پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک
پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک

شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی

شناسایی-رابطه-تصویر-شرکت-و-بازاریابی-رابطه-مند-با-قصد-استفاده-مشتریان-از-خدمات-بانکداری-اینترنتی
شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 160
قیمت: : 2500 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
با پیدایش تجارت الکترونیکی بسیاری از بخشهای اقتصادی و صنعتی، کمابیش تحت تأثیر این فناوری نوید بخش قرار گرفته­اند. با این وجود، نفوذ تجارت الکترونیکی در هیچ صنعتی مانند صنعت بانکداری مشهود نبوده است. امروزه استفاده از بانکداری اینترنتی بیش از آنکه یک مزیت باشد، یک ضرورت است و بانکها ناچاراند برای بقا خود وکاهش هزینه ها خدماتشان را  به صورت الکترونیکی ارائه دهند. اما به نظر می­رسد این خدمات چنان که باید وشاید مورد استقبال واقع نشده است. با توجه به این نکته و با انجام مطالعه در زمینۀ عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی ، مشخص گردید که تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند می توانند بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر  بسزایی داشته باشند. در واقع این دو عامل سبب افزایش اعتماد مشتریان می شوند و اعتماد متغیری است که در پذیرش بانکداری اینترنتی نقشی بسیار حیاتی دارد. هدف از این پژوهش شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی می باشد. در این پ‍ژوهش با استفاده از روش پیمایشی نمونه­ای متشکل از 384 نفر از مشتریان بانک ملت که از بانکداری اینترنتی این بانک استفاده می­کنند با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی و با بهره­گیری از معادلات ساختاری خطی نرم افزاز LISREL مورد بررسی قرار گرفتند. یافته­های تحقیق نشان می­دهد که تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند رابطه مثبتی با اعتماد مشتریان دارند. همچنین اعتماد رابطه مثبتی با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی دارد.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
ادبیات و پیشینه تحقیق
پیشینه تحقیق
مفاهیم و تعاریف
روش‌شناسی تحقیق
فرضیات تحقیق
مدل مفهومی
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری و روش نمونه گیری
ابزار گردآوری اطلاعات
روش آماری و شیوه تحلیل داده‌ها
اعتبار و اعتماد ابزار گردآوری اطلاعات
آزمون  KMO
آزمون پیرسون
یافته های پژوهش
نتایج نیکوئی برازش مدل
نتیجه‌گیری
پیشنهادات برای تحقیقات آتی
منابع

دانلود فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد