پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک
پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک

سورس کد برنامه یافتن بزرگترین مقسوم علیه مشترک دو عدد

سورس-کد-برنامه-یافتن-بزرگترین-مقسوم-علیه-مشترک-دو-عدد
سورس کد برنامه یافتن بزرگترین مقسوم علیه مشترک دو عدد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: f95, txt
حجم فایل: 0
قیمت: : 4000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
سورس برنامه نمایش بزرگترین مقسوم علیه مشترک دو عدد نوشته شده به زبان فرترن، این برنامه بزرگترین مقسوم علیه مشترک دو عدد را یافته و نمایش می دهد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

سورس کد برنامه یافتن تمامی عوامل اول یک عدد

سورس-کد-برنامه-یافتن-تمامی-عوامل-اول-یک-عدد
سورس کد برنامه یافتن تمامی عوامل اول یک عدد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: f95, txt
حجم فایل: 0
قیمت: : 4500 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
عوامل اول یک عدد، مقسوم علیه هایی از عدد است که این مقسوم علیه ها اول می باشند (یعنی فقط بر خود و عدد 1 بخش پذیرند). این برنامه تمامی عوامل اول یک عدد را یافته و نمایش می دهد که به زبان فرترن نوشته شده است.


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

سورس کد برنامه ایجاد سری فیبوناچی

سورس-کد-برنامه-ایجاد-سری-فیبوناچی
سورس کد برنامه ایجاد سری فیبوناچی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: f95, txt
حجم فایل: 0
قیمت: : 4500 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
سورس برنامه ایجاد سری فیبوناچی اعداد نوشته شده به زبان فرترن

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مقاله تفکیک انتخابی آرسنیک (V) از واحد صنعتی مایع مولیبدات به وسیله رسوب کردن آرسنات منیزیم

مقاله-تفکیک-انتخابی-آرسنیک-(v)-از-واحد-صنعتی-مایع-مولیبدات-به-وسیله-رسوب-کردن-آرسنات-منیزیم
مقاله تفکیک انتخابی آرسنیک (V) از واحد صنعتی مایع مولیبدات به وسیله رسوب کردن آرسنات منیزیم
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 278
قیمت: : 12000 تومان

بخشی از متن:

Selective removal of arsenic(V) from a molybdate plant  liquor by precipitation of magnesium arsenate

خلاصه:

رسوب Mg3(AsO4)2 برای برطرف کردن آرسنیک (As) از اکسید مولیبدنیوم تهیه شده از واحد صنعتی مایع حاوی 9/70 گرم بر لیتر Mo (VI) و mg/L As (V) 469 شکل گرفته بود. نرم افزار Stabcal برای مدل سازی و حل کردن معادلات و تعیین کردن شرایط و وضعیت pH در زمان رخ دادن رسوب بهینه مورد استفاده قرار گرفت. محدوده pH بهینه برای برطرف کردن As (V)  بین 5/7 و 2/10 می باشد. این از نیاز برای تنظیم کردن pH آب جو برای اثر بر رسوب گذاری جلوگیری می کند. با اضافه کردن کلرید منیزیم یا سولفات به صورت نسبتی مولاری Mg:As به نسبت حداقل 1:2 در این حالت As(V) می تواند به مقدار کمتر از 5 میلی گرم بر لیتر در pH=10.2 تفکیک گردد که منجر به یک مایع مولیبدن شش خالص از محصولی با 9/99 درصد MoO3 خالص می شود که می تواند به وسیله اسیدی شدن تولید گردد.

فهرست مطالب:
خلاصه
1- مقدمه
2- آزمایش
3- نتایج و بحث
1-3- مدل سازی Stabcal برای وضعیت های تعادلی
1-1-3- انتخاب کردن داده های انرژی آزاد گیبس
2-1-3- نمودارهای مربوط به گونه های در حال تعادل
2-3- منحنی رسوب اندازه گیری شده- اثر pH
3-3- مشخصه های مربوط به محصول رسوبی
4-3- مدل سازی نمودار جریانی و کیفیت محصول
4- نتیجه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

آزمایش حساسیت پیوند مولکولی با استفاده از ساختار کریستال فوتونیک در کل انعکاس درونی

آزمایش-حساسیت-پیوند-مولکولی-با-استفاده-از-ساختار-کریستال-فوتونیک-در-کل-انعکاس-درونی
آزمایش حساسیت پیوند مولکولی با استفاده از ساختار کریستال فوتونیک در کل انعکاس درونی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 453
قیمت: : 12000 تومان

بخشی از متن:

Sensitive molecular binding assay using a photonic crystal structure in total internal reflection

خلاصه:
یک سنسور چشمی جدید برای ارزیابی کردن و آزمایش کردن آزاد پیوند بیو مولکولی با استفاده از یک کریستال فوتونیک تک بعدی در یک شکا هندسی برای کل انعکاس درونی پیشنهاد و نشان داده شد. شکل گیری ساده به وسیله یک رزونانس چشمی باریک که قادر به اندازه گیری های حساس پیوند مولکولی بود فراهم گردید و در زمان مشابه یک وجه مشترک باز برای قادر ساختن اندازه گیری های مربوط به زمان حقیقی پیوندهای دینامیکی به کار برده شد. پوشش های ماورا و باریک از نوع آمینوپروپی توکسیلین یا از نوع گلاتاررالدید بر روی سطح مشترک جذب شده اند که به وسیله اندازه گیری کردن طیف شعاعی رزونانس کریستالی فوتونیک و نسبت شدت تغییر در اندازه گیری های انعکاسی مختلف آشکار شده بود. یک محدوده آشکارسازی به مقدار 6*10-5 نانو متر برای ضخامت لایه مولکولی به دست آمده بود که مطابق با محدوده آشکارسازی برای جذب آنالیت به مقدار 06/0 pg/mm2 یا یک شاخص انکساری تفکیک پذیری به مقدار 3*10-8RIU بوده است، این نشان دهنده یک بهبود مشخص نسبی برای جدید ترین تکنولوژی سیستم ها براساس رزونانس پلاسمون سطحی می باشد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مقاله توزیع فتیون و آلبومین گاوی در پلاسما، مایعات آلانتونیک و آمنیوتیک در طول رشد

مقاله-توزیع-فتیون-و-آلبومین-گاوی-در-پلاسما-مایعات-آلانتونیک-و-آمنیوتیک-در-طول-رشد
مقاله توزیع فتیون و آلبومین گاوی در پلاسما، مایعات آلانتونیک و آمنیوتیک در طول رشد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 1830
قیمت: : 8000 تومان

بخشی از متن:

Distribution of bovine fetuin and albumin in plasma, allantoic and amniotic fluids during development

خلاصه:

یک ارزیابی رادیویی برای فتیون گاوی ایجاد شده بود و آن به صورت محقق و خاص استقرار یافته بود. آلبومین به وسیله ارزیابی پخشیدگی ایمنی رادیالی اندازه گیری شده بود. سطوح فتیون در پلاسما جنین از 10 تا 15 میلی گرم بر میلی لیتر بین 4 و 8 ماه از بارداری می باشد، سطوح آلبومین بزرگ تر از فتیون باقی می ماند. سطوح فتیون پلاسما نوزاد به سرعت در طول 14 روز اول بعد از تولد کاهش می یابد که به صورت هم زمان با یک افزایش معکوس در سطوح آلبومین می باشد. در فتیون مایع آلانوتیک و آلبومین غلظت ها به حداکثر مقدار خود بعد از گذشت 7 ماه می رسند اما مقادیر فتیون معمولا بالاتر می باشد. در مایع آمنیوتیک هر دو پروتئین در 8 ماه به حداکثر خود می رسند، سطوح آلبومین مشابه با این ها در مایع آلونوتونیک است اما مقادیر فتیون به صورت یکپارچه کمتر از این ها در مایع آلانتوئیک از طریق بارداری باقی می ماند. سطوح فتیون در پلاسما مادر از 7/0 به 4/0 میلی گرم بر میلی لیتر بین دوره یک ماهه کاهش می یابد. ما در این زمینه بحث کردیم که 1- در دوره یک تغییر ناگهانی از سنتز فتیون وجود دارد که سنتز آلبومین را توسط جگر جنین افزایش می دهد 2- فتیون به صورت ترجیحی و تجمعی در آلنتوئیز پدیدار می گردد در حالی که آلبومین به صورت معادل در آلانتوئیز و آمنیون تمرکز یافته است.

فهرست مطالب:
خلاصه
مقدمه
مواد و روش ها
محصول آنتی سرم
مشخص کردن و طبقه بندی کردن رادیوایزوتوپ
استانداردسازی
رادیو ایمنواسی
ارزیابی پخشیدگی ایمنو رادیال
حیوانات
نتایج
مشخصات آنتی سرم
مشخص کردن رادیو ایزوتوپ
رادیو ایمنو اسی
سطوح فتیون در طول رشد
بحث

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پایان نامه تحقق پذیری کارآمد کدهای کانولوشنال کوانتومی

پایان-نامه-تحقق-پذیری-کارآمد-کدهای-کانولوشنال-کوانتومی
پایان نامه تحقق پذیری کارآمد کدهای کانولوشنال کوانتومی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 155
حجم فایل: 2333
قیمت: : 60000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
علی­رغم قدرت نظری سیستم­های کوانتومی در زمینه پردازش و ارسال اطلاعات، یک مانع بزرگ در مسیر تحقق عملی آن­ها وجود دارد و آن برهم‌کنش سیستم کوانتومی با محیط بیرون است که منجر به تغییر ناخواسته اطلاعات می­شود. برای غلبه بر مشکل مذکور، کدهای تصحیح خطای کوانتومی طراحی شده­اند. یک دسته خاص از این کدها، کدهای کانولوشنال کوانتومی می­باشند که بر حسب نحوه طراحی به دو دسته کدهای CSS (Calderbank-Shor-Steane) و non-CSS تقسیم می­شوند. علیرغم اهمیت فراوان کدهای کانولوشنال در تصحیح خطا، فقدان یک مدار کدگذار با قابلیت تحقق­پذیری عملی، مانعی جدی در بهره‌گیری از این کدها می­باشد. سه پارامتر در طراحی مدارهای کدگذار کانولوشنال اهمیت دارد: پارامتر اول، میزان حافظه مصرفی کدگذار است؛ زیرا کاهش حافظه باعث کاهش سربار سخت­افزاری و افزیش سرعت الگوریتم کدبرداری می­شود. پارامتر دوم غیرمخرب بودن کدگذار است، تا تعداد محدودی از خطاهای تصحیح نشده به تعداد نامحدودی از کیوبیت­های اطلاعات منتقل نشود و آخرین پارامتر تعداد سطوح مدار است که با زمان تاخیر کدگذاری کیوبیت­ها ارتباط مستقیم دارد.
 از دیدگاه نظری، دو نوع ساختار برای کدگذارهای کدهای کانولوشنال وجود دارد که به ساختارهای استاندارد و ساختارهای pearl-necklace موسوم می­باشند. اما کدگذارهای pearl-necklace قابلیت تحقق­پذیری عملی را ندارند؛ زیرا به منابع نامحدود حافظه نیاز دارند. Grassl و Rotteler الگوریتمی برای کدگذاریِ کدهای کانولوشنال ارائه داده­اند. این الگوریتم در ابتدا فقط برای کدگذاری کدهای CSS طراحی شده بود، ولی در ادامه الگوریتم دیگری برای کدگذاری کدهای non-CSS نیز، توسط Grassl و Rotteler پیشنهاد گردید. کدگذار حاصل از هر دو الگوریتم در ساختار pearl-necklace بوده که قابلیت تحقق­پذیری عملی را ندارد. در این رساله، برآنیم که شکاف بین نمایش نظری و پیاده­سازی عملی این کدگذارها را بیابیم. به این منظور، ابتدا الگوریتمی برای تغییر ساختار کدگذارهای pearl-necklace  برای کدهای CSS به کدگذارهای استاندارد ارائه می­دهیم. سپس الگوریتم را توسعه داده تا بتوان پیاده­سازی عملی کدگذارهای پیچیده­تر pearl-necklace برای کدهای non-CSS را نیز به دست آورد. بررسی­های انجام شده در این رساله نشان می­دهد که چندین تحقق‌ عملی با میزان حافظه مصرفی متفاوت برای یک کدگذار pearl-necklace مشخص وجود دارد، که الگوریتم ارائه شده در این رساله تحقق عملی با کمینه حافظه را می‌یابد. لازم به ذکر است که پیچیدگی این الگوریتم،  بر حسب پارامترهای کد، چند جمله­ ای است.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: مقدمه    
فصل دوم: مفاهیم مقدماتی    
2-1- کیوبیت ها و گیت های کوانتومی    
2-2- کدهای تصحیح خطای کلاسیک خطی    
2-2-1- کدهای تصحیح خطای کلاسیک بلوکی    
2-2-2- کدهای تصحیح خطای کلاسیک کانولوشنال    
2-2-3- کد دوگان    
2-3- کدهای تصحیح خطای کوانتومی    
2-3-1- کدهای تثبیت گر بلوکی کوانتومی    
2-3-2- کدهای تثبیت گر کانولوشنال کوانتومی    
2-3-3- مقایسه بین کدهای کانولوشنال کوانتومی و کدهای بلوکی کوانتومی    
2-4- تاریخچه    
فصل سوم: کدگذارهای کدهای کانولوشنال کوانتومی      
3-1- نمادگذاری و تعاریف    
3-2- ساختارهای کدگذارهای کانولوشنال کوانتومی    
3-3- الگوریتم کدگذاری Grassl-Rotteler برای کدهای کانولوشنال کوانتومی    
3-3-1 الگوریتم کدگذاری Grassl-Rotteler برای کدهای  CSS    
3-3-2- الگوریتم کدگذاری Grassl - Rotteler برای کدهای non-CSS    
فصل چهارم: تعریف مساله    
فصل پنجم: تحقق عملی کدگذارهای pearl-necklace برای کدهای  CSS با کمینه حافظه   
5-1- تعاریف و نمادها    
5-2- الگوریتم پیشنهادی    
5-2-1- قید منبع- هدف و قید هدف- منبع    
5-2-2- حافظه مورد نیاز برای یک کدگذار  CSSدر ساختار pearl-necklace  با گیت های  CNOT
تک جهته با درجه های نامنفی    58
5-2-3- حافظه مورد نیاز برای یک کدگذار  CSS در ساختار pearl-necklace  با گیت های  CNOT
تک جهته با درجه های نامثبت    
5-2-4- حافظه مورد نیاز برای کدگذار pearl-necklace با گیت های CNOT دلخواه    
فصل ششم: تحقق عملی کدگذارهای pearl-necklace برای کدهای non-CSS  با کمینه حافظه    
6-1- تعاریف و نمادها    
6-2- انواع مختلف جابجایی ناپذیری و قیدهای اعمالی آنها    
6-2-1- جابجایی ناپذیری منبع- هدف     
6-2-2- جابجایی ناپذیری هدف- منبع    
6-2-3- جابجایی ناپذیری هدف- هدف    
6-3- الگوریتم پیشنهادی
فصل هفتم: الگوریتم کارآمد برای یافتن کدگذارهای غیرمخرب کانولوشنال با مقدار کمینه حافظه 
7-1- یک کدگذار غیرمخرب با کمینه حافظه برای کد FGG   
7-2- الگوریتم پیشنهادی   
7-2-1- جمع تثبیت گرها   
7-2-2- تأخیر   
7-3- غیرمخرب بودن   
7-3-1- کدگذارهایی با ماتریس جابجایی حافظهِ مرتبه کامل   
7-3-2- کدگذارهایی با ماتریس جابجایی حافظهِ مرتبه غیرکامل   
فصل هشتم: جمع بندی و کارهای آتی
مراجع
فهرست جداول
فهرست اشکال

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تجربیات مدون دبیر ریاضی (ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی)

تجربیات-مدون-دبیر-ریاضی-(ویژه-ارتقاء-رتبه-شغلی-عالی)
تجربیات مدون دبیر ریاضی (ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 67
حجم فایل: 82
قیمت: : 6000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
در فضای آموزشی قرن 21 مقوله های سرعت، دقت،مهارت و اطلاعات و فناوری های نوین مطرح است. در این مقاله به بررسی روش های فعال کردن کلاس ریاضی پرداخته شده است که عمدتا تجربه های شخصی نگارنده می باشد و به طور منظم و کنترل شده در کلاس های نگارنده اجرا شده اند و نتایج آن به وسیله ی ارزشیابی های به عمل آمده مورد تایید قرار گرفته است. همچنین برخی از ویژگی های معلمان فعال نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
واژه های کلیدی: کلاس ریاضی، تدریس فعال، معلم خلاق، دانش آموز فعال

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
خاطره یک تجربه
چگونه یک معلم فعال ، پرانرژی و تاثیر گذار باشیم؟
چند مورد از کارهای نامناسب معلم در کلاس
معلم اثر بخش
تشویق
یادآوری
نگهداشتن  دانش آموز در فضای  یادگیری
جلب توجه
حرکت در بین دانش آموزان
محبت به دانش آموزان
جو سازمانی مدرسه و رهبری و هدایت کلاس درس
رهبری و هدایت کلاس
تنبیه و پیامد های آن
تأثیر انتظارات معلم
افت تحصیلی و روشهای ایجاد انگیزه درسی در دانش آموزان
منظور از افت تحصیلی چیست؟
مهارت های صحیح مطالعه
مشکلات خانوادگی
اظهارات نامناسب در حضور دانش آموزان
دوستان ناباب
غذا و بیماری
کشش به سوی غیر همجنس
تکلیف خانه
محتوای کتب درسی
عوامل ضعف آموزش ریاضی و مشکلات مربوط به آن
نقد و بررسی انواع روش تدریس ریاضی
نقد و خلاصه روش های کلامی (زبانی)
محاسن روش اکتشافی از دیدگاه برونر
روش مفهومی
روش فعال
روش الگوریتمی
نقش انگیزش درپیشرفت تحصیلی دانش آموزان و یادگیری آنها
پیشنهادهایی برای برانگیختن وحفظ توجه و علاقه به یادگیری دردانش آموزان
روش های فعال کردن کلاس ریاضی
روش های نوین تدریس
استفاده از تکنولوژی های آموزشی
استفاده از سرگرمی های ریاضی
تهیه ی بروشور، روزنامه دیواری و پژوهش های دانش آموزی
طراحی و برگزاری مسابقات ریاضی در خارج از کلاس
معرفی دانش آموزان موفق در پایان هر ماه
استفاده از کارت های تشویقی
گروه بندی کردن دانش آموزان
خاطره یک تجربه (دو)
جمع بندی و نتیجه گیری
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق اقدام پژوهی کاهش اضطراب دانش آموز در کلاس

تحقیق-اقدام-پژوهی-کاهش-اضطراب-دانش-آموز-در-کلاس
تحقیق اقدام پژوهی کاهش اضطراب دانش آموز در کلاس
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 197
قیمت: : 2800 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
رسیدن به اهداف آموزشی که مدارس به عنوان هدف اساسی خود به آنها توجه دارند مستلزم تأمین بهداشت روانی دانش آموزان است. تحقیقات متعدد نشان می دهند که سلامت روانی دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی آنها ارتباط دارد و دانش آموزانی که به نحوی از مشکلات روانی یا از نبود بهداشت روانی مناسب رنج می برند، اغلب با افت تحصیلی مواجه هستند. بنابراین ضروری به نظر می رسد جهت تأمین شرایط مناسب برای نیل به اهداف آموزشی، تربیتی و تضمین سلامت افراد جامعه در سنین مختلف، عوامل بازدارنده آن را مورد بررسی قرار داد.
کلمه ی استرس را به شیوه های مختلف استفاده می کنند بعضی از استرس برای مراجعه به خواسته ها و فشارهایی استفاده می کنند که شخص با آنها روبه روست و گرفتگی و تنش را واکنش مشخصی در برابر آن موقعیت می دانند. برخی دیگر استرس را سطحی از حالات منفی که شخص با آن روبه روست می دانند و دستهٔ سوم معتقدند اگر تقاضا از شخص بیش از توان او باشد. شخص دچار استرس می شود.

فهرست مطالب:
مقدمه
توصیف وضع موجود
جمع آوری شواهد 1
۱ـ مشاهده ی  رفتار امیر محمد
۲- مصاحبه با امیر محمد
۳ـ مصاحبه با همکاران
۴ـ  مصاحبه با معاون مدرسه خانم سپهوند معاون پایه
۵ـ مصاحبه با مادر دانش آموز
۶ـ مقاله ی در مورد استرس در اینترنت
۱- استرس محیط
۲- بهداشت روانی معلم
۳- اصرار خانواده برای کسب نمره  بیشتر
درمان
۱- شناخت منشاء
۲- واداشتن به بیان
۳- واداشتن به اشتغال
۴ـ واداشتن به معاشرت
۵ـ تقویت روحیه
راه حلهای پیشنهادی
اجرای راه حل
گردآوری شواهد 2
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و مآخذ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق-اقدام-پژوهی-روش-تقویت-درس-املا-در-دانش-آموزان-پایه-دوم
تحقیق اقدام پژوهی روش تقویت درس املا در دانش آموزان پایه دوم
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 40
قیمت: : 2500 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
مقطع ابتدایی زیر بنای مقاطع دیگر تحصیلی می باشد و در مقطع ابتدایی نیز پایه اول اساس و زیربنای پایه های دیگر است هر چقدر دانش آموز در این پایه قوی باشد در پایه های دیگر راحت تر هستند و بالعکس هدف من از انجام این پژوهش بر طرف نمودن ضعف املا و تقویت آن در دانش اموزان پایه دوم یکی از مدارس بخش شاهیوند چگنی می باشد. لازم به ذکر است که در این پژوهش از روش مشاهده مستقیم استفاده شده است و مبنای آمارها مصاحبه با والدین اعضای مدرسه اعم از (مدیر مجتمع، معاون آموزشی مدرسه (مدیر مدرسه)، شورای معلمان و ...) بوده است.

فهرست مطالب:
مقدمه
توصیف وضعیت موجود
گردآوری اطلاعات  (شواهد 1)
تجزیه و تحلیل اطلاعات
خلاصه یافته های اولیه
اصول و مبانی املا
املا و انواع آن
روش تدریس املا
نکات برجسته روش آموزش املای فارسی
گام اول، انتخاب متن
گام دوم
گام سوم
گام چهارم
راههای پیشنهادی برای تقویت املایی دانش آموزان ضعیف
چگونگی اجرای راه جدید
گرد آوری اطلاعات (شواهد 2)
نتیجه گیری
منابع و ماخذ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.