پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک
پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک

طراحی و تحلیل ساخت خودرو باگی

طراحی-و-تحلیل-ساخت-خودرو-باگی
طراحی و تحلیل ساخت خودرو باگی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 239
حجم فایل: 15715
قیمت: : 7000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
در این مجموعه نهایت تلاش خود را مصروف معرفی هر چه بهتر این خودرو و آموزش ساخت آن بصورت کلی  خواهم نمود. روش نگارش من نیز بدین صورت است که ابتدا به معرفی سیستمها و مکانیزمها و قطعات اصلی سایر اتوموبیلها  خواهم پرداخت و پس از آن، نوع سیستم و مکانیزم مستفد در باگی ها را تشریح خواهم نمود. ...

فهرست مطالب:
فصل اول: مقدمه       
1-1 موضوعنامه    
1-2 سخن نگارنده    
1-3 تاریخچه اتومبیل    
1-4 انواع اتومبیل بر اساس طراحی    
1-5 آشنایی عمومی با ماشینهای باگی     
فصل دوم: سیستم شاسی و اسکلت     
2-1 پیشگفتار    
2-2 انواع شاسی     
2-2-1 شاسی مستقل       
2-2-2 شاسی نیمه جدانشدنی     
2-2-3 شاسی نردبانی     
2-2-4 شاسی صفحه ای    
2-2-5 شاسی لوله ای     
2-2-6 شاسی ستون فقراتی    
2-2-7 شاسی یکپارچه    
2-2-8 شاسی مستفد در باگی    
2-3 سیستم تعلیق    
2-4 انواع سیستمهای تعلیق    
2-4-1 سیستم تعلیق مستقل    
2-4-1-1 سیستم تعلیق مستقل پاندولی     
2-4-1-2 سیستم تعلیق مستقل یک مفصلی     
2-4-1-3 سیستم تعلیق مستقل عقب با اهرم دو شاخه ای     
2-4-1-4 سیستم تعلیق مستقل هیدرو استاتیک     
2-4-1-5 سیستم تعلیق مستقل هیدرو پنوماتیک    
2-4-2 انواع سیستم تعلیق در محور جلو     
2-4-2-1 طبق دار    
2-4-2-2 تلسکوپی- مک فرسون    
2-4-2-3 طولی    
2-4-3 تعلیق نیمه مستقل دو دیون    
2-4-4سیستم های تعلیق ویژه    
2-4-5 سیستمهای تعلیق ثابت     
2-4-6 سیستم تعلیق مستفد در باگی ها    
2-5 ارتعاش گیرها    
2-5-1  فنرهای تخت    
2-5-2  فنرهای پیچشی    
2-5-3  میله های پیچشی     
2-5-4  فنرهای بادی    
2-5-5 اساس کار ارتعاش گیرها    
2-5-6 ستون- پایه و میل موج گیر
2-5-7 لزوم استفاده از کمک فنر
2-5-8 اساس کار کمک فنر
2-5-9 انواع کمک فنر
2-5-9-1 تلسکوپی هیدرولیکی
2-5-9-2 گازی
2-5-9-3 شیطانکی
2-5-9-4 نواری
2-5-9-5 اصطکاکی
2-5-9-6 پره دار
2-5-9-7 روغنی گازی
2-5-9-8 هوایی
2-5-9-9 روغنی گازی در سیستم هیدروپنوماتیکی
2-5-9-10 وزنه ای  
2-6 عیب یابی کمک فنر 
فصل سوم: سیستم تولید و انتقال قدرت 
3-1 تولید قدرت 
3-1-1 انواع موتور
3-1-1-1 موتورهای احتراق داخلی  
3-1-1-1-1 انواع موتورهای اس اس   
3-1-1-1-2 موتورهای چهارزمانه  
3-1-1-1-3 موتورهای دوزمانه  
3-1-1-1-4 فرایندهای موتورهای دورانی  
3-1-1-1-4-1 مکش
3-1-1-1-4-2 تراکم
3-1-1-1-4-3 احتراق
3-1-1-1-4-4 تخلیه  
3-1-2 سیلندر  
3-1-3 محفظه لنگ 
3-1-4 پیستون  
3-1-5 شاتون  
3-1-6 میل لنگ
3-1-7 یاتاقانهای ثابت
3-1-8 یاتاقانهای متحرک
3-1-9 تشریح ساده سایر قطعات
3-1-9-1 رادیاتور
3-1-9-2 ترموستات
3-1-9-3 کویل
3-1-9-4 دلکو
3-1-9-5 وایر شمع 
3-1-9-6 شمع 
3-1-9-7 دینام
3-1-10 موتورهای دیزلی6 زمانه 
3-1-11 موتورهای انژکتوری  
3-1-12 تقویت کننده های موتور 
3-1-12-1 توربوشارژ
3-1-12-2 سوپر شارژر
3-2 انتقال قدرت 
3-2-1 کوپلینگها
3-2-1-1 کوپلینگهای سخت
3-2-1-2 کوپلینگهای پوسته ای 
3-2-1-3 کوپلینگهای فلانچی
3-2-1-4 کوپلینگهای انعطلف پذیر
3-2-1-5 کوپلینگهای توربوفلکس
3-2-1-6 کوپلینگهای شبکه ای
3-2-1-7 کوپلینگهای چرخ دنده ای
3-2-1-8 کوپلینگهای فکی
3-2-1-9 کوپلینگهای رولکس
3-2-1-10 کوپلینگهای آکاردئونی
3-2-1-11 کوپلینگهای پارافلکس
3-2-1-12 کوپلینگهای رادیال- متغیر زاویه ای
3-2-2 کلاچ ها
3-2-2-1 کلاچ های یک صفحه ای
3-2-2-2 کلاچ های چند صفحه ای  
3-2-2-3 کلاچ های مخروطی    
3-2-2-4 کلاچ های اتوماتیک    
3-2-2-5 کلاچ های ایمنی   
3-2-2-6 کلاچ های سانتریفوژ 
3-2-2-7 کلاچ های یک جهته 
3-2-2-8 کلاچ ها قطع و وصل شونده الکتریکی
3-2-2- 9کلاچ ها قطع و وصل شونده هیدرولیکی پنوماتیکی
3-2-3 جنس کلاچ و ترمزها 
3-2-4 انتخاب کوپلینگ
3-2-5 سیستم انتقال قدرت دو کلاچه 
3-2-6 چگونگی کارکرد دنده های خودرو 
3-2-7 جعبه دنده 
3-2-8 گیربکس اتوماتیک 
3-2-8-1 تشریح مکانیزم گیربکس اتوماتیک 
3-2-9 باندها و کلاچ ها 
3-2-10 سیستم هیدرولیک پمپ و گاورنر
3-3 گرداننده نهایی خودرو 
3-3-1 دیفرانسیل
3-3-1-1 انواع دیفرانسیل در خودروها 
3-3-1-1-1 ساده
3-3-1-1-2 چهارچرخ محرک
3-3-1-1-3 کمک دار
3-3-1-1-4 خورشیدی
فصل پنجم: سیستم فرمان 
5-1 زوایای هندسی
5-1-1 زاویه تو این 
5-1-2 تو اوت
5-1-3 کمبر
5-1-4 کستر
5-1-5 محور چرخش چرخ جلو کینگ پین 
5-2 هندسه فرمان
5-3 فرمان
5-3-1 انواع فرمان
فصل ششم: سیستم ترمز  
6-1 انواع ترمز
6-1-1 ترمز کفشکی 
6-1-1-1 انواع کفشک بندی
6-1-1-1-1 نوع ساده
6-1-1-1-2 نوع دوبل یک طرفه
6-1-1-1-3 نوع دوبل دو طرفه
6-1-1-1-4 نوع سروی کامل
6-1-1-2 جنس لنت 
6-1-2 ترمز دیسکی
6-1-2-1 روش کار ترمز دیسکی
6-2 هواگیری ترمزها
6-3 بوستر
6-4 ترمز ABS  
6-5 سیستم ترمز ماشین باگی
فصل هفتم: متعلقات و سیستمها انجام حرکت 
7-1 چرخها و تیوپ
7-2 باد تایر 
7-3 کیسه های هوا
فصل هشتم: نگهداری
8-1 انتخاب بهترین روغن باگی
8-2 انتخاب بهترین روغن موتور 
8-3 انتخاب بهترین روغن ترمز
8-4 انتخاب بهترین مایع خنک کننده 
8-5 انتخاب بهترین روغن دنده
8-6 نکات مهم در نگهداری ماشینهای باگی 
فصل نهم: پیوست و منابع 
9-1 پیوست    
9-1-1 پیوست اول- تعریفنامه   
9-1-2 پیوست دوم- عکسهای نمونه 
9-1-3 پیوست سوم- جداول 
9-2- منابع 
9-2-1 لاتین 
9-2-2 فارسی 
9-2-3 اینترنت  
9-2-4 مصاحبه 

دانلود فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد