پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک
پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک

پروژه بررسی تاثیر روشهای تدریس نوین آموزش علوم تجربی در میزان یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی

پروژه-بررسی-تاثیر-روشهای-تدریس-نوین-آموزش-علوم-تجربی-در-میزان-یادگیری-دانش-آموزان-دوره-ابتدایی
پروژه بررسی تاثیر روشهای تدریس نوین آموزش علوم تجربی در میزان یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 109
حجم فایل: 673
قیمت: : 5000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
تدریس و یادگیری در فرایند آموزش و پرورش دارای اهمیت ویژه ای می باشد. مطالعه عوامل و عناصر گوناگونی که در تدریس و یادگیری مؤثر هستند  برای همه دست اندرکاران، علاقه مندان به ویژه معلمان ضروری است. الگوهای تدریس و چگونگی تهیه و تنظیم برنامه های درسی متناسب با این الگوها یکی از دغدغه های متخصصان و دست­اندرکاران آموزش و پرورش است.
هر الگوی تدریس شامل مجموعه ای از عوامل و عناصر منظم و منسجم از جمله روش تدریس و محتوا، مواد آموزشی، هدف، فعالیت و مهارت معلم و فعالیت یادگیرنده می باشد.
هر الگو بسته به هدف و ویژگی های خاص خود برخی از عناصر تاثیر گذار بر موقعیت یاد گیری را بیشتر مورد توجه قرار می­دهد.به عنوان مثال الگوی پیش سازمان دهنده به انتقال اطلاعات به صورت معنادار و موثرکمک می­کند، ساخت شناختی دانش آموزان را استحکام می بخشد، پایداری و روشنی دانش قبلی شاگردان را افزایش می دهد، تمایل به کاوشگری و عادت های تفکر دقیق را در آنها رشد می دهد، دارای معانی مهمی در ساماندهی برنامه درسی و شیوه تدریس است، لنگرگاه فکری برای دانش آموزان در هنگام یادگیری فراهم می آورد.

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
 اهمیت و ضرورت تحقیق 
اهداف تحقیق 
فرضیه ها و سوالات ویژه تحقیق
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
خلاصه فصل 
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه
تعاریف لغوی و اصطلاحی 
تعریف آموزش 
تعریف تدریس
تعریف یادگیری
عوامل موثر بر یادگیری
رویکرد های یادگیری 
تعریف علوم تجربی 
تفاوت بین تدریس و یادگیری 
انواع وسایل آموزشی 
معیار انتخاب وسایل آموزشی  
نقش وسایل آموزشی در فرایند تدریس و یادگیری 
تاریخچه روش تدریس در آموزش جهان 
تاریخچه روش تدریس در ایران 
نظریه های تدریس
تقسیم بندی روش تدریس 
کار و بحث گروهی در کلاس 
پوشه کار
پرسش و پاسخ 
آموزش انفرادی 
آموزش برنامه ای 
انواع آموزش برنامه ای 
تدریس گروهی با نقش های متفاوت 
ویژگی های یک روش تدریس خوب 
تحلیل مفهوم تدریس از دیدگاههای مختلف
مهارتهای معلم در تدریس
مهارتهای گفتاری معلم 
مهارتهای غیر گفتاری معلم
مهارتهای پرسش کردن 
مهارتهای حرفه ای معلم 
مهارتهای ایجاد جو عاطفی
نظریه عوامل موثر بر تدریس
گروههای هادی 
چهار چوب سازه ها
کارکردهای درونی تدریس 
دیدگاههای فلسفی در مورد روش تدریس
دیدگاه ایدآلیسم 
دیدگاه رالسیم 
دیدگاه پراگماتیسم 
دیدگاه اگزیستانسیالیسم 
یادگیری فعال چیست؟ 
مقایسه روشهای یاددهی سنتی و یادگیری نوین
نگرشی نو بر آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی
پیشینه تجربه تحقیق
خلاصه فصل 
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
جامعه آماری 
نمونه آماری و روش نمونه گیری 
روشهای جمع آوری اطلاعات 
متغیر مستقل و وابسته 
روشهای آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
یافته های توصیفی
سوالات تحقیق
فصل پنجم: بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه 
خلاصه تحقیق
پیشنهادات تحقیق 
پیشنهادات پژوهشی
محدودیت های  تحقیق 
منابع و مآخذ 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد