بخشی از متن:
توضیحات:
این فایل حاوی مطالب مفیدی درباره تجزیه و تحلیل محیط داخلی سازمان می باشد که برای مقطع کارشناسی ارشد مدیریت تهیه شده است. تعداد اسلایدها برابر با 32 اسلاید است.
مقدمه:
هدف از (خودکاوی سازمانی) تجزیه و تحلیل محیط داخلی درک و فهم عمیق یک کسب و کار است، بیشتر بر ارزیابی عملکرد تمرکز دارد و بر مبنای جزییاتی مانند اطلاعات فعلی در خصوص فروش، هزینه، سودآوری، ساختار سازمانی، سبک مدیریت و سایر عوامل قرار دارد.
فهرست مطالب:
مقدمه
افزودن ارزش به یک کسب و کار
تجزیه و تحلیل ارزش سهامدار
فروش و سهم بازار
سودآوری
ارزش افزوده اقتصادی
ارزیابی عملکرد- از طریق سودآوری
دستورالعمل ارزیابی رضایت و وفاداری مشتریان
رابطه مارک تجاری و شرکت
منابع مزیت هزینه ای
عملکرد و قابلیت های مدیر و کارکنان
استراتژی های گذشته و فعلی
مسائل و مشکلات استراتژیک
قابلیت ها و محدودیت های سازمانی
منابع و محدودیت های مالی
نقاط قوت و ضعف سازمانی
از تجزیه و تحلیل تا استراتژی
تجزیه و تحلیل پورتفولیوی محصول