پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک
پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک

پایان نامه رابطه بین سبک های مدیریتی مدیران و اثر بخشی آن در آموزش و پرورش

پایان-نامه-رابطه-بین-سبک-های-مدیریتی-مدیران-و-اثر-بخشی-آن-در-آموزش-و-پرورش
پایان نامه رابطه بین سبک های مدیریتی مدیران و اثر بخشی آن در آموزش و پرورش
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 74
حجم فایل: 572
قیمت: : 12000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی دخترانه ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرستان مشهد انجام گرفت. فرضیه اساسی در این پژوهش آن است که بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس ارتباط معنی داری وجود دارد.
جامعه اماری در این تحقیق کلیه مدیران مدارس راهنمایی دخترانه (20نفر) و کلیه معلمان (220 نفر) در ناحیه 2 شهر مشهد است.
گروه مورد بررسی کلیه مدیران مدارس راهنمایی دخترانه (20=N) است. بنابراین برای گروه مدیران از روش سرشماری بجای نمونه گیری استفاده شده است و حجم نمونه برای گروه معلمان 55 نفر می باشد. ابزار گرد آوری اطلاعات در این پژوهش را در یک پرسشنامه محقق ساخته تحت عنوان (اثر بخشی مدیران) که برای تعیین اثر بخشی مدیران توسط معلمان مربوطه تکمیل می گردید و دیگر یک تست (مقیاس عزت نفس آیزنک) برای تعیین عزت نفس مدیران که توسط خود مدیران پاسخ داده می شود تشکیل می دهد.
روش تحقیق در این بررسی همبستگی است و برای تحلیل داده ها از ضریب همبستگی استفاده شده است.
نتایج به دست آمده عبارتند از:
1- بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان رابطه معنا داری وجود دارد.
2- بین اثر بخشی مدیرانی که عزت نفس بالا دارند و مدیرانی که عزت نفس پایین دارند تفاوت معنی دار وجود دارد.
3- بین اثر بخشی مدیرانی که عزت نفس بالا دارند با مدیرانی که عزت نفس متوسط دارند تفاوت معنی داری وجود ندارد.
4- بین اثر بخشی مدیرانی که عزت نفس متوسط دارند با مدیرانی که عزت نفس پایین دارند تفاوت معنی دار وجود دارد.
نتایج به دست آمده گویای این واقعیت است که هر چه عزت نفس مدیران بالاتر باشد، اثر بخشی آنان بیشتر است و برعکس. و همچنین بیشتر مدیران مدارس تقریبا از عزت نفس بالایی برخوردار می باشند.

فهرست مطالب:
چکیده    
فصل اول: مقدمه تحقیق    
1-1 بیان مساله    
1-2 ضرورت و اهمیت تحقیق    
1-3 اهداف تحقیق    
1-4 فرضیه هاُی تحقیق    
1-5 تعریف متغیرهای اصلی تحقیق    
فصل دوم: بررسی مطالعات پیشین    
2-1 خود    
2-2 خودپنداره    
2-3 عزت نفس    
2-4 عزت نفس و جنسیت    
2-5 اثر بخشی     
2-6 نقش مدیر در اثر بخشی مدارس    
2-7 معیارهای ارزیابی اثربخشی مدیران    
2-8 ویژگی های مدیران اثر بخش     
فصل سوم: روش اجرای تحقیق    
3-1 روش تحقیق     
3-2 جامعه آماری    
3-3 حجم نمونه    
3-4 روش نمونه گیری    
3-5 ابزار تحقیق    
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها    
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها  
  
5-1 نتایج مربوط به فرضیه اول    
5-2 نتایج مربوط به فرضیه دوم    
5-3 نتایج مربوط به فرضیه سوم    
5-4 نتایج مربوط به فرضیه چهارم    
5-5 نتیجه گیری کلی    
5-6 محدودیت ها    
5-7 پیشنهادها     
منابع فارسی    
ضمائم    
ضمیمه 1: تست آیزنک    
ضمیمه 2: پرسشنامه اثربخشی

دانلود فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد