بخشی از متن:
بخشی از متن:
تبلیغات به معنی جمیع فعالیت های اطلاع رسانی است که پس از طی یک چرخه ی ارتباطاتی و ابلاغ صفات و کیفیات و مزیت ها و ... عکس العمل مورد نظر را در خریدار ایحاد نموده و نهایتا تقاضای کالا را افزایش می دهد. به عبارت دیگر تبلیغات عملیاتی است که به قصد ایجاد ارتباط با مصرف کننده و اثر گذاری در وی طراحی شده و برای حلب نظر یا ایحاد انعطاف در رفتار خریدار به نفع کالای مورد نظر صورت می گیرد.
فهرست مطالب:
مسئله ی تحقیق
پیشینه ی تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات تحقیق
متغییر های تحقیق
نوع تحقیق
جامعه ی آماری
نمونه آماری
اصطلاحات و واژه های تحقیق
تعریف تبلیغات
مدیریت محصول و فروش
ترویج فروش و تبلیغات
هزینه تبلیغات
چکیده
هدف تبلیغات
ویژگی تبلیغات
آثار تبلیغات
روشهای تعیین بودجه تبلیغات
مشکلات و تنگناههای تحقیق
سه راهکار روانی در پیامها و تبلیغات برای فروش
منابع تحقیق