پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک
پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک

پاورپوینت سنجش رضایت مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین

پاورپوینت-سنجش-رضایت-مشتریان-نسبت-به-عناصر-آمیخته-بازاریابی-خدمات-پس-از-فروش-در-صنعت-خودروهای-سنگین
پاورپوینت سنجش رضایت مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 511
قیمت: : 2800 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
این فایل برای درس سمینار در مدیریت رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد تهیه شئه و حاوی 40 اسلاید می باشد که به شکل زیبایی طراحی شده است.

مقدمه:
جهانی شدن و عضویت در سازمان تجارت جهانی از جمله بزرگ ترین چالشهای فعلی اقتصاد ایران و صنایع آن است. در این میان یکی از بحث برانگیزترین صنایع، صنعت خودروسازی بوده که از سوی برخی از صاحبنظران مزیت نسبی آن بیش از دیگر صنایع مورد شک و تردید قرار دارد. کیفیت نسبتاً پایین خودروهای ساخت داخل باعث میشود جهانی شدن مانند توفانی سهمگین، این صنعت را در هم شکند. در چنین شرایطی مهم ترین نقطه قوت خودروسازان ایرانی نسبت به رقبای خارجی، آشنایی با بازار داخلی است.

فهرست مطالب:
مقدمه
رضایت مشتری
آمیخته بازاریابی خدمات
کیفیت خدمات
خدمات پس از فروش
جمع بندی و ملاحظات
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد