پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک
پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک

آموزش حل مکعب روبیک برای افراد مبتدی

آموزش-حل-مکعب-روبیک-برای-افراد-مبتدی
آموزش حل مکعب روبیک برای افراد مبتدی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 1193
قیمت: : 3950 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
مکعب روبیک را خودتان حل کنید ! آموزش گام به گام حل مکعب روبیک بصورت کاملا تشریحی و تصویری با پشتیبانی، شاید شما هم بارها با این مکعب پیچیده سر و کله زده باشید و سعی کرده باشید که حداقل 2 ردیف از اونو مرتب کنید ! اما باید بدونید که بدون بلد بودن راه و روش اون حل تمام این مکعب تقریبا غیر ممکنه !
من یک آموزش گام به گام و مبتدی برای شما تهیه کردم که میتونید با استفاده از اون تمام این مکعب رو مرتب کنید !
هر جا هم سوال داشتید من هستم تا شمارو راهنمایی کنم . موفق باشید :)

دانلود فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد