بخشی از متن:
توضیحات:
این فایل برای درس سیمنار در مدیریت رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی ارشد تهیه شده و حاوی 14 اسلاید می باشد. کسانی که سمینار در مسائل بازاریابی دارند، می توانند از این فایل بهره لازم را ببرند.
بخشی از متن:
تبلیغات کوششی آگاهانه و از پیش پرداخته است که برای پیش برد ایدئولوژی- حفظ و یا ایجاد برتری صورت می گیرد. (شعار غفاری- تبلیغات خبری و منافع ملی)
تبلیغات عبارت از بهره گیری کم و بیش عمدی، سیستماتیک و طراحی شده از سمبل هاست که به عمد توسط تلقین و تکنیک های روانی مناسب انجام میشود و با هدف تغییر و کنترل افکار، عقاید و ارزش ها و در نهایت تغییر رفتار اشکار افراد بسوی مسیر تعیین شده همراه است. (کیمبال یونگ)
فهرست مطالب:
تعریف تبلیغات
تصویر نام تجاری
ویژگی های یک تصویر خوب
تاثیر تبلیغات تصویری بر ذهن و روان انسان
مزایای تبلیغات تصویری
انتخاب بین تبلیغ تصویری و تبلیغ متنی
نتیجه گیری
منابع