بخشی از متن:
مقدمه:
بخشی از متن:
مقدمه:
بخشی از متن:
مقدمه:
بخشی از متن:
سرفصل های این آموزش شامل:
آموزش طراحی متن در نرم افزار کورل
آموزش قرار دادن جای پایه ال ای دی ها به کمک نرم افزار جانبی جهت سوراخکاری با چند کلیک ساده
معرفی قطعات تابلو
نحوه بستن و چیدمان ال ای دی ها
نحوه انتخاب منبع تغذیه
نحوه قیمت دهی به مشتری
(تمامی قسمت ها بصورت آموزش به همراه تصویر و توضیحات کامل میباشد)
این پکیج شامل سه فایل:
آموزش ساخت تابلو
نمونه پایه ال ای دی جهت الگو گرفتن
نرم افزار جانبی جهت چیدن اتوماتیک ال ای دی ها
بخشی از متن:
توضیحات:پرسشنامه سلامت جسمانی، این پرسشنامه صرفاً مشتمل بر 11 سوال می باشد. پاسخ ها در محدوده خیلی زیاد، زیاد، متوسط، کم و خیلی کم درجه بندی شده اند.
بخشی از متن:
توضیحات:
پرسشنامه سلامت روانی رفتاری، این پرسشنامه صرفاً مشتمل بر 18 سوال می باشد. پاسخ ها در محدوده خیلی زیاد، زیاد، متوسط، کم و خیلی کم درجه بندی شده اند.
بخشی از متن:
بحشی از متن:
درباره اصول خاص طراحی میان طراحان اختلاف عقیده وجود دارد.. ما همه می دانیم که اصولی سازمانی وجود دارند که بر انحوة ادراک ترکیب ها توسط ما مؤثرند. ما بطور کلی نیز در مورد این اصول توافق نظر داریم. بلکه آنچه مورد اختلاف است، جا دادن این اصول در دسته بندی ها و نام هایی است که ما به این دسته بندی ها می دهیم.
فهرست مطالب:
اصول طراحی
وحدت
مجاورت
ایجاد تنوع
تعادل
مقیاس و تناسب
تعریف نسبت طلایی
ریتم
هندسه ی دایره ای
هندسه ی ترکیبی
ترکیب های زاویه ای- دایره ای
گردش پیاده ها
ویژگی جریان
ماهیت جریان
بخشی از متن:
بخشی از متن:
در طراحی سازه، مثلث شکل منحصر به فرد و سودمندی است. این شکل محکم ترین و ثابت ترین شکل است.حتی وقتی که زوایای (اتصالات) آن مجکم نیست. استحکام سایر شکل های چند ضلعی بستگی به استحکام زوایایشان دارد. کره نیز شکلی منحصر به فرد سودمند است. زیرا با حداقل سطح، حداکثر فضا را محدود می کند.
فهرست مطالب:
شن
ماسه
آلومنیوم
برنز
مس
آهن
فولاد
مصالح مصنوعی
شیشه
پلاستیک ها
مصالح ترکیبی
خاصیت کش سانی
خصوصیات رفتاری شکل های متفاوت
سازه های توده ای
سازه طره ای
سازه های کششی
سازه های کش بستی
سازه های بادی
جنبه های سه بعدی ادراک
پرسپکتیو دو چشمی
بخشی از متن:
چکیده:
توسعه مدارس با کلاسهای درس چند پایه دو دلیل اساسی دارد: فلسفی و ملاحظات اداری، از نظر فلسفی کلاسهای چند پایه به منظور بهبود در رشد شناختی و اجتماعی دانشآموزان و کاهش رفتارهای ضد اجتماعی و از سوی دیگر بنا به دلایل اداری همچون کاهش جمعیت دانشآموزی، نیازهای اداری- مالی، موقعیت جغرافیایی و ..... این کلاسها تشکیل میشود و از آنها به عنوان ابزاری جهت خدمت به انسانهای محروم و مراکزی جهت ایجاد آگاهی اجتماعی پیشرفتهای اقتصادی و اصلاحات آموزشی بهرهبرداری میشود.
در کنار مشکلاتی از قبیل نیروی انسانی، سازماندهی برنامههای درسی، دانشآموزان ، فضای فیزیکی و تجهیزات آموزشی، موقعیت جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و منطقهای در کلاسهای چند پایه محاسن زیادی هم به چشم میخورد، دانشآموزان به طور فعال در فرایند یادگیری شرکت میکنند با مدیریت و برنامهریزی درست آموزش در این کلاسها روش سودمندی برای آموزش بنیادی در مناطق کم جمعیت است. دانشآموزان کلاسهای چند پایه میآموزند که چگونه یاد بگیرند و یاد بدهند و باهم همکاری کنند. در این مقاله از روش مشاهده و کتابخوانی و تجربهی تدریس خود در این کلاسها استفاده شده است.
واژگان کلیدی: کلاس درس چند پایه، محاسن، مشکلات، مدیریت
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بیان مساله و ضرورت آن
محاسن کلاسهای چند پایه
مشکلات کلاسهای چند پایه
روش های تدریس در کلاس های چند پایه
مدیریت در کلاسهای چند پایه
گروه بندی دانش آموزان در کلاس های چند پایه
روش های ارزشیابی در کلاس های چند پایه
نتایج
منابع و مأخذ
بخشی از متن:
مقدمه:
از آنجا که عقود و قراردادها و شروطی که طرفین ضمن عقد تعیین میکنند نباید مخالف اخلاق حسنه و منطبق با نظم عمومی باشد. در این تحقیق ما به ارتباط و رعایت اخلاق حسنه در عقود و شروط ضمن عقد میپردازیم و موضوع را بر سه فصل تقسیمبندی کردیم. فصل اول «کلیات » که ابتدا برای روشن شدن بیشتر موضوع به تعریف علم اخلاق میپردازیم، سپس تعریف اخلاق حسنه و مفهوم نظم عمومی و در بحث چهارم رابطه اخلاق با نظم عمومی و تمیز اخلاق حسنه و در نهایت تفسیر ماده 975 قانون مدنی، در فصل دوم رعایت اخلاق حسنه در عقود و سپس در فصل سوم به رعایت اخلاق حسنه در شروط ضمن عقد خواهیم پرداخت.
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: کلیات
مبحث اول: تعریف علم اخلاق
مبحث دوم: مفهوم علم اخلاق
مبحث سوم: تعریف اخلاق حسنه
مبحث چهارم: رابطه اخلاق با حقوق
مبحث پنجم: رابطه اخلاق حسنه با نظم عمومی
مبحث ششم: تمیز اخلاق حسنه
مبحث هفتم: قراردادهای مخالف اخلاق
مبحث هشتم: مفهوم نظم عمومی
مبحث نهم: نظم عمومی در فقه و حقوق
مبحث دهم: نظم عمومی در حقوق
مبحث یازدهم: نظم عمومی در اعمال حقوقی
مبحث دوازدهم: نظم عمومی در اعمال حقوق خصوصی
فصل دوم: رعایت اخلاق حسنه در قرار داد ها و عقود
مبحث اول: قراردادهای مخالف اخلاق حسنه
مبحث دوم: اخلاق در روابط جنسی
مبحث سوم: اخلاق در امور مالی
مبحث پنجم: رعایت اخلاق در عقد بیع
فصل سوم: رعایت اخلاق در شروط ضمن عقد
مبحث اول: تعریف شرط
مبحث دوم: رابطه شرط با عقد
مبحث سوم: اصل صحت شرط
مبحث چهارم: شرط نامشروع
نتیجه بحث
فهرست منابع