بخشی از متن:
توضیحات:
آموزش کامل محاسبات مبحث 14 مربوط به تاسیسات مکانیکی ساختمان (تاسیسات گرمایی، تعویض هوا و تهویه مطبوع) به صورت جزوه دستنویس به همراه پاسخ به سوالات محاسباتی
بخشی از متن:
بیش از 500 طرح و بلوک آماده اتوکد شامل:
انواع درب و پنجره، نماد های تزیینی، گل و گیاه، درخت و درختچه، گلدان، اتومبیل، بالگرد، لوازم آشپزخانه، پرده، آینه، مبلمان اداری و خانگی، میز کنفرانس و میز بیلیارد، صندولی، تلفن، لوستر، لامپ، سرویس خواب، مانتو و کت و شلوار، میز ناهارخوری، کمد و تلویزیون، سینک ظرفشویی، اجاق خوراک پزی، روشویی، وان حمام، کاسه توالت، لباسشویی و نمای انسان و ....
بخشی از متن:
توضیحات:
در این فایل آبجکتهای بسیار زیبای اتوکد از تزئینات معماری اسلامی- ایرانی شامل:
نقوش مختلف هندسی اسلامی
طرح های گره چینی
کتیبه های اسلامی
نقوش تزئینی حاشیه ها با قطار مقرنس
طرح های کفسازی
ترسیم قوس های ایرانی
تزئیات معقلی و آجرکاری
نمونه درهای معماری سنتی
سه دری و پنج دری با نقوش کامل گره چینی و درهای ارسی
بخشی از متن:
توضیحات:
این فایل شامل آموزش تعمیر لامپ کم مصرف در منزل حتی برای افرادی است که هیچ سر رشته ای از برق و الکترونیک ندارند و به زبان کاملا ساده به همراه تصاویر مربوطه آماده و تهیه شده است.
نرخ تعمیر لامپها به نسبت وات (نرخ ها پیشنهادی است):
کم مصرف 25 وات 3000 تومان
کم مصرف 32 وات 3500 تومان
کم مصرف 40 وات 5000 تومان
کم مصرف 50 وات 6000 تومان
کم مصرف 60 وات 8000 تومان
کم مصرف 70 وات 10،000 تومان
کم مصرف 90 وات 13،000 تومان
کم مصرف 105 وات 17،000 تومان
کم مصرف 150 وات 20،000 تومان
کم مصرف 200 وات 25،000 تومان
بازاریابی:
بازاریابی این شغل بسیار راحت است فقط کافی است هزار نسخه تبلیغاتی کوچک با توضیحاتی در مورد تعمیر لامپهای کم مصرف به همراه اطلاعات تماس چاپ و در منازل، مغازه ها، هتل ها، کارخانجات، مخصوصا تالارها و رستورانها و ... تبلیغ کرد.
بخشی از متن:
توضیحات:
دانلود تمام رسم های کشیده شده رشته نقشه کشی عمومی طی سال های دوم و سوم هنزستان و جواب تمرینات نقشه کشی کتاب و تمرینات گفته شده توسط استاد نقشه کشی. این نقشه ها شامل تمام نقشه ها از قبیل تمرینات مربوط به مجهول یابی، رسم ایزومتریک، ترسیمات دو بعدی و اشکال ساده مثل چند ضلعی ها، طول گسترده و.... میباشد. جواب اماده تمام تمرینات درس رسم فنی و نقشه کشی و هندسه ترسیمی رشته ی نقشه کشی عمومی هنرستان در سال دوم و سوم هنرستان قابل دانلود میباشد.
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
انسانها در فراز و نشیب های تاریخ، همیشه از دردها و آسیب های اجتماعی بسیاری رنج برده اند و همواره در جستجوی یافتن علل و انگیزه هایی بوده اند تا راهها و شیوه هایی را برای پیشگیری و درمان آنها بیابند (ستوده،1384 :11). امروزه نیز زندگی در جوامع انسانی از طرق مختلفی مورد تهدید قرار می گیرد و از میان عوامل تهدید کننده زندگی گروهی، مسائل اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است. ما در همه جا و در همه زمانها با مسائل اجتماعی مواجه هستیم.
آلودگیهای زیست محیطی، جنایت، تکدی گری، تبعیض، نابرابری، مصرف مواد مخدر، تورم، بزهکاری و خودکشی تنها نمونه کوچکی از این مسائل هستند. یکی از مسائل اجتماعی که در زمان معاصر اهمیت فزاینده ای یافته و ابعاد پیچیده ای پیدا کرده مسئله خودکشی است. پدیده خودکشی که از عوارض مهم دنیای صنعتی حاضر است بیشتر متاثر از نابسامانی ها، اختلال های روانی و نابرابری های اجتماعی است. دورکیم در کتاب تقسیم کار خود بر این اعتقاد است که " خودکشی همراه با تمدن ظاهر می شود و یا حداقل آن چه به شکل خودکشی در جوامع فروتر ملاحظه می شود ، خصوصیات ویژه ای دارد" (دورکیم ، 1359 :284 ). در زندگی شهر نشینی کنونی، جمعیت بسیار زیاد در شهرها و عدم تجانس افراد با هم و احساس غربت ، تنهایی و کم شدن تعداد افراد خانواده ها و کاهش یافتن محبت خانوادگی، افزایش استقلال فردی، هم چشمی ها و پیدا شدن آرزوهای دور و دراز زندگی مادی، خواستن ها ونتوانستن ها، فرار از خانواده و پناه بردن به اجتماع نا آشنا، سرگشتگی در میان ارزش های متضاد زندگی شهری جدید ، ناتوانی در مبارزه با دشواری ها و شکستها و نومیدیها، محرومیت در عشق توام با فقر مادی و سرانجام ضعف یا رنجوری شخصیت، آنچنان ناراحتی هایی ایجاد می کند که فرد خود را در نابودی و پوچی جستجو می کند و دست به خودکشی می زند(سایت جامعه شناسی ،قیصری ،1386). ....
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیـات تحقیـق
مقدمه
1-1- بیان مسئله
1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق
1-3- اهداف پژوهش
1-4- سوالات تحقیق
فصل دوم: پیشینـه تحقیـق
مقدمه
2-1- تحقیقات انجام شده در داخل کشور
2-1-1- جمع بندی تحقیقات داخلی
2-2- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
فصل سوم: چهارچوب نظری
مقدمه
3-1- مبانی نظری
3-1-1- گرایش نسبت به خودکشی
3-2- نظریه خودکشی دورکیم
3-2-1- انسجام و انتظام اجتماعی
3-2-2- انسجام اجتماعی و خودکشی خودخواهانه
3-2-3- خودکشی دگر خواهانه
3-2-4- انتظام اجتماعی و خودکشی آنومیک
3-2-5- خودکشی تقدیر گرایانه
3-2-6- الگو سازی دورکیم در سطح خرد
3-3- فرضیه های تحقیق
3-4- مدل تحلیلی
فصل چهارم: روش
مقدمه
4-1- تعریف نظری مفاهیم
4-2- تعریف عملیاتی متغیر های تحقیق
4-3- واحد تحلیل
4-4- جامعه آماری
4-5- تعیین حجم نمونه
4-6- شیوه نمونه گیری
4-7- روش تحقیق و جمع آوری داده ها
4-8- تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها
4-9- اعتبار و روایی ابزار سنجش
4-10- استاندارد سازی
فصل پنجم: توصیف متغیرهای تحقیــق
مقدمه
5-1- توصیف وضعیت خودکشی در کشور و استان کرمانشاه
5-1-1- توزیع میزان خودکشی در استان کرمانشاه طی سال های 81-75 به تفکیک جنسیت
5-1-2- توزیع میزان خودکشی موفق بر حسب شهرستان(سال های 83-80 )
5-1-2- توصیف وضعیت خودکشی های سال 1384 استان کرمانشاه
5-1-2-2- توزیع افراد اقدام کننده به خودکشی بر حسب جنس
5-1-2-3- توزیع افراد اقدام کننده به خودکشی بر حسب محل تولد
5-1-2-4- توزیع افراد اقدام کننده به خودکشی بر حسب وضعیت تاهل
5-1-2-5- توزیع افراد اقدام کننده به خودکشی بر حسب جنس و شهرستان
5-1-2-6- توزیع افراد اقدام کننده به خودکشی بر حسب مذهب
5-1-2-7- توزیع افراد اقدام کننده به خودکشی بر حسب وسیله خودکشی
5-2- توصیف متغیر های زمینه ای تحقیق
5-2-1- توزیع پاسخگویان بر حسب سن
5-2-2- توزیع پاسخگویان بر حسب جنسیت
5-2-3- توزیع پاسخگویان بر حسب وضع تاهل
5-2-4- توزیع وضعیت تاهل پاسخگویان بر اساس جنسیت
5-2-5- توزیع پاسخگویان بر حسب محل سکونت
5-2-6- توزیع پاسخگویان بر حسب محل تولد
5-2-7- توزیع محل سکونت بر حسب بومی یا غیر بومی بودن
5-2-8- توزیع پاسخگویان بر حسب وضعیت شغلی
5-2-10- توزیع پاسخگویان بر حسب مقطع تحصیلی.
5-2-13- توزیع پاسخگویان برحسب تحصیلات والدین
5-2-14- توزیع درآمد خانواده پاسخگویان
5-2-15- توزیع پاسخگویان بر حسب پایگاه اقتصادی - اجتماعی
5-2-16- توزیع پاسخگویان بر حسب زبان یا گویش
5-2-17- توزیع پاسخگویان بر حسب مذهب
5-3- توصیف متغیر های مستقل تحقیق
5-3-1 توزیع پاسخگویان بر حسب صمیمیت با والدین
5-3-1-1- توزیع پاسخگویان بر حسب شاخص های مربوط به صمیمیت با والدین
5-3-2- توزیع پاسخگویان بر حسب حمایت اجتماعی
5-3-2-1- توزیع پاسخگویان بر حسب شاخص های مربوط به حمایت خانواده
5-3-2-2- توزیع پاسخگویان بر حسب شاخص های مربوط به حمایت دوستان
5-3-2-3- توزیع پاسخگویان بر حسب شاخص های مربوط به حمایت اجتماعی
5-3-3- توزیع پاسخگویان بر حسب نظارت خانواده
5-3-3-1- توزیع پاسخگویان بر حسب شاخص های مربوط به نظارت خانواده
5-3-4- توزیع پاسخگویان بر حسب رفتارهای بزهکارانه
5-3-4-1- توزیع پاسخگویان بر حسب شاخص های مربوط به رفتار های بزهکارانه
5-3-5- توزیع پاسخگویان بر حسب آنومی
5-3-5-1- توزیع پاسخگویان بر حسب شاخص های مربوط به آنومی
5-3-6- توزیع پاسخگویان بر حسب تقدیر گرایی
5-4 - توصیف متغیر های وابسته تحقیق
5-4-1- توزیع پاسخگویان بر حسب گرایش به خودکشی
5-4-1-1- توزیع پاسخگویان بر حسب شاخص های مربوط به گرایش به خودکشی
5-4-2- توزیع پاسخگویان بر حسب گویه های مربوط به ایده و رفتار خودکشانه
5-4-3-توزیع پاسخگویان بر حسب سن وگرایش به خودکشی
5-4-4-توزیع پاسخگویان بر حسب جنس و میزان گرایش به خودکشی
5-4-5-توزیع پاسخگویان بر حسب محل تولد ( بومی یا غیر بومی کرمانشاه ) وگرایش به خودکشی
5-4-6-توزیع پاسخگویان بر حسب پایگاه اقتصادی اجتماعی و گرایش به خودکشی
5-4-7- توزیع پاسخگویان بر حسب زبان یا گویش و میزان گرایش به خودکشی
5-5-1- ماتریس ضرایب همبستگی گویه های صمیمیت با والدین
5-5-2- ماتریس ضرایب همبستگی گویه های حمایت اجتماعی
5-5-3- ماتریس ضرایب همبستگی گویه های نظارت خانواده
5-5-4- ماتریس ضرایب همبستگی گویه های رفتار های بزهکارانه
5-5-5- ماتریس ضرایب همبستگی گویه های تقدیر گرایی
5-5-6- ماتریس ضرایب همبستگی متغیر های مستقل و وابسته
فصل ششم: تحلیل داده ها
مقدمه
6-1- آزمون معنا داری بر حسب متغیر های زمینه ای (T TEST,Anova, )
6-1-1- آزمون تفاوت میانگین گرایش به خودکشی بر حسب جنسیت
6-1-2- آزمون تفاوت میانگین گرایش به خودکشی بر حسب محل تولد ( بومی یا غیر بومی)
6-1-3- آزمون تفاوت میانگین گرایش به خودکشی بر حسب وضعیت شغلی
6-1-4- آزمون تفاوت میانگین گرایش به خودکشی بر حسب دوره تحصیلی
6-1-5- آزمون تفاوت میانگین متغیر های مستقل بر حسب جنسیت
6-1-6- آزمون تفاوت میانگین متغیر های مستقل بر حسب بومی یا غیر بومی بودن
6-1-7- آزمون تفاوت میانگین صمیمیت با والدین ، حمایت اجتماعی و نظارت خانواده بر حسب محل سکونت
6-1-8- آزمون تفاوت میانگین صمیمیت با والدین ، حمایت اجتماعی ، نظارت خانواده و رفتار بزهکارانه بر حسب مذهب
6-1-9- آزمون تفاوت میانگین حمایت اجتماعی و رفتار های بزهکارانه بر حسب پایگاه اقتصادی -اجتماعی
6-2- تحلیل رگرسیونی
6-2-1- تحلیل رگرسیون چند متغیره ی برای تبیین متغیر وابسته (گرایش به خودکشی)
6-2-1-1-همبستگی تفکیکی
6-2-2-رگرسیون ساده برای تبیین متغیر های مستقل
6-2-2-1- تبیین رگرسیون ساده رفتار بزهکارانه
6-2-2-2- تبیین رگرسیون ساده تقدیر گرایی
6-2-2-3 رگرسیون چند متغیره برای تبیین متغیر وابسته (میزان گرایش به خودکشی) بر اساس جنسیت (زن )
6-2-2-4-تبیین رگرسیون ساده آنومی (زن)
6-2-2-5- تبیین رگرسیون ساده رفتار بزهکارانه (زن)
6-2-2-6- تبیین رگرسیون ساده تقدیر گرایی (زن)
6-2-2-7 رگرسیون چند متغیره برای تبیین متغیر وابسته (میزان گرایش به خودکشی) بر اساس جنسیت (مرد)
6-2-2-8- تبیین رگرسیون ساده رفتار بزهکارانه (مرد)
6-2-2-9- تبیین رگرسیون ساده آنومی (مرد)
6-2-2-10- تبیین رگرسیون ساده تقدیر گرایی(مرد)
6-3- تحلیل مسیر
مقایسه رگرسیون گرایش به خودکشی مردان و زنان
فصل هفتم: نتیجـه گیـری
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده
منــابـع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
بخشی از متن:
توضیحات:
پرسشنامه محقق ساخته نیاز سنجی فرهنگی شامل 42 سوال که نیازهای مذهبی، ملی، اجتماعی، سیاسی، هنری و ورزشی جوانان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
کودکی در عمق وجود همة ماست، و با چشمان اوست که همگی روزی به این عالم نگاه کرده ایم. با وجود این آنچنان از آن دور افتاده ایم که برای فهم نقاشی کودکان، نگاه کردن آن برایمان کافی نیست و باید آنها را مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار دهیم. نقاشی بیان کنندة احساسات و شخصیت کودکان است و باعث پرورش خلاقیت آنها می شود و تعادل فکری و روحی به آنها می دهد. از طرف دیگر تجزیه و تحلیل این نقاشی ها به والدین و مربیان امکان شناخت کودک و کمبودهای احتمالی او را فراهم می کند.(فراری 1382)
نقاشی کودکان نوعی گیرایی آنی دارند، آنها ساده و جذاب و سرشار از زندگی و هویت اند اما با نگاهی دقیق تر غالباً می توان در آنها جنبه هایی عجیب و حتی آشفته را مشاهده کرد. تحقیق در قلمرو نقاشی کودکان برای سالهای متمادی پیشرفت چندانی نکرد، اما در سالهای اخیر، دو دگرگونی عمده باعث آغاز مجدد پژوهش در این عرصه شده است اول دیدگاه طبیعی گرایانه جای خود را به بررسی های تجربی داده است، دوم اهمیت فرایند کشیدن تصویر که در سالهای اخیر موفق به درک آن شده ایم.(گلین، آنجل1380)
در بین فعالیتهای کودک، نقاشی فعالیتی است که از تحول شناختی، عاطفی و اجتماعی تأثیر می پذیرد و به همین دلیل به مقیاسی وسیع در تشخیص روانی و روان درمانگری به کار گرفته می شود. مؤلفان متعدد مشاهدات بسیار گوناگون خود را دربارة مراحل تحول نقاشی کودکان بصورت خصیصه های اجمالی مرحله های پی در پی بیان کردهاند و می توان به اتکای مطالعات پیشرفته ای که از دهة 1950 تا دهة 1980 در این باره به عمل آمده اند خط تحول نقاشی را اجمالاً بدست داد: ...
فهرست مطالب:
فصل اول: طرح تحقیق (کلیات)
مقدمه
بیان مسئله
پیشینه تحقیق
استفاده تشخیص آزمون ترسیم خانواده
توضیح در خصوص تست ترسیم خانواده
تأکید بر ترسیم نقاشی از خانواده (نه خانوادة خودش)
اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق
هدف کلی
اهداف ویژه
چهارچوب نظری تحقیق
تعاریف واژه ها و تعریف عملیاتی
متغیرهای مربوط به آزمون ترسیم خانواده
منابع این بحث شامل
متغیرهای مربوط به ترسیم آزمون خانواده
مدل تحلیلی تحقیق
فرض ها تحقیق (Hypothsis)
رابطه علی
فصل دوم: مروری بر ادبیات موضوع
نقاشی به منزلة تست هوش
نقاشی به منزلة تست شخصیت
فرافکنی و رمزگرائی
روان تحلیل گری
نقاشی خانواده
فصل سوم: آشنائی با قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری)
فصل چهارم: روش تحقیق
روش تجزیه و تحلیل
طبقه بندی بر اساس اهداف پژوهش
در تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش از
فصل پنجم: یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها
بخش نخست
بخش دوم
فرض اول تحقیق
فرض دوم تحقیق
فرض سوم تحقیق
فرض چهارم تحقیق
فرض پنجم تحقیق
فرض ششم تحقیق
فرض هفتم تحقیق
فرض هشتم تحقیق
فرض نهم تحقیق
فرض دهم تحقیق
فرض یازدهم تحقیق
فرض دوازدهم تحقیق
فصل ششم: خلاصه تحقیق و پیشنهادها و پیوستها
خلاصه تحقیق
پیشنهادات
پیوستها
جداول
نمودارها
فرم شماره یک (فرمهای اولیه) مربوط به مصاحبه
فرم شماره دو (فرمهای تجدید نظر شده) مربوط به مصاحبه
فهرست منابع