پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک
پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک

طرح درس روزانه ورزش فوتبال

طرح-درس-روزانه-ورزش-فوتبال
طرح درس روزانه ورزش فوتبال
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 12
قیمت: : 1000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
طرح درس ساعتی تربیت بدنی (ورزش) آموزش فوتبال (کنترل، استپ و پاس بغل پا)، کلاس اول دبیرستان، زمان 90 دقیقه


دانلود فایل

پروژه مالی شرکت فولاد البرز تاکستان

پروژه-مالی-شرکت-فولاد-البرز-تاکستان
پروژه مالی شرکت فولاد البرز تاکستان
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 420
قیمت: : 80000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
با توجه به تخصصی شدن فعالیتها مدیریت واحدهای تولیدی از مالکیت تفکیک گردید و اداره شرکتها و موسسات به غیر از سهامداران و صاحبان واحدهای تولیدی یا صنعتی واگذارگردید. در تفکیک مدیران و مالکان از یکدیگر تعداد تصمیمات صحیح اتخاذ شده مدیران می تواند ملاک بسیار مناسبی برای ارزیابی عملکرد آنها باشد و تصمیمات صحیح  زمانی اتخاذ خواهد شدکه اطلاعات صحیح و به موقع و مربوط در اختیار مدیریت قرار گیرد. اطلاعات حسابداری به دلیل عینی و کمی بودن، :یکی از مبانی تصمیم گیری مدیران را فراهم می نماید.
در این پروژه به شناخت سیستم موجود و مستند سازی فرآیند تولید، دوایر تولید و سایر واحدها و تحلیل روش فعلی محاسبه بهای تمام شده تولیدات می پردازیم.
اولین مرحله شناخت سیستم موجودمی باشد. سیستم موجود به مجموعه روشها، نظامها، رویه های مالی، انواع فرمها و گردش اطلاعات و عملیات جاری اطلاق می گردد. در این مرحله سعی بر این است که نقاط ضعف و قوت سیستم موجود مشخص شده تا نارسایی ها رفع می گردد.

فهرست مطالب:
فصل اول: مقدمه 
تاریخچه گروه صنعتی فولاد البرز 
نوع فولاد و ترکیب شیمیایی محصول 
میلگرد  
جدول شماره 1
فرآیند تولید 
ساختار میکروسکوپی فولاد 
شرایط عرضه و فروش محصولات فولادی 
فصل دوم: ثبت رویدادهای حسابداری
فروردین و اردیبهشت
خرداد 
تیر 
مرداد 
شهریور 
فصل سوم: نیروی انسانی 
نمودار سازمانی شرکت فولاد البرز 
هدف شرکت فولاد البرز 
چکیده

دانلود فایل

طرح درس ماهانه ورزش فوتبال

طرح-درس-ماهانه-ورزش-فوتبال
طرح درس ماهانه ورزش فوتبال
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 13
قیمت: : 3600 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
طرح درس ماهانه تربیت بدنی (ورزش) آموزش بازی فوتبال، در آذر ماه، کلاس اول دبیرستان

دانلود فایل

طرح درس سالانه ورزش فوتبال

طرح-درس-سالانه-ورزش-فوتبال
طرح درس سالانه ورزش فوتبال
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 28
قیمت: : 6000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
طرح درس سالانه تربیت بدنی (ورزش) آموزش بازی فوتبال، نیمسال اول و نیمسال دوم، کلاس اول دبیرستان

دانلود فایل

طرح ویکتور سرباز هخامنشی

طرح-ویکتور-سرباز-هخامنشی
طرح ویکتور سرباز هخامنشی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: dxf, dwg
حجم فایل: 560
قیمت: : 8000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
طرح برداری ویکتور سرباز هخامنشی، مخصوص ماشین های برش، حک و CNC، ماسب کارهای معماری و گرافیکی

دانلود فایل

پایان نامه بررسی رابطه بین اخلاق سازمانی و اثر بخشی سازمانی مدیران

پایان-نامه-بررسی-رابطه-بین-اخلاق-سازمانی-و-اثر-بخشی-سازمانی-مدیران
پایان نامه بررسی رابطه بین اخلاق سازمانی و اثر بخشی سازمانی مدیران
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 196
حجم فایل: 1957
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:

پایان نامه بررسی رابطه بین اخلاق سازمانی و اثربخشی سازمانی مدیران مدارس شهرستان بابلسر

چکیده:
به منظور بررسی رابطه اخلاق سازمانی و اثر بخشی سازمانی تحقیقی به روش توصیفی- پیمایشی در میان مدیران مدارس شهرستان بابلسر انجام شد جامعه آماری این پژوهش عبارت از کلیه دبیرستان های دخترانه و پسرانه شهرستان بابلسر بودند. از آنجائی که کلیه مدیران در این تحقیق مشارکت داشته در مورد آنان از روش سرشماری استفاده شد لکن نمونه گیری از میان معلمان به روش تصادفی ساده بود. ابزار مورد استفاده در این پژوهش دو پرسشنامه اخلاق سازمانی با ضریب پایایی 87% و پرسشنامه اثربخشی سازمانی با ضریب پایایی 91% بر اساس ضریب آلفای کرونباخ بود. اخلاق سازمانی در این پژوهش به عنوان متغیر پیش بین و اثربخشی سازمانی به عنوان متغیر ملاک در نظر گرفته شد.
روش های آماری مورد استفاده در این پژوهش شامل کروسکال والیس، u من ویتنی و همبستگی اسپیرمن بود. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که  رابطه مثبت و معنی داری بین اخلاق سازمانی و اثربخشی سازمانی وجود دارد. در بین انواع مولفه های اخلاق سازمانی بین خود مداری سازمانی و اثربخشی سازمانی رابطه معناداری وجود ندارد اما دیگر مولفه ها یعنی خیر اندیشی و پایبندی به اصول اخلاقی با اثربخشی سازمانی رابطه مثبت و معناداری دارند. یافته های جانبی بدست آمده در این پژوهش حاکی از آن است که میان ادراکات کارکنان از لحاظ جنسیت بر اخلاق سازمانی و اثربخشی سازمانی تفاوت معناداری وجود ندارد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه 
بیان مسئله 
اهمیت و ضرورت تحقیق 
هدف تحقیق
فرضیه های تحقیق 
تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه ها 
قلمرو تحقیق 
فصل دوم: پیشینه تحقیق
 مقدمه 
بخش اول : مبانی نظری تحقیق 
الف- اخلاق سازمانی 
معانی اخلاق 
در زبان فارسی 
در زبان انگلیسی 
معانی اصطلاحی اخلاق 
موضوع اخلاق 
قلمرو علم اخلاق 
نقش اخلاق 
ترویج اخلاق 
فواید اخلاق 
تاثیر اخلاق بر کسب و کار 
اخلاق در بین ملل جهان 
روش اخلاقی در هند باستان 
اخلاق دوران باستانی مصر 
روش اخلاقی در چین باستان 
روش اخلاقی در ایران باستان 
روش های اخلاقی در یونان باستان 
جایگاه اخلاق در اسلام 
ارتباط اخلاق با اسلام 
مفاهیم مشابه  
اخلاق حرفه ای 
اخلاق بازرگانی 
اخلاق کار 
علوم مربوط به اخلاق. 
علم اخلاق 
فلسفه علم اخلاق 
تعلیم و تربیت 
مدیریت اخلاق 
فرا اخلاق 
اخلاق هنجاری 
اخلاق توصیفی 
دیدگاه ها و نظریات مطرح شده درباره اخلاق 
استیل ول 
رویکرد رفتار گرایی 
نظام اخلاقی پیاژه  
رویکرد پردازش اطلاعات 
نظام اخلاقی کلبرگ 
اخلاق، قرارداد، احتیاط (رویکرد زمینه ویژه) 
اخلاق سازمانی  
مشکل اخلاق سازمانی 
ماهیت اخلاق سازمانی 
سازمان 
نظریه های مطرح شده در اخلاق سازمانی 
نظریه فرجام گرایی 
نظریه آغاز گرایی 
نظریه عدالت توزیعی 
نظریه آزادی فردی 
نظریه زیبایی و خیر مطلق 
هدف از بررسی نظام های اخلاقی 
اهداف اخلاق سازمانی 
آثار مسئولیت پذیری اخلاقی سازمان ها 
ب- اثربخشی سازمانی 
اثربخشی 
تعاریف اثربخشی  
تاریخچه اثربخشی سازمانی 
معیارها و مقیاس های اثربخشی 
رویکرد های سنتی برای سنجش اثربخشی سازمانی  
رویکرد های نوین برای سنجش اثربخشی سازمانی 
مقایسه رویکرد های اثربخشی سازمانی 
معیار های هفت گانه برای ارزیابی اثربخشی سازمانی 
بخش دوم: مطالعه تحقیقات تجربی گذشته 
تحقیقات خارجی انجام شده در زمینه اخلاق سازمانی 
تحقیقات داخلی انجام شده در زمینه اخلاق سازمانی 
تحقیقات خارجی انجام شده در زمینه اثربخشی سازمانی 
تحقیقات داخلی انجام شده در زمینه اثربخشی سازمانی 
جمع بندی مطالب 
بخش سوم: چارچوب نظری تحقیق 
فصل سوم: روش پژوهش
مقدمه 
تعریف جامعه 
نمونه 
ابزار تحقیق 
بررسی متغیر ها و مقیاس مورد استفاده 
روایی و پایایی تحقیق 
فنون و روش های آماری  
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه 
آمار توصیفی و  متغیر های جمعیت شناختی 
ویژگی های جمعیت شناختی مدیران مورد مطالعه 
جنسیت 
تحصیلات 
سابقه خدمت 
سن 
ویژگی های جمعیت شناختی معلمان مورد مطالعه 
جنسیت 
تحصیلات 
سابقه خدمت 
سن 
تحلیل توصیفی از یافته های تحقیق 
تحلیل توصیفی سوالات اخلاق سازمانی 
سوال اول: اهمیت پیشبرد و افزایش منافع برای مدرسه 
سوال دوم: توجه به کارکنان 
سوال سوم: اطاعت پذیری از مقررات مدرسه 
سوال چهارم: انتظار از کارکنان که نگران منافع و مصالح مدرسه نباشند 
سوال پنجم: تاکید بر رفاه کارکنان از سوی مدرسه 
سوال ششم: انتظار از کارکنانی که در قید خط مشی های مدرسه باشند
سوال هفتم: تصمیم گیری ها و اقدامات در مدرسه در جهت منافع و مصالح مدرسه است 
سوال هشتم: تصمیم گیری ها و اقدامات در مدرسه در جهت منافع و مصالح همگان است 
سوال نهم: اهمیت مقررات ، رویه ها و خط مشی ها در مدرسه 
سوال دهم: کاری که به منافع مدرسه آسیب می رساند ممکن است مجاز باشد 
سوال یازدهم: عدم توجه به رفاه کارکنان از سوی مدرسه 
سوال دوازدهم: مواخذه در صورت رفتار غیر اخلاقی حتی اگر به نفع سازمان باشد 
سوال سیزدهم: مواخذه در صورت رفتار غیر اخلاقی به نفع شخصی نه به نفع سازمان 
سوال چهاردهم: فدا کردن اخلاقیات شخصی 
سوال پانزدهم: روشن بودن این مساله که در برابر رفتار غیر اخلاقی مدرسه صبور نیست 
سوال شانزدهم: سپر قرار دادن دیگران در مواقع شکست 
سوال هفدهم: بالا بردن استاندارد های اخلاقی 
سوال هجدهم: نظر نا مساعد مدرسه به افرادی که به مقررات بی اعتنا هستند 
تحلیل توصیفی سوالات اثربخشی سازمانی 
سوال اول: مدرسه ما اهداف آموزشی روشنی دارد 
سوال دوم: مشارکت معلمان در اهداف آموزشی 
سوال سوم: منابع کافی به منظور اثربخشی معلمان برای تدریس وجود دارد 
سوال چهارم: موفقیت دانش آموزان در راهیابی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
سوال پنجم: توجه به رشد حرفه ای کارکنان 
سوال ششم: انضباط در مدرسه حکمفرماست 
سوال هفتم: مشارکت اولیا در فعالیت های آموزشی 
سوال هشتم: مشارکت معلملن در تصمیم گیری های مدرسه 
سوال نهم: مدرسه دارای معلمین با انگیزه است 
سوال دهم: آمار ترک تحصیل یا انتقال در مدرسه زیاد است 
سوال یازدهم: مدیر، پاسخگو و حمایت کننده نیاز معلمین است 
سوال دوازدهم: روحیه بالای دانش آموزان در مدرسه 
سوال سیزدهم: فرصت یادگیری مهارت های لازم از سوی دانش آموزان 
سوال چهاردهم: مشارکت اولیای دانش آموزان در تصمیم گیری های مدرسه 
سوال پانزدهم: نمرات دانش آموزان منعکس کننده موفقیت تحصیلی آنهاست 
سوال شانزدهم: سبک مدیریتی انعطاف پذیر 
سوال هفدهم: محیط مدرسه 
سوال هجدهم: داشتن برنامه متعادل و سازمان دهی شده برای رفع نیاز های دانش آموزان 
سوال نوزدهم: ریسک پذیری 
سوال بیستم: ارزش های مهم در مدرسه 
سوال بیست ویکم: برنامه های آموزشی ضمن خدمت 
سوال بیست و دوم: غیبت معلمین 
سوال بیست و سوم: رابطه مدیریت با ناحیه آموزشی ، معلمین و اولیای دانش آموزان 
سوال بیست و چهارم: احساس تعهد به اهداف و ارزش های مدرسه 
سوال بیست و پنجم: غیبت دانش آموزان 
سوال بیست و ششم: تعهد به یادگیری دانش آموزان 
تحلیل آماری فرضیه ها 
آزمون کالمو گراف- اسمیرنف تک نمونه ای 
آزمون فرضیه اصلی 
آزمون فرضیه فرعی اول 
آزمون فرضیه فرعی دوم 
آزمون فرضیه فرعی سوم  
یافته های جانبی تحقیق 
یافته های جانبی اول
یافته های جانبی دوم 
یافته های جانبی سوم  
یافته های جانبی چهارم 
فصل پنجم: بحث تفسیر و نتیجه گیری
مقدمه 
خلاصه یافته های پژوهش 
خلاصه نتایج حاصل از پژوهش  
توصیف آماری ویژگی های جمعیت شناختی 
فرضیه اصلی 
خلاصه یافته های حاصل از فرضیه اصلی 
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق 
فرضیه فرعی اول 
خلاصه یافته های حاصل از فرضیه فرعی اول 
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق
فرضیه فرعی دوم 
خلاصه یافته های حاصل از فرضیه فرعی دوم 
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق  
فرضیه فرعی سوم 
خلاصه یافته های حاصل از فرضیه فرعی سوم 
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق
خلاصه نتایج حاصل از یافته های جانبی اول 
خلاصه یافته های تحقیق  
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق 
خلاصه نتایج حاصل از یافته های جانبی دوم
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق 
خلاصه نتایج حاصل از یافته های جانبی سوم 
خلاصه نتایج حاصل از یافته های تحقیق  
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق 
خلاصه نتایج حاصل از یافته های جانبی چهارم 
خلاصه یافته های تحقیق  
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق 
محدودیت های تحقیق
محدودیت های علمی  
محدودیت های عملی 
پیشنهادات
پیشنهاداتی کاربردی بر پایه یافته های تحقیق 
پیشنهاداتی برای پژوهش های بعدی 
فهرست منابع
منابع فارسی 
منابع لاتین 
پیوست ها
پیوست اول: منشور اخلاقی سازمان آموزش و پرورش
پیوست دوم: پرسشنامه ها (پرسشنامه اخلاق سازمانی، پرسشنامه اثربخشی سازمانی)
فهرست جداول
فهرست نمودارها

دانلود فایل

پاورپوینت خط تولید قند کله

پاورپوینت-خط-تولید-قند-کله
پاورپوینت خط تولید قند کله
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 568
قیمت: : 3000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
تولید کله قند، بسته به اندازه مورد نیاز به دو روش «قالب و پرس» و روش «تبلور» انجام می‌شود. روش قالب و پرس برای کله قندهایی با اندازه کوچکتر مناسب است. در این روش بلورهای شکر ابتدا خرد شده و پس از مرطوب شدن با آب، در قالب ریخته می‌شود. قالب تحت فشار هوا قرار گرفته و کله قند ساخته می‌شود.
روش تبلور، برای ساخت کله قندهای بزرگ تر به کار می‌رود. در روش تبلور، ابتدا شکر به طور کامل در آب حل می‌شود، سپس با عبور از فیلترهایی کاملا تصفیه می‌گردد. در مرحله بعد مولکولهای حاوی مواد رنگی موجود در شربت، جذب شده و شربت رنگبری می‌شود. پس از رنگبری شربت ابتدا تغلیظ شده، سپس در قالب ریخته می‌شود و تبلور آغاز می‌گردد. در این مرحله شتاب‌دهنده‌ها به خروج سریع تر آب از قند کمک نموده و کله قندهای ساخته شده در گرمخانه کاملا خشک می‌گردند.

فهرست مطالب:
مقدمه
کاشت داشت و برداشت چغندر
1- تحویل دادن چغندر قند به کارخانه
2- تخلیه چغندر و نگهداری ان در سیلو
3- انتقال چغندر به محل فراین
4- شستشو ی چغندر
5- تهیه خلال چغندر    
6- استخراج قند از خلال
7- خشک کردن تفاله
8- تصفیه شربت خام
سولفیتاسیون و رنگبری شرب
تغلیظ شربت یا اواپراسیون
خصوصیات پخت توسط آپارات
مرحله قند سازی
مراحل کنترل  تولید در کارخانجات قند
بسته‏ بندی

دانلود فایل

پاورپوینت تولید درب و پنجره های UPVC

پاورپوینت-تولید-درب-و-پنجره-های-upvc
پاورپوینت تولید درب و پنجره های UPVC
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 501
قیمت: : 3500 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
پنجره های UPVC یو پی وی سی ، ماده ی اولیه ساخت پروفیل در پنجره های مدرن UPVC می باشد که از مخفف کلمات (Unplasticised Poly Vinyl Chloride) تشکیل شده است.
این ماده یک نوع تنوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است. در فرآیند تولید UPVC با افزودن مواد مختلفی چون ضربه گیرها (Impact Modifier)، مواد ضد احتراق (Heat Stabilizers)، پر کننده ها (Fillers)، کمک کننده ها (Processiny Aids)، روان کننده های داخلی و خارجی (Internal & External Lubricants) و رنگ های صنعتی (Pigment) به دو ماده اصلی فوق، ترموپلاست UPVC به دست می آیدکه ترکیب جدیدی از ماده اولیه PVC بوده، ولی به علت خواص فیزیکی متفاوت این ماده جدید اصطلاحا به آن یک ماده غیر پلاستیک اطلاق می شود.

فهرست مطالب:
مقدمه
پروفیل UPVC
تنوع ساخت در مدل های مختلف
مزایای درب و پنجره دو جداره
معرفی اجزای پنجره های upvc
نتخاب یراق آلات جهت ساخت پنجره های UPVC
پروفیل  UPVC
پروفیل گالوانیزه
شیشه دو جداره
فرآیند تولید درب و پنجره های UPVC
طراحی
ساخت
شماتیک خط تولید در و پنجره UPVC
کنترل کیفیت و رگلاژ
نصب پنجره upvc

دانلود فایل

پروژه پرس و جو در پایگاه داده توزیع شده

پروژه-پرس-و-جو-در-پایگاه-داده-توزیع-شده
پروژه پرس و جو در پایگاه داده توزیع شده
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 58
حجم فایل: 844
قیمت: : 7000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
پایگاه داده های توزیع شده از نیازهای مسلم جهان امروز است. در این زمان که سازمان ها و موسسات در یک شهر محدود نبوده و شعبات آنها در سراسر جهان پراکنده می باشد، این نیاز محسوس تر است. خصوصیات ذاتی پایگاه داده توزیع شده در مورد پراکندگی داده ها و مدیریت آن برای فعالیت های این سازمان ها و موسسات مناسب است . این نیازها باعث پیاده سازی پایگاه داده توزیع شده مختلفی گردیده است. ولیکن در این خصوص مسائل و مشکلات تکنیکی متعددی وجود داردکه برای رفع آنها تلاش می کنند؛ یکی از این مسائل پرس و جوهای توزیع شده می باشند که در این پژوهش به بررسی آن پرداخته ایم.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
تعریف سیستم توزیع شده
1- مواردی که در طراحی سیستم توزیع شده باید در نظر گرفت
1-1- شفافیت داده
1-2- قابلیت اطمینان
1-3- کارآیی
1-4- قابلیت گسترش
انواع پایگاه داده توزیع شده
1-پایگاه داده توزیع شده همگن
2- پایگاه داده توزیع شده ناهمگن
ذخیره اطلاعات به صورت توزیع شده
1- انواع Fragmentation
2-محاسن و معایب Replication
تراکنشهای توزیع شده
گونه های مختلف سیستمهای توزیع شده
بخشهای اصلی سیستم عامل توزیع شده
1- نحوه دسترسی به منابع
مدلهایی برای تعامل فرآیندها
1- مدل کلاینت سرور
2- مدل یکپارچه
3- مدل پایپ
4- مدل RPC
دلایل توزیع داده
فاکتورهای توسعه سیستم پایگاه داده توزیع شده
قانونهایی برای سیستمهای توزیع شده
1-قانون 1: استقلال محلی
2-قانون 2: عدم وابسته بودن به سایت مرکزی
3-قانون 3: عملیات پیوسته
4- قانون 4: استقلال Location
5- قانون 5: استقلال قطعات (Fragmentation)
6- قانون 6: استقلال Replication
7- قانون 7: پردازش توزیع شده جستجوها
8- قانون 8: مدیریت توزیع شده Transaction
9- قانون 9: استقلال سخت افزاری
10- قانون 10: استقلال سیستم عامل
11- قانون 11: استقلال شبکه
12- قانون 12: استقلال DBMS
مدیریت همزمانی در بانکهای اطلاعاتی توزیع شده
1-مدیر قفل ساده (Single  Lock  Manager)
2-کپی اصلی (Primary Copy‌)
3-پروتکل اصلی (Majority Protocol)
4- Biased Protocol‌
5- Timestamping
مدیریت بن بست (Dead lock)
1- حل مسئله بن بست
مدیریت کاتالوگ توزیع شده
1- نام گذاری اشیاء
2- ساختار کاتالوگ
سنکرون کردن اطلاعت کپی شده
معماری سیستمهای توزیع شده
1- معماریهای مختلف برای سیستم مدیریت پایگاه داده های توزیع شده
1-1- سیستمهای مشتری/خدمتگزار(Client/Server)
1-2- سیستم سرورهای همکار (Collaborating Server)
1-3- سیستمهای میان افزار (MiddleWare)
روشهای بهینه سازی پرس و جو در سیستمهای متمرکز
ا- الگوریتم اینگرس
2- الگوریتم سیستم *R
بهینه سازی پرس و جو توزیع شده
سیاست های اجرایی پردازش پرس و جوهای سرویس گیرنده/ سرویس دهنده
مزایای پرس و جو
مزایای حمل داده
منابع

دانلود فایل

پروژه سیستم های محاسبات ابری (Cloud Computing)

پروژه-سیستم-های-محاسبات-ابری-(cloud-computing)
پروژه سیستم های محاسبات ابری (Cloud Computing)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 47
حجم فایل: 1648
قیمت: : 5000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
محاسبات ابری اخیرا به عنوان یک الگو برای میزبانی و تحویل سرویس ها بر روی اینترنت پدیدار گشته است. این الگو به این دلیل برای صاحبان مشاغل جذابیت دارد که دیگر نیازی نیست تا کاربران از مدتها قبل نیازهای خود را مطرح نمایند تا برای پاسخگویی به آنها برنامه ریزی شود، بنابراین یک سازمان میتواند کار خود را با اندازه کوچک آغاز نموده و منابع بیشتر را تنها زمانی اضافه کند که نیاز به سرویسها افزایش یافته است. علاوه بر این محاسبات ابری مزایای بسیاری را در اختیار سازمان ها وافراد قرار می دهد. به همین دلیل به سرعت به موضوعی داغ در محیط های دانشگاهی و تجاری بدل شده است و همانطور که انتظار می رود توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید و امروزه با نمونه های متعددی از سرویس دهنده های ابر روبرو هستیم.
در این تحقیق نمونه های مختلف را از جنبه های گوناگون شناسایی نموده و مورد ارزیابی قرار دادیم تا بتوانیم در این راه چالشهای پیش رو را شناسایی نموده و تا حد امکان راه حل هایی را برای آنها ارائه نماییم. نمونه های مورد بحث در این گزارش انواع مدل های تحویل سرویس از جمله نرم افزار به عنوان سرویس، زیرساخت به عنوان سرویس، داده به عنوان سرویس و غیره را در برمیگیرند. در این تحقیق علاوه بر نمونه های سیستمهای محاسبات ابری، تعدادی از معماریهای ارائه شده نیز شناسایی گردیده اند و مزایایی که سیستم های مبتنی بر این معماریها با خود به همراه میآورند از بعد فنی مورد بحث قرار گرفته اند. تمرکز اصلی برروی چالش های مطرح در بحث ترکیب سرویس ها و یکپارچه سازی سیستم ها قرار گرفته و سعی شده است جزئیات مورد نیازبررسی گردد. در نهایت نتایج حاصل از همین بخش، نمایی از مسیر آینده تحقیق و کارهای بعدی را شکل داده و آن ارائه روشی نوین و مبتنی بر محاسبات ابری برای مدیریت سرویسهای مرکب میباشد. مدیریت صحیح و بهینه سرویسهای مرکب ازاصلیترین چالشهای مطرح در بحث ترکیب سرویسها میباشد. در روش ذکر شده محاسبات ابری به عنوان بستری مناسب جهت پاسخگویی به مشکلات این حوزه به کار گرفته خواهد شد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق 
1.1 مقدمه
1.2 تعریف مساله
1.3اهداف تحقیق
فصل دوم: مفاهیم
2.1 مفاهیم مورد استفاده در این تحقیق
2.2 محاسبات توری (شبکه ای)
2.3 معماری سرویسگرا
2.4 سرویس وب
2.5 ترکیب سرویس
2.6 پروتکلها و استانداردها
SOAP 2.7
WSDL 2.8 
BPEL 2.9
فصل سوم: محاسبات ابری
3.1 محاسبات ابری چیست
3.2 تعریف محاسبات ابری   
3.3 فواید استفاده از معماری ابری
3.4 اهداف محاسبات ابری
3.5 خصوصیات کلیدی ابر
3.6 مدل های تحویل سرویس (آناتومی ابر)
3.7 معماری ابر 
3.8 مدل لایه ای
3.9 معماری CCOA
3.10 مدل های استقرار
3.10.1 ابرخصوصی
3.10.2 ابر عمومی
3.10.3 ابر ترکیبی
3.10.4 ابر انجمنی
3.10.5 منظوره -خاص ابر
فصل چهارم: پیشینه تحقیق
4.1 پیشینه شکل گیری ابر
4.2 سیر تکامل سبک های محاسباتی
4.3 استفاده از خواص و ویژگی های ابر خصوصی در کارخانه سیمان ممتازان بعنوان نمونه کاربردی
4.4 تصویری از کامپیوتر ها و سازمان ها در آینده 
فصل پنجم: نمونه ها ی محاسبات ابری
5.1 سرویس دهندهگان اصلی 
IaaS 5.1.1 
Paas 5.1.2 
SaaS 5.1.3
DaaS 5.1.4
HaaS 5.1.5
فصل ششم: چالش ها
6.1 چالش های عمومی
6.2 چالشهای پیشرو 
1.2.6 خطر نهفته در محاسبات ابری
6.3 مشکلات ابرهای موجود 
1.3.6 گره خوردن کاربران به یک سرویس دهنده خاص 
2.3.6 وابستگی شدید بین مولفه ها
فصل هفتم: نتیجه گیری 
1.7 نتیجه و آینده محاسبات ابری
فصل هشتم: مراجع

دانلود فایل