) و تعیین محدوده مطالعات   
3-2- جمع آوری اطلاعات شهری   
3-3-  ویرایش یا تغییرات مسیر خطوط، مکان ایستگاه ها و تخصیص ناوگان در سال طرح   
3-4  تخصیص ترافیک (مراحل A و B)   
3-5-  استخراج شاخص های عملکردی شبکه معابر و سیستم حمل و نقل عمومی (مرحله C)   
3-6- تحلیل نتایج اجرای مراحل (C,B,A)   
3-7- ساخت گزینه هایی در راستای اهداف سیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی    
8-3- انجام مراحل A و B و C و تحلیل آنها برای گزینه های جدید و انتخاب گزینه برتر    
3-9-  تعیین محل ایستگاه های تبادلی و پارکسوارها در گزینه برتر    
3-10 پیشنهادات    
فصل چهارم: شناخت شهر قم و مشخصات حمل و نقل و ترافیک این شهر
4-1- اطلاعات شهری و منطقه ای    
4-1-1- مشخصات جمعیت    
2-1-4- شرایط آب و هوا    
4-2- بررسی مشخصات حمل و نقل و ترافیک شهر قم    
4-2-1- شبکه معابر    
4-2-2- حمل ونقل شخصی    
3-2-4- حمل و نقل عمومی    
4-2-4- ناحیه بندیهای ترافیکی    
4-2-5- برآورد تقاضای سفرهای شهر قم     
4-2-5-1- برآورد تقاضای سفر     
4-2-5-2- خلاصه نتایج برآورد تقاضای تخصیص ترافیک شهر قم    
4-2-5-2-  اطلاعات سفرهای پیاده شهر قم    
4-3- جمع بندی مشکلات سیستم حمل و نقل شهر قم    
فصل پنجم: ارائه الگوی سیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی شهر قم    
5-1- گزینه پایه    
5-2- گزینه شماره یک    
5-3- گزینه شماره دو    
5-4- جمع بندی نتایج حاصل از گزینه ها    
5-5- نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات    
فهرست منابع    
فهرست منابع فارسی    
فهرست منابع انگلیسی

دانلود فایل

بررسی سیستم عامل اندروید

بررسی-سیستم-عامل-اندروید
بررسی سیستم عامل اندروید
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 97
حجم فایل: 2296
قیمت: : 16500 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
پیش از ورود به اطلاعات مربوط به آندروید، نخست به نام آن می‌پردازیم. بنابر ترجمه دیکشنری کمبریج، آندروید این گونه تعریف شده است: «یک ربات (ماشینی که به وسیله کامپیوتر کنترل می‌شود) که به گونه‌ای ساخته شده تا شکل ظاهری شبیه به انسان داشته باشد.» شاید بتوان نزدیک‌ترین معنی در زبان فارسی به آندروید را آدم آهنی یا آدم ماشینی دانست.
واژه‌های کلیدی: اندروید، سیستم عامل، سیمبین، جاوا

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: مقدمه   
1-1- مقدمه   
1-2- سیستم‌عامل
1-2-1دلایل ایجاد سیستم عامل
1-3- تاریخچه
1-4- وظایف سیستم عامل
1-5- سیستم‌عامل  موبایل از ابتدا تا کنون
1-6- بررسی چند سیستم‌عامل
1-6-1- سیمبیان
1-6-1-1 پیدایش و حیات سیمبیان
1-6-1-2 شرکت های به وجود آورنده
1-7- تکنولوژی سیمبیان
1-7-1 مشخصات سیمبیان نسخه7
1-8- سیستم عامل ویندوز موبایل
1-8-1 ویژگی های ویندوز موبایل
1-8-2معایب ویندوز موبایل
1-9- پالم
1-10- لینوکس
1-11- سیستم عامل آیفون چیست؟
1-11-1 اپلیکیشن های تحت وب
1-11-2 محیط برنامه نویسی آیفون
1-11-3  زبان برنامه نویسی آیفون
1-11-4 جاوا، بزودی برروی آیفون
1-11-5 دات نت بر روی آیفون
1-11-6 Flash بر روی آیفون
1-12- بلک بری شرکت RIM
1-13- تاریخچه گوگل و اندروید
1-14- معرفی اندروید
1-15- ویژگی ها و خصوصیات آندروید
1-16- آمارهایی از نرم افزارهای موجود برای اندروید
1-17- رابطه اندروید و جاوا
1-18- فرمت فایل های پشتیبانی شده
1-19- محیط برنامه نویسی اندروید
1-20- توسعه برنامه های کاربردی سریع، راحت و لذت بخش
1-21- آندروید سیستم عاملی بر اساس لینوکس
1-22- مسابقه برنامه نویسی برای آندروید 
1-23- چشم انداز و آینده 
1-24- مخترع تلفن همراه و اندروید 
فصل دوم: بررسی تمامی سیستم عامل های اندروید                                           
2-1- تاریخچه‌ کامل سیستم‌ عامل های اندروید
2-2- نقطه آغاز
2-3- پنجره‌ی اعلانات
2-4- ویجت‌های صفحه خانه
2-5- یکپارچه‌سازی با سرویس پست الکترونیکی جیمیل
2-6- فروشگاهی به نام اندروید مارکت
2-7- اندروید 1.1
2-8- وقت دسر فرارسید: نسخه 1.5 یا ((کیک یزدی))
2-8-1- صفحه‌کلید مجازی
2-8-2- ویجت‌های قابل توسعه
2-8-3- بهبود کلیپ‌بورد (Clipboard)
2-8-4- ضبط و بازپخش ویدئویی
2-8-5- و قابلیت‌های بیشتر
2-9- نسخه 1.6 یا «پیراشکی»
2-10- نسخه 2.0 یا «نان خامه‌ای»
2-10-1-پشتیبانی از حساب‌های چندگانه
2-10-2- قابلیت ناوبری نقشه گوگل
2-10-3- دسترسی سریع به اطلاعات تماس
2-10-4- ارتقای صفحه کلید مجازی
2-10-5- بازسازی برنامه مرورگر
2-11- نسخه 2.1 با همان نام «نان خامه‌ای»
2-11-1- کاغذ دیواری‌های زنده (Live Wallpapers)
2-11-2- قابلیت تبدیل گفتار به متن
2-11-3- قفل جدید صفحه‌ 
2-12- نسخه 2.2 یا «ماست بستنی»
2-13- نسخه 2.3 یا «نان زنجبیلی»
2-13-1- کنترل بیشتر بر قابلیت کپی/چسباندن
2-13-2- صفحه‌کلید پیشرفته
2-13-3- ابزارهای بهتر برای مدیریت دستگاه و کارایی بالاتر باتری
2-13-4- پشتیبانی از دوربین مکالمه تصویری
2-14- نسخه 3.0 یا «شانه‌ عسل»
2-14-1- برخی از قابلیت‌های شانه عسل یا Honeycomb عبارتند از
2-14-2- بازطراحی صفحه خانگی و محل قرارگیری ابزارک‌ها
2-14-3- مرگ دکمه‌های فیزیکی
2-14-4- بهینه‌سازی قابلیت چندوظیفه‌ای
2-14-5- نمونه‌ای تازه از چینش برنامه‌ها
2-15- نسخه 4.0 یا «ساندویچ بستنی»
2-15-1- ارتقای صفحه خانگی
2-15-2- قابلیت Android Beam
2-15-4- تحلیل میزان استفاده از پهنای باند
2-15-5- برنامه‌ی جدید تقویم و مدیریت ایمیل
2-16- نسخه 4.1 یا «آبنبات پاستیلی»
2-16-1 بازطراحی فونت Roboto
12-16-2- توسعه و دستورپذیری بخش اعلانات
2-16-3- انعطاف‌پذیری ویجت‌ها
2-16-4- پیش‌بینی متون
2-17- اندروید 4.2 با همان نام آبنبات پاستیلی
2-17-1- اتصال بی‌سیم به تلویزیون از طریق Miracast
2-17-2- ژست‌های تازه کی‌برد
2-17-3- عکاسی پاناروما
2-17-4- استفاده چندکاربر از یک تبلت
2-18- اندروید 4.3 آبنبات پاستیلی
2-19- اندروید 4.4 کیت‌کت
فصل سوم: معماری سیستم عامل اندروید    
3-1- معماری سیستم عامل اندروید    
3-1-1- خصوصیات    
3-2- برنامه های کاربردی (Applications)    
3-3- چارچوب برنامه (Application Framework)    
3-4- زمان اجرای اندروید (Android Runtime)
3-5- هسته لینوکس (Linux Kernel)
مراجع

دانلود فایل

گزارش کارآموزی در پالایشگاه نفت تهران

گزارش-کارآموزی-در-پالایشگاه-نفت-تهران
گزارش کارآموزی در پالایشگاه نفت تهران
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 302
حجم فایل: 215
قیمت: : 5000 تومان

بخشی از متن:
چکیده گزارش:
نفت خام پس از استحصال در مراکز بهره برداری برای تولید فرآورده های گوناگون مصرفی، به پالایشگاه ارسال می شود. برخی از واحدها و دستگاه های مختلفی که در پالایشگاه وجود دارند عبارتند از: واحد تقطیر با دستگاه تقطیر در فشار جو، دستگاه تقطیر در فشار خلاء، دستگاه کاهش گرانروی، دستگاه تهیه گاز مایع، دستگاه تبدیل کاتالیستی، دستگاه آیزوماکس، دستگاه تولید هیدروژن، دستگاه تهیه ازت، دستگاه تصفیه گاز و بازیابی گوگرد و واحد تولید قیر و فرآورده های آسفالتی، واحد تصفیه و تولید روغن با قسمتهای استخراج آسفالت، استخراج با حلال فورفورال، موم گیری، تصفیه روغن با گاز هیدروژن و قسمت استخراج و تهیه روغن که بعضی از قسمت های اخیر به بخش خصوصی واگذار گردیده است.
نفت خام باگذر از این دستگاه ها و طی هر کدام از این مراحل، به فرآورده های گوناگونی تبدیل می شود. برق مصرفی در پالایشگاه در خود پالایشگاه تولید می شود. آبی که توسط لوله کشی وارد پالایشگاه می شود، توسط دستگاه های موجود به آب خام تبدیل می شود تا قابل مصرف برای استفاده در دستگاه ها باشد.
آزمایشگاه پالایشگاه جهت کنترل عملیات تصفیه و سنجش کیفیت محصولات نهایی به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری فعالیت می نماید. برای این منظور آزمایشگاه دارای قسمت 24 ساعته کنترل مواد نفتی در واحدهای مختلف، قسمت تجزیه با استفاده از ارزیابی مقادیر گازها، قسمت مربوط به انواع آنها، قسمت ویژه برای ارزیابی دقیق بر روی انواع سوخت جت، قسمت محلول سازی و بررسی رسوب تشکیل شده در اثر عملیات پالایش می باشد.

دانلود فایل

گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت مشاوره و خدمات رایانه

گزارش-کارآموزی-کامپیوتر-در-شرکت-مشاوره-و-خدمات-رایانه
گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت مشاوره و خدمات رایانه
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 213
قیمت: : 2000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
محل کارآموزی اینجانب یک شرکت رایانه ای می‌باشد که بیشتر فعالیت این شرکت را می توان در مورد سخت افزاری، برنامه نویسی در محیط‌های مختلف، انجام شبکه و ... بیان نمود. به طور کلی در مورد این شرکت از لحاظ نیروی انسانی می‌توان گفت که دارای شرایط نسبتا خوبی می‌باشد. این شرکت دارای برنامه‌نویسان مسلط به برنامه‌نویسی و مهندسین سخت افزار مسلط به سخت افزار و شبکه و ... می‌باشد. در این شرکت برای هر پروژه ای که انجام می‌شود مراحل زیر در نظر گرفته می‌شود: ....

فهرست مطالب:
مقدمه
1. معرفی محل کارآموزی
2. مشخصات فیزیکی محل کارآموزی
3. برخی از مزایا و معایب شرکت
4. گزارشی از کار انجام شده 
5. نتایج و پیشنهادات
6. نمونه فرم های از مونتاژ و QC کردن سیستم

دانلود فایل