بخشی از متن:
چکیده:
این پایان نامه به بررسی مفهوم لغوی و اصطلاحی صحابه و همچنین بررسی نقش برتری بعضی از اصحاب، نسبت به دیگر اصحاب در دوره پیامبر(ص) و همچنین به بررسی فعالیت های اجتماعی و سیاسی صحابه ها، بعد از رحلت رسول اکرم (ص) و علت اصلی انحراف صحابه ها، در ماجرای سقیفه و انحرافات بعدی آن ها، در جریان جنگ صفین و جمل و بررسی فعالیت عده ای از این منحرفین، در فعالیت های سیاسی، اجتماعی، که باعث به قدرت رسیدن حکومت امویان شده و در دوره این حکومت، باعث قدرت گرفتن آن ها شده بود و فعالیت های سیاسی، اجتماعی صحابه های مخلص که به حمایت اهل بیت می پرداختند و با نثار جان خود در برابر حکومت امویان ایستادگی میکردند، می پردازد.
کلید واژه: صحابه، صحابه های ناخالص، صحابه های خالص و مخلص، تابعین، حکومت امویان، تحولات سیاسی- اجتماعی
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه
1-2 طرح تحقیق
1-3 بیان مسأله
1-4 هدف تحقیق
1-5 سؤالات تحقیق
1-6 فرضیات تحقیق
1-7 پیشینه تحقیق
1-8 روش تحقیق
1-9 معرفی و نقد منابع
فصل دوم: معنای صحابه و دیدگاه اهل سنت و شیعه در مورد آن
2-1 تعریف معنایی و مفهومی صحابه
2-1-1 تعریف لفظ «صحابی» در لغت
2-1-2 تعریف لفظ صحابی در اصطلاح
2-1-3 معنای لغوی و اصطلاحی شیعه و تشیع
2-2 دیدگاه اهل سنت و شیعه، نسبت به صحابه
2-2-1 عقیده اهل سنت، درباره صحابه پیامبر (ص)
2-2-2 ادله اهل سنت، درباره عدالت صحابه
2-2-3 عقیده شیعه، درباره صحابه پیامبر اکرم (ص)
2-2-4 کلام علمای شیعه، در مورد صحابه
2-2-5 ویژگیهای صحابه خالص پیامبر (ص)
فصل سوم: مواضع صحابه در دوران حیات رسول اکرم (ص)
3-1 مواضع صحابه، در ابتدای دوران حیات رسول اکرم
3-1-1 آغاز رسالت پیامبر اکرم (ص) و چگونگی رفتار صحابه ها، در این دوران
3-1-2 ماجرای شعب ابیطالب و چگونگی رویکرد صحابهها، در این حماسه
3-1-3 بازگشت از شعب، به مکه، تا سفر به طائف و نقش صحابهها در کنار رسول اکرم(ص)
3-1-4 مسافرت پیامبر(ص) به طائف و چگونگی همکاری صحابه ها، با پیامبر(ص)
3-1-5 نقش صحابهها، در نفوذ اسلام، در میان یثربیان
3-1-6 چگونگی فعالیت و همکاری صحابه ها، در هجرت پیامبر (ص)، از مکه به مدینه
3-1-7 ماجرای توطئه دارُالنَّدًوه و نقش فعالترین صحابه های رسول خدا، در همکاری با ایشان
3-1-8 وجوب زکات و روزه و نماز، از طرف پیامبر و واکنش صحابه ها، در مقابل این موضوع
الفـ سریه حمزة بن عبد المطلب
بـ سریه عبیدة بن حارث
جـ غزوه اَبواء، یا ودّان
دـ سریه نحله، یا سریه عبدالله بن جحش
هـ غزوه بدر و رویکرد صحابه ها، در همراهی با پیامبر (ص)
1ـ هـ چگونگی برخورد صحابه ها، با اسیران جنگ بدر و عکسالعمل آنان در برابر فرمان رسو ل خدا، در مورد اسیران
2ـ هـ چگونگی برخورد صحابه ها، نسبت به فرمان پیامبر، در مورد تقسیم غنام جنگ بدر
وـ درگیری با یهود و چگونگی همراهی اصحاب، در این درگیری
زـ غزوه احد و نقش اصحاب، در یاری رساندن به پیامبر (ص)
حـ غزوه حمراءالاسد و تعقیب سپاه ابوسفیان و نقش اصحاب، در این غزوه
طـ فجایع بدویان و اندیشه قتل پیامبر (ص)، توسط بنی نضیر و واکنش اصحاب، در این مسئله
یـ جنگ خندق و نقش اصحاب، در همراهی پیامبر (ص)، در این غزوه
کـ غزوه بنی قریظه و چگونگی برخورد اصحاب، در همراهی پیامبر (ص)
لـ تبیین اولویت ولایت پیامبر، در خاتمه جنگ احزاب و شناسایی برخورد اصحاب، در این امر
مـ فتح آشکار، یا صلح حدیبیه و نقش اصحاب، در برقراری این صلح، با پیامبر (ص)
نـ دعوت فرمانروایان، به دین اسلام، از طرف پیامبر (ص)، به وسیله اصحاب ایشان
سـ جنگ خیبر و نقش اصحاب، در همراهی پیامبر (ص)
عـ غزوه مُؤَته و نقش اصحاب در این جنگ، در همراهی پیامبر (ص)
فـ فتح مکه و برخورد اصحاب، در این فتح، با پیامبر (ص)
صـ حادثه یوم الغُمَیصاء و نقش اصحاب در این حادثه و برائت از صحابه خطاکار، به نام خالد
قـ نقش اصحاب، از غزوه حنین، تا بازگشت به مدینه، در کنار پیامبر (ص)
رـ غزوه طائف و نقش سیاسی ــ اجتماعی اصحاب، در همراهی پیامبر
شـ برخورد اصحاب با پیامبر، در آزادی اسیران بنی هوازن و تقسیم غنایم، در جِعِرّانه
تـ غزوه تبوک و نقش سیاسی ــ اجتماعی صحابه، در همراهی پیامبر (ص)
3-2 واپسین روزهای عمر پیامبر (ص) و چگونگی همراهی اصحاب، با ایشان
فصل چهارم: نقش اصحاب، در تحولات سیاسی و اجتماعی اسلام، بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص)
4-1 سقیفه و انحراف بنیادین اصحاب، در آن
4-1-1 موضع اصحاب مخلص و با ایمان رسول خدا، در برابر ابوبکر
4-1-2 برخورد صحابه منحرف ( ابوبکر ) و هواداران او، با اصحاب مخلص و با ایمان رسول خدا (ص)
4-1-3 پیدایش پیامبران دروغین و چگونگی برخورد اصحاب، با این ماجرا
4-1-4 نقش اصحاب، در مسائل سیاسی ــ اجتماعی دوران ابوبکر
4-1-4-1 نقش عمر، در تحولات سیاسیـ اجتماعی دوره ابوبکر
4-1-4-2 نقش خالدبن ولید، در تحولات سیاسیـ اجتماعی دوره ابوبکر
4-1-4-3 نقش ابو عبیده جراح، در تحولات سیاسیـ اجتماعی دوره ابوبکر
4-1-4-4 نقش دیگر فرماندهان و کارگزاران، در تحولات سیاسیـ اجتماعی دوره ابوبکر
4-2 دوره خلافت عمر و چگونگی نقش اصحاب، در تحولات سیاسی ـ اجتماعی این دوره
4-2-1 اخلاقیات عمر، در دوره خلافتش
4-2-2 کارگزاران عمر و نقش اصحاب، در این پستها
4-2-3 اندیشه های عمر و چگونگی برخورد سایر اصحاب، با این اندیشه
4-2-4 پیامدهای سنگین انحرافات و چگونگی رویکرد اصحاب، نسبت به آن، در دوره عمر
4-3 چگونگی انتخاب عثمان، دوران خلافت او و رویکرد اصحاب، در این ماجرا
4-3-1 دوره خلافت عثمان و چگونگی فعالیت اصحاب، در تحولات سیاسی و اجتماعی این دوره
4-3-2 علل شورش بر عثمان و نقش اصحاب، در این ماجرا
4-3-3 نقش اصحاب، در قتل عثمان
4-4 دوره امامت و خلافت علی (ع) و نقش دیگر اصحاب، در تحولات سیاسی ــ اجتماعی این دوره
4-4-1 دشواریهای امام علی (ع) و برخورد اصحاب، با این دشواریها
4-4-2 اصلاح، سیاست اصولی امام علی (ع) و رویکرد اصحاب، در تحولات سیاسی و اجتماعی این دوره
4-4-3 نقش و رویکرد اصحاب، در قتل امام علی (ع)
فصل پنجم: مواضع اصحاب، در روی کار آمدن امویان
5-1 جنگ جمل و دومین اشتباه بزرگ اصحاب سستعنصر، در تحولات سیاسی و اجتماعی آن دوران
5-2 جنگ صفین و انحراف اصحاب و نقش آنها، در تحولات سیاسی ـ اجتماعی
5-2-1 گروهبندی بین اصحاب، جنگ امام علی(ع)، با افراطیان خارجی و تأثیر این گروهبندی، در تحولات سیاسی ـ اجتماعی آن دوره
5-2-2 تجاوزات و غارتگریهای سپاه معاویه و چگونگی رویکرد اصحاب، در این دوره
5-3 دوره امامت امام حسن(ع) و رویکرد اصحاب، در تحولات سیاسی ـ اجتماعی این دوره
5-3-1 امام حسن (ع) و مسأله امامت ایشان و رویکرد اصحاب، در این مسأله
5-3-2 رویکرد اصحاب عراق، در دوره امامت امام حسن(ع)
5-3-3 نخستین اقدامات امام حسن(ع) و معاویه و برخورد اصحاب، با این اقدامات
5-4 معاویه و درخواست صلح و رویکرد اصحاب، نسبت به این صلحنامه
5-4-1 سستعنصری اصحاب و علت پذیرش صلح، توسط امام حسن(ع)
5-4-2 حاضر نشدن مردم، در عرصه جنگ
5-4-3 حفظ شیعیان باقیمانده
5-5 ویژگیهای اجتماعی، مذهبی و سیاسی مردم کوفه
5-5-1 شهادت امام حسن(ع)
5-5-2 معاویه، بنیانگذار پادشاهی امویان
فصل ششم: نقش اصحاب، در تحولات سیاسی عصر امویان و رفتار و عملکرد امویان، نسبت به اصحاب
6-1 تأسیس سلسله اموی و چگونگی کارکرد معاویه
6-1-1 رویکرد صحابه های منحرف (خوارج )، در صفین، نسبت به تحولات سیاسی ـ اجتماعی دوره معاویه در حکومت بنی امیه
6-1-2 جنبش شیعه
6-1-3 چگونگی رویکرد معاویه و کارگزارانش، نسبت به صحابه ها
6-1-4 رویکرد معاویه وحکومت اموی درمقابل حرکت شیعی یکی از صحابه های بزرگ (حجربن عدی)
6-1-5 نگرش سایر صحابه ها و شیعیان مخلص، نسبت به قتل حجر و رویکرد امویان در برابر این نگرش
6-1-6 فتوحات دوران معاویه و رویکرد صحابه ها نسبت به این فتوحات
6-1-7 موروثی کردن خلافت، توسط معاویه و برخورد صحابه ها، با این مسأله
6-2 امام حسین و صحابهها در دورا ن خاندان اموی
6-2-1 شخصیتشناسی امام حسین (ع)
6-2-2 امام حسین (ع) وخاندان اموی، قبل از کربلا و رویکرد صحاب ها دراین دوره
6-2-3 دعوت امام از شیعیان، برای قیام علیه امویان و برخورد صحابه ها نسبت به این دعوت
6-2-4 ورود مسلم به کوفه، عکسالعمل امویان نسبت به این شخص و رویکرد اصحاب در قبال مسلم و برخورد امویان
6-2-5 قتل مسلم بن عقیل و برخورد صحابه ها نسبت به این مسأله
6-2-6 برخورد امام حسین (ع) با سپاه ابن زیاد و رویکرد صحابهها در این برخورد
6-2-7 رویکرد صحابه های کوفه در زمان آماده شدن بنی امیه، برای جنگ با امام حسین (ع)
6-2-8 شهادت امام حسین (ع) به دست عمّال بنی امیّه
6-3 رویکرد اصحاب و تابعین بعد از واقعه کربلا، نسبت به حکومت اموی و برخورد حکومت بنی امیه نسبت به اصحاب و تابعین
6-3-1 قیام اهل مدینه، واقعه حرّه و نقش اصحاب در این واقعه و رویکرد امویان نسبت به این واقعه
6-3-2 جنبش ابن زبیر و نقش اصحاب در این جنبش و رویکرد امویان نسبت به این جنبش
6-3-3 مرگ یزید و رویکرد امویان نسبت به این مسأله
6-3-4 مروان بنحکم اموی
6-3-5 حکومت عبدالملک بن مروان و رویکرد او، نسبت به صحابه ها و تابعین و برخورد صحابهها و تابعین، نسبت به حکومت بنی امیه در این دوره
6-3-6 قیام توابین و رویکرد حاکم بنی امیه نسبت به این قیام
6-3-7 قیام مختار، (سالهای 66-67)، رویکرد صحابه ها و توابین، نسبت به این قیام و برخورد حکومت بنی امیه در برابر این قیام
6-4 امام سجاد (ع) و حکومت بنی امیه
6-4-1 شناخت محیط و دورهای که امام، در آن زندگی میکرد
6-4-2 برخورد شیعیان، بهخصوص صحابه ها و تابعین، در برابر امام سجّاد (ع) و برخورد بنی امیه نسبت به آنها
6-4-3 برخورد امام سجاد (ع) و تابعین، نسبت به امویان و رویکرد امویان نسبت به آنها
6-5 رویکرد بنی امیه نسبت به خاندان بنی هاشم، بعد از واقعه کربلا
6-6 شورش عبدالرحمان بن اشعث و پایان دادن به حکومت عبدالملک و رویکرد تابعین و شیعیان مخلص، در برابر این موضع
6-7 حکومت ولیدبن عبدالملک، حاکم اموی و رویکرد او نسبت به تابعین یا شیعیان مخلص و برخورد تابعین یا شیعیان مخلص در قبال حکومت او
6-8 به خلافت رسیدن حاکم اموی، سلیمان بن عبدالملک و برخورد او با تابعین یا شیعیان مخلص و رویکرد شیعیان مخلص یا تابعین در دوره او، نسبت به حکومتش
6-9 خلافت عمربن عبدالعزیز، حاکم بنی امیه
6-9-1 رویکرد عمربن عبدالعزیز، حاکم اموی نسبت به تابعین و شیعیان مخلص
6-10 خلافت یزید بن عبدالملک و رویکرد او، نسبت به تابعین و شیعیان مخلص
6-10-1 رویکرد تابعین، علویان یا شیعیان مخلص و فرصتطلبان نسبت به حکومت یزید دوم
6-11 دوره خلافت هشام بن عبدالملک
6-11-1 ویژگیهای هشام بن عبدالملک
6-11-2 رویکرد هشام بنعبدالملک، نسبت به علویان، تابعین و شیعیان مخلص
6-11-3 رویکرد تابعین، شیعیان مخلص و علویان، نسبت به حکومت اموی در دوره خلافت هشام
6-11-4 مرگ هشام و ولیعهد او
6-12 دوره حاکمیت سه حاکم اموی به نامهای ولید دوم، یزید سوم، مروان دوم و رویکرد این سه حاکم اموی نسبت به شیعیان مخلص، تابعین و علویان
6-12-1 شناخت ولید دوم و رویکرد او نسبت به شیعیان مخلص و برخورد تابعین و شیعیان مخلص، نسبت به او
6-12-2 شناخت یزید سوم، حاکم اموی و رویکرد او نسبت به تابعین و برخورد تابعین نسبت به او
6-12-3 شناخت مروان دوم و رویکرد او نسبت به تابعین و شیعیان مخلص
6-12-4 رویکرد تابعین علویان در دوره مروان دوم، نسبت به حکومت اموی
6-12-5 رویکرد شیعیان و تابعین، نسبت به حکومت سه حاکم اموی، ولید دوم، یزید سوم و مروان دوم
6-13 نقش عالمانی که در خدمت آل مروان بودند و رویکرد شیعیان واقعی نسبت به این علما
6-14 نشر اسرائیلات و شیوع قصه خوانی و رویکرد تابعین و شیعیان نسبت به این مسأله و همچنین رویکرد امویان در این مورد
نتیجه گیری
منابع و مآخذ
بخشی از متن:
بخشی از متن:
چکیده:
تحقیق حاضر شیوع اختلالات روانی بین جانبازان و افراد عادی را بیان می کند، هدف از انجام این تحقیق مقایسه اختلالات روانی در جانبازان و افراد عادی است.
سئوالهایی که در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته عبارتند از: 1 ـ آیا میزان افسردگی در جانبازان در سطح بالایی قرار دارد. 2 ـ آیا میزان اضطراب در جانبازان در سطح بالایی قرار دارد. 3 ـ آیا میزان پارانویا در جانبازان در سطح بالایی قرار دارد. 4 ـ آیا میزان خود بیمار انگاری در جانبازان در سطح بالایی قرار دارد. 5 ـ آیا میزان حساسیت بین فردی در جانبازان در سطح بالایی قرار دارد. 6 ـ آیا میزان خصومت در جانبازان در سطح بالایی قرار دارد. 7 ـ آیا میزان فوبیا در جانبازان در سطح بالایی قرار دارد. 8 ـ آیا میزان روان پریشی در جانبازان در سطح بالایی قرار دارد. 9 ـ آیا میزان وسواس در جانبازان در سطح بالایی قرار دارد.
روش مورد استفاده در این تحقیق روش علمی مقایسه ای است جامعه آماری در این تحقیق شامل کلیه جانبازانی است که در بنیاد جانبازان شهرستان نیشابور تشکیل پرونده داده اند و گروهی از افراد عادی که از نظر سن و جنس با آزمودنی ها هماهنگ بوده اند از هر گروه به طور تصادفی 30 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند . روش تجزیه و تحلیل استفاده از روشهای آمار توصیفی و استنباطی برای آزمون فرضیه ها می باشد که تمام این فرضیه ها از آزمون تی استیودنت استفاده شده است .
در نتیجه گیری نهایی در فرضیه 3 و 5 و 8 تفاوت معناداری بین جانبازان و افراد عادی وجود نداشت اما در فرضیه 1 و 2 و 4 و 6 و 7 و 9 تفاوتهای معناداری بین جانبازان و افراد عادی به دست آمد .
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
مقدمه
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
سئوالات تحقیق
تعریف نظری و عملیاتی مفاهیم و متغیرهای تحقیق
فصل دوم
تعریف اختلال روانی
دیدگاههای مختلف درباره اختلال روانی
افسردگی
عوامل ایجاد کننده افسردگی
نظریه های مختلف درباره افسردگی
روان پریشی (پسیکوز)
تعریف خود بیمار انگاری
سبب شناسی خود بیمار انگاری
راهنمای تشخیصی
اضطراب
علل اضطراب از دیدگاه های مختلف روانشناسی
درمان اختلالات اضطرابی
نوروز وسواس
راهنمای تشخیص
درمان
فوبیا
انواع هراس ها
خصومت (پرخاشگری)
علل پرخاشگری
کنترل پرخاشگری
اساس زیستی پرخاشگری
نقش یادگیری در پرخاشگری
حساسیت بین فردی
تاریخچه پارانوئید
طبقه بندی پارانوئید
علل بیماری پارانوئید
پیشینه تحقیق
فصل سوم
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
حجم نمونه و روش نمونه گیری
روش اجرای پژوهش
ابزار تحقیق
ملاحظات اخلاقی
فصل چهارم
مقدمه
توصیف و تحلیل داده ها
فرضیه آزمایی
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
محدودیتهای پژوهش
پیشنهادات تحقیق
فهرست منابع
بخشی از متن:
چکیده:
در این تحقیق به بررسی تأثیر چهار عامل عدم اطمینان جریان وجه نقد، نسبت سود انباشته به حقوق صاحبان سهام، نسبت سهامداران عمده و فرصت های سرمایه گذاری با سود نقدی سهام پرداخته شده است. بدین منظور چهار فرضیه تدوین گردید. سود نقدی سهام نیز با دو متغیر سود سهام به عایدات و سود سهام به فروش سنجیده شده است. در فرضیه اول ارتباط بین عدم اطمینان جریان های نقدی و سود نقدی سهام مورد آزمون قرار گرفت. در فرضیه دوم به ارتباط بین نسبت سود انباشته به حقوق صاحبان سهام و سود نقدی سهام پرداخته شد. فرضیه سوم بیان می دارد که بین نسبت سهامداران عمده و سودنقدی سهام رابطه معکوس وجود دارد. در فرضیه چهارم ارتباط بین فرصت های سرمایه گذاری و سود نقدی سهام مورد آزمون قرار گرفت. جهت آزمون فرضیه ها دو مدل رگرسیون تدوین و مورد استفاده قرار گرفت. جامعه آماری، شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی دوره زمانی بین 1385 تا 1389 است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها بیانگر این است که به جز فرضیه دوم بقیه فرضیه ها مورد تأیید قرار نگرفت. به عبارت دیگر از بین چهار عامل ذکر شده در بالا تنها بین نسبت سود انباشته به حقوق صاحبان سهام و سود نقدی سهام ارتباط معناداری وجود دارد.
کلمات کلیدی: عدم اطمینان جریان های نقدی ، سود نقدی سهام
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه
1-2) تشریح و بیان مسئله
1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق
1-4) اهداف و سوالات تحقیق
1-5) فرضیه ها
1-6) بررسی اجمالی پیشینه داخلی و خارجی
1-7) تعریف واژه های کلیدی
1-8) خلاصه و نحوه فصل بندی پایان نامه
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
2-1) مقدمه
2-2) مبانی نظری
2-2-1) جریان وجه نقد عملیاتی
2-2-2) نسبت سود انباشته به حقوق صاحبان سهام
2-2-3) نسبت سهامداران عمده
2-2-4) فرصت های سرمایه گذاری
2-2-5) سود نقدی سهام
2-2-5-1) محدودیت های پرداخت سود
2-2-5-2) اشکال تقسیم سود
2-2-2-3) عوامل مؤثر بر تصمیمات تقسیم سود
2-2-5-4) انواع سیاست های تقسیم سود
2-3) پیشینهتحقیق
2-4) خلاصه فصل
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1) مقدمه
3-2) پرسش ها و فرضیه های تحقیق
3-3) چگونگی تدوین فرضیه ها
3-4) طرح آزمون آماری فرضیه های تحقیق
3-5) متغیرها، داده ها و نحوه محاسبه آنها
3-6) روش تحقیق
3-7) جامعه آماری، چگونگی نمونهگیری و نمونه
3-8) تعیین حجم نمونه
3-9) قلمرو تحقیق
3-10) مراحل آزمون فرضیه ها
3-11) خلاصه فصل
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها
4-1) مقدمه
4-2) آماره های توصیفی دادهها و متغیرهای تحقیق
4-3) آزمون فرضیه ها
4-3-1) بررسی آزمون فرضیه ها با استفاده از مدل اول
4-3-2) بررسی آزمون فرضیه ها با استفاده از مدل دوم
4-4) خلاصه فصل
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1) مقدمه
5-2) یافته های تحقیق
5-3) بحث در مورد یافتهها ومقایسه نتایج با مبانی نظری و نتایج تحقیقات پیشین
5-4) محدودیت های تحقیق
5-5) کاربردهای نتایج و استفاده کنندگان از آنها
5-6) پیشنهادهایی برای انجام تحقیقات آتی
فهرست منابع
الف) منابع فارسی
ب) منابع انگلیسی
پیوست ها
الف) داده ها و فهرست شرکتهای انتخابی
ب) چکیده لاتین
بخشی از متن:
چکیده:
هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری از بیمه ی الکترونیک بیمه ایران در خراسان رضوی می باشد. روش پژوهش این تحقیق، از نظر هدف از نوع کاربردی، از لحاظ روش انجام، توصیفی- پیمایشی از نوع میدانی است. جامعهی آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان الکترونیکی بیمه ایران در خراسان رضوی، که به روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 180 نفر از مشتریان این سازمان به عنوان نمونه انتخاب شدند. دادههای پژوهش از طریق پرسشنامه پژوهشگر ساخته با پایایی 0.84 جمعآوری و از طریق مقدارآماره آزمون (آماره t) برای آزمون هر فرضیه و P برای معناداری مدل با نرم افزار SPSS/18 تجزیه و تحلیل شدند. نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت ارائه خدمات، سهولت استفاده از خدمات، امنیت در استفاده از خدمات و هزینه استفاده از خدمات بر رضایت مشتری از بیمه ی الکترونیک ایران در خراسان رضوی تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1. مقدمه
1-2. بیان مسئله
1- 3 . اهمیت و ضرورت پژوهش
1-4. فرضیه های پژوهش
1-5 . اهداف پژوهش
1-6. پیشینه تحقیق
1-6-1. پژوهش های داخلی
1-6-2. پژوهش های خارجی
1-7 . تعاریف مفاهیم و متغیرهای مورد مطالعه
1-8. خلاصه و جمع بندی فصل
فصل دوم: ادبیات موضوع
2-1. مقدمه 16
2-2. مبانی نظری
2-2-1. بیمه
2-2-2. تاریخچه بیمه
2-2-3. تاریخچه بیمه در ایران
2-2-4. بیمه اتکایی
2-2-5. چالشهای موجود در صنعت بیمه
2-2-6.انواع بیمه
2-2-6-1. بیمه های اجتماعی (اجباری)
2-2-6-2. بیمه های بازرگانی (اختیاری)
2-2-7. انواع شرکت های بیمه ای
2-2-8. بیمه ی ایران
2-2-8. تجارت الکترونیک
2-2-8-1. تاریخچه تجارت الکترونیک
2-3-8-2. مزایای تجارت الکترونیک
2-3-8-3. معایب تجارت الکترونیک
2-3-8-4. بیمه الکترونیک
2-3-8-5. چارچوب حقوقی بیمه های الکترونیک
2-3-8-6. مزایای بیمه ی الکترونیک
2-3-8-7. موانع رشد بیمه های الکترونیک
2-3-8-8. مدلهای تجارت الکترونیک در شرکت های بیمه ای
2-3-8-9. مزایا و منافع به کارگیری تجارت الکترونیک درشرکت هایبیمهای
2-3-8-10. رضایتمندی مشتری
2-3-8-11. رضایتمندی الکترونیک مشتری
2-3-8-12. مدلهای ارائه شده برای عوامل تعیین کننده در رضایت الکترونیک
2-3-9. عوامل مؤثر در رضایت الکترونیک مشتری
2-3-9-1.کیفیت و میزاناطلاعات
2-3-9-2. امنیت و اعتماد
2-3-9-3. سهولت استفاده از وب سایت (سهولت خدمات)
2-3-9-4. مبلغ حق بیمه (هزینه خدمات)
2-3-10. پیشینه ی پژوهش
2-3-10-1. پژوهش های داخلی
2-3-10-2. پژوهش های خارجی
فصل سوم: روش تحقیق
3-1. مقدمه
3-2. سؤالات تحقیق
3-3. روش تحقیق
3-4. جامعه آماری، چگونگی نمونهگیری و نمونه
3-5. روایی و پایایی داده های آماری
3-5-1. تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) داده های آماری
3-5-2. تعیین روایی (اعتبار) داده های آماری
3-6. داده های مورد نیاز، متغیرهای تحقیق و روش محاسبه آنها
3-7. طرح آزمون آماری فرضیه های تحقیق
3-8. خلاصه فصل
فصل چهارم: یافته های پژوهش
4-1. مقدمه
4-2. آمار توصیفی دادههای پژوهش
4-2-1. جنسیت
4-2-2. سن
4-2-3. تحصیلات
4-2-4. سابقه خرید بیمه نامه
4-2-5. وضعیت تأهل
4-3. آزمون فرضیه های تحقیق
4-3-1. مدل معادلات ساختاری
4-3-2. آزمون نیکویی برازش مدل
4-4-3. فرض نرمال بودن داده ها
4-4-4.آزمون فرضیه های پژوهش
4-5. خلاصه فصل
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه
5-2- خلاصه و یافته های پژوهش
5-3- یافتههای تحقیق
5-3-1- یافته های حاصل از نتایج توصیفی
5-3-2- یافته های حاصل از آزمون فرضیات و مقایسه بانتایج پژوهش های پیشین
5-4- محدودیت های تحقیق
5-5- پیشنهادات کاربردی
5-6- پیشنهادات برای تحقیقات آتی
5-7- خلاصه فصل
فهرست منابع
منابع فارسی
منابع لاتین
پیوست ها
پیوست الف) پرسشنامه
پیوست ب) نمودارهای و جداول آماری
فهرست جداول
فهرست نمودارها
بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
اگر چه برای سلامت روانی تعاریف مختلفی ارائه شده است و از سوی افراد و مجامع علمی مختلف تعاریف متفاوتی ارائه شده است ولی همگی بر این نکته تأکید دارند که شخصی را می توان سالم دانست که از نظر جسمی و روانی در شرایط مساعد و مطلوبی قرار داشته باشد.
در برخی موارد و مطالعات برای بررسی و سنجش میزان سلامت روانی از مطالعات همه گیر شناسی استفاده می شود. برای تغییر در میزان و شدت سلامت روانی در افراد همواره دلایل و متغیرهای متفاوتی شناسایی شده است. عواملی چون بیماری یا فوت یکی از بستگان ، تغییر شغل، مسائل اقتصادی، ویژگیهای جسمانی و ... که در مواجهه با چنین شرایطی از روشهای مقابله ای و پیشگیرانه در سطوح مختلف برای بهبود سلامت روان در افراد جامعه استفاده می شود.
فهرست مطالب:
فصل اول:
مقدمه
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
هدف کلی
اهداف جزئی
سئوالات تحقیق
متغیرهای تحقیق
تعاریف مفهومی و عملیاتی
فصل دوم:
مفهوم سلامت روان
تاریخچه سلامت و روان در جهان
تاریخچه سلامت روان در ایران
سلامت روان از دیدگاههای مختلف
سلامت روانی از نظر مکاتب مختلف
اصول سلامت روانی
هدف ایجاد سلامت روان
مکانیزم روانی و نقش آن در سلامت روان
جمع بندی
همه گیر شناسی در ایران
بررسی همه گیر شناسی در جهان
فصل سوم:
روش تحقیق
جامعه تحقیق
نمونه تحقیق
ابزار تحقیق
روش نمره گذاری
مقیاس های چهارگانه آزمون GHQ
موارد کاربرد و محدودیت های GHQ
نمره برش آزمون
تجزیه و تحلیل داده ها
ملاحظات اخلاقی
فصل چهارم:
مقدمه
توصیف و تحلیل داده ها
فرضیه آزمایی
فصل پنجم:
بحث و نتیجه گیری
محدودیتها
پیشنهادات
منابع و مآخذ
پیوست
پرسشنامه سلامت عمومی
فهرست جداول
فهرست نمودارها
بخشی از متن:
بخشی از پیشگفتار:
عصر حاضر عصر انفجار اطلاعات است و پیشنیاز ورود و دسترسی افراد به اطلاعات و شبکه جهانی اینترنت، زیر ساخت مخابراتی مناسب است. در ایران سالهاست که تنها راه ارتباطی مرسوم، استفاده از خدمات کُند و لاک پشتی Dial- up است.
احتمالاً شما همه از آن دسته از کاربران اینترنت هستید که از Dial-up یا همان سیستم شماره گیری استفاده می کنید، یک مودم معمولی بر روی سیستم خود دارید، زمان زیادی از وقت شما هر روز باید صرف شماره گیری و اتصال به اینترنت و قطع و وصل های متوالی شود، در زمان استفاده از اینترنت خط تلفن شما مشغول است و هزینه تلفن را هم باید پرداخت کنید، مولتی مدیا در اینترنت را هم بی خیال شده اید و در آخر این که از سرعت کُند و حلزونی اینترنت هم کلافه هستید.
فهرست مطالب:پیشگفتار
چکیده
فصل اول: سرگذشت اینترنت
مقدمه
1-1- اینترنت چیست؟
1-2- استاندارد TCP / IP
1-3- سوئیچینگ پاکتی
1-4- از ARPANET تا اینترنت
1-5- اینترنت گسترده تر می شود
1-6- پهنای باند بزرگترین مانع سر راه پیشرفتهای بیشتر اینترنت
فصل دوم: آشنایی با معماری اینترنت، شبکه تلفن عمومی و مودم
1- مقدمه
2-1- درخواست
2-2- فراهم کننده خدمات اینترنت ISP
2-3- ساختار اینترنت
2-4- مقصد و سفر بازگشت
2-5- یک چشم بر هم زدن
2-6- شبکه تلفن عمومی
2-6-1- ساختار سیستم تلفن
2-6-2- مودم و مدولاسیون
فصل سوم: راههای مختلف ارتباط با اینترنت
1- مقدمه
3-1- ارتباط تلفنی (dial-up)
3-2- DSL همان خط تلفن، سرعت بیشتر
3-3- کدام بهتر است؟
3-4- روش های دیگر
فصل چهارم: ADSL
1- مقدمه
4-1- چرا DSL ؟
4-2- xDSL خط مشترک دیجیتال نامتقارن
4-3- اهداف طراحی سرویس Xdsl
4-4- انواع DSL
4-5- ADSL خط مشترک دیجیتال نامتقارن
4-6- چگونگی انتقال داده در سرویس ADSL
4-7- برپاسازی ADSL
4-8- ایده اولیه روش ADSL
زوج تابیده
4-9- ADSL و تاثیرپذیری از مسافت
4-10- ADSL چگونه کار می کند؟ (نگاه نرم افزاری)
ADSL و مدولاسیون
پروتکل PPP
4-11- ADSL چگونه کار می کند؟ (نگاه سخت افزاری)
تجهیزات ADSL
4-12- مزایا و معایب استفاده از سرویس ADSL
مزایا
معایب
آنچه باعث شده ADSL به سرعت در همه جا رشد کند.
4-13- ADSL2+ , ADSL2 : عبور از مرزهای سرعت
4-14- ADSL در ایران
4-15- ADSL در آنسوی آبها
4-16- آینده ADSL
ضمیمه
بخشی از متن:
بخشی از متن:
از تکنیکهای جدیدی که از عمر آن در جهان سوم بیش از یک دهه نگذشته، بهره برداری یا گلخانه های بلند است که به جای سطح از فضای ایجاد شده استفاده میشود که با افزایش عملکرد و کیفیت برتر بهره کافی، عاید کشاورزان خواهد شد. در ایران، بر اساس آمارهای اولیه، حدود 120 هزار هکتار خیار در مناطق مختلف کشور کشت میشود که بیشتر سطح آن توسط کشاورزان مهاجر اصفهانی و یزدی در مناطق جنوبی کشور انجام میگیرد؛ چون افزایش این کارخانهها در اصفهان و بعداً یزد متمرکز بوده، هر کشاورز پس از آشنایی با این روش از مهاجرت، خودداری نموده و با توجه به هزینه بسیار گزاف تولید خیار در مناطق کشور که از عهده¬ی کشاورزان بومی برنمیآید، به میزان توسعه این روش را از سطح کشت هوای آزاد کاسته خواهد شد؛ مضافاً آنکه، محدودیت آب و خاک و افزایش جمعیت و امکانات صادراتی این محصول، خارج از فصل، میتواند اهرمهای اطمینان کافی برای عدم کاهش درآمدها باشد.
بعضی از تولیدکنندگان به صورت ابتکاری اسکلتهایی با سقف یک یا دوطرفه و یا نیمه دایره با استفاده از میلگرد با ابعاد مختلف احداث میکنند که ممکن است به دلیل عدم رعایت استاندارد از استحکام کافی برخوردار نباشد، ضمن اینکه در مواقع باد و طوفان با تکان خوردن اسکلت به بوتهها صدمه وارد میآید.
لازم به ذکر است که اگرچه اجرای اینگونه گلخانهها ارزانتر تمام میشود، ولی در موقع جابجایی و یا تحویل به دیگران قطعات میلگردها ارزش بازسازی مجدد را نخواهد داشت.
فهرست مطالب:
مقدمه
گلخانه ها
دلایل اهمیت کشت گلخانه
گیاه شناسی خیار داربستی
منشأ و انواع
گلخانه های مناسب جهت تولید خیار
اسکلت گلخانه
پوشش گلخانه
شرایط داخلی گلخانه
روشهای تهویه در گلخانه کشت خیار
دمندههای حرارتی
انتخاب ارقام
ضد عفونی کردن خاک
زمان کشت
روشهای کشت
نخ بستن
هرس
هدایت بوته
آبیاری
کوددهی
مسمومیت
نحوه دادن کود شیمیایی
علفهای هرز
آفات و بیماریها
برداشت
منابع
بخشی از متن:
مقدمه:
تعریف استراتژی از حدود 5 قرن پیش یعنی از سال 1561 میلادی با ترجمه واژه یونانی "استراتژیا" به معنی حکومت نظامی آغاز شده است و استراتژی را به عنوان بحثی که ریشه در علوم نظامی دارد و محتوای آن راهبری جنگ و سازماندهی نظامی در دو جبهه «تهاجمی و تدافعی» بوده، می شناسند (مشبکی،1389: 2). امروزه اما دیگر به دنبال تعریف تحت اللفظی واژه استراتژی نیستیم بلکه در سطوح عالی تر و پیشرفته تر به بررسی و انجام تحقیقات در خصوص استراتژی خواهیم پرداخت. در این تحقیق نیز بطور تخصصی و جزئی تر به بررسی یکی از مراحل فرایند مدیریت استراتژیک می پردازیم و آن اجرای استراتژی می باشد.
اجرای استراتژی برای موفقیت سازمان امری ضروری و حیاتی است. اجرا فرایندی منظم یا مجموعه ای منطقی از فعالیت های به هم مرتبط است که سازمان را قادر می سازد تا استراتژی را عملیاتی کند. بدون رویکردی مدون و دقیق در مورد اجرا، اهداف استراتژیک محقق نخواهد شد. اما، استقرار چنین رویکرد منطقی ایی برای مدیریت چالشی بزرگ است(ربینیاک، 1389: 26). البته بحث اجرای استراتژی نیز بسیار گسترده است و از این رو هدف ما در اینجا بررسی عوامل مؤثر بر اجرای استراتژی در صنعت بیمه است.
فهرست مطالب:
فصل اول
1-1. مقدمه
2-1بیان مسئله
3-1اهمیت و ضرورت موضوع
4-1گزاره های تحقیق
1-4-1پرسش های تحقیق
5-1روش کلی تحقیق
6-1 قلمرو مکانی
7-1 قلمرو زمانی تحقیق
8-1 روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه
9-1 روش های گردآوری داده ها و ابزار آن
10-1 روش های تحلیل داده ها
11-1موانع و محدودیت های تحقیق
12-1 چارچوب کلان نظری تحقیق
13-1 نکات مربوط به مدل اوکوموس
14-1 نقشه راه
15-1شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق
فصل دوم
1-2. مدیریت استراتژیک
1-1-2. تعریف استراتژی
2-1-2. تعریف اصطلاحات کلیدی
3-1-2. تعریف مدیریت استراتژیک
4-1-2. مراحل مدیریت استراتژیک
1-4-1-2. تدوین استراتژی
2-4-1-2. اجرای استراتژی
3-4-1-2.ارزیابی استراتژی
5-1-2. سطوح استراتژی
1-5-1-2. استراتژی سطح کلان (سطح اول)
2-5-1-2. استراتژی سطح واحد کسب و کار(سطح دوم)
3-5-1-2. استراتژی سطح وظیفه ای(سطح سوم)
6-1-2. عوامل موثر بر مدیریت استراتژیک
1-6-1-2. ساختار
2-6-1-2. فرهنگ
بخش دوم: عوامل موثر بر اجرای استراتژی
1-2-2. مقدمه ای بر اجرای استراتژی
2-2-2. اجرای استراتژی از دیدگاه مختلف
3-2-2. مدل های اجرای استراتژی
بخش سوم: مروری بر صنعت بیمه و جزئیات کامل برنامه تحول در صنعت بیمه
1-3-2. انواع بیمه
2-3-2. تاریخچه بیمه در ایران
3-3-2. نمایندگی های بیمه
4-3-2. جزئیات کامل برنامه تحول در صنعت بیمه
بخش چهارم: مدل مفهومی تحقیق
4-2. چارچوب اوکوموس
5-2. پیشینه تحقیق
فصل سوم
1-3. مقدمه
2-3. روش تحقیق
3-3.جامعه تحقیق و نمونه گیری
4-3.جامعه آماری
5-3. روش نمونه گیری و تعیین حجم جامعه
6-3. جمع آوری داده ها
7-3. روش و ابزار جمع آوری داده ها
8-3. مقیاس مورد استفاده
9-3. روایی ابزار
10-3. پایایی ابزار
11-3. روش تجزیه و تحلیل داده ها
12-3. تحلیل عاملی
13-3. انواع تحلیل عاملی
14-3. تحلیل عاملی اکتشافی
15-3. تحلیل عاملی تاییدی
16-3. اجرای تحلیل عاملی
17-3. اصول فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
18-3. مدل فرایند تحلیل سلسله مراتبی
19-3. نمایش سلسله مراتب یک مسئله تصمیم
20-3. ارزش گذاری شاخصها نسبت به هم
21-3. سازگاری در قضاوتها
22-3. جمع بندی
فصل چهارم
1-4. مقدمه
2-4. بررسی توصیفی مشاهدات
3-4. تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها
4-4. آزمون نرمال بودن مولفه های الگو
5-4. بررسی ضرایب روایی، پایایی و همبستگی
6-4. تحلیل فرضیه های تحقیق
7-4. تحلیل فرضیات تحقیق
8-4. رتبه بندی عوامل موثر بر اجرای استراتژی
9-4. رتبهبندی عوامل و معیارها
10-4. رتبهبندی با تکنیک AHP
11-4. رتبه بندی عوامل با تکنیک AHP
فصل پنجم
1-5.مقدمه
2-5. خلاصه
3-5. تفسیر نتایج و یافته های پژوهش
4-5. تفسیر نتایج حاصل از توصیف اطلاعات جمعیت شناختی نمونه پژوهش
5-5. یافته های تخصصی پژوهش
6-5. نتیجه گیری و پیشنهاد ها
7-5 پیشنهاد هایی برای پژوهش های آتی
8-5 موانع و محدودیتهای تحقیق
فهرست جداول
فهرست اشکال و نمودار ها
فهرست منابع و مآخذمنابع فارسی
منابع انگلیسی
پیوست ها
پیوست شماره 1) پرسشنامه مدیریت استراتژیک در بیمه
پیوست شماره 2) پرسشنامه مقایسات ذوجی
پیوست شماره 3) خروجی های تحلیل های آماری
بخشی از متن:
چکیده:
در این تحقیق سعی شده است عوامل اثرگذار بر شناسایی خدمات جدید بانکداری الکترونیک و بررسی تطبیقی امکان ارائه آن در ایران در مقایسه با بانک های پیشرفته بررسی گردد به این منظور پرسشنامه ای طراحی و پس از اطمینان از روایی و پایایی، بر اساس نظر اساتید، در اختیار جامعه آماری تحقیق که کارشناسان در بانک های تجاری شهر کرمانشاه بودند قرار داده شد. با استفاده از فرمول ککران و روش نمونه گیری تصادفی ساده، نمونه های تحقیق انتخاب شدند. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماری هایAMOS,SPSS استفاده شده است با توجه به نتایج تحقیق در بانک های تجاری شهر کرمانشاه به ترتیب متغیرهای زیر ساخت مالی و مدیریتی (0/582)، زیر ساخت نرم افزاری وامنیتی(0/281)، زیر ساخت ارتباطی(0/275)، فرهنگ سازی، آموزش کارکنان و مشتریان(0/252)، استانداردهای بین المللی بانکداری الکترونیک(0/192) دارای بیشترین تاثیر بر شناسایی خدمات جدید بانکداری الکترونیک دارند.
کلمات کلیدی: شناسایی خدمات جدید، بانکداری الکترونیک،بانک های تجاری، بانک های پیشرفته
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه
1-2) بیان مسأله
1-3) اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
1-4) اهداف تحقیق
1-4-1) هدف کلی
1-4-2) اهداف جزیی
1-5) فرضیه های تحقیق
1-7) قلمرو تحقیق
1-7-1) قلمرو موضوعی
1-7-2) قلمرو زمانی تحقیق
1-7-3) قلمرو مکانی تحقیق
1-8) تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی)
1-8-1) تعاریف مفهومی
1-8-2) تعاریف عملیاتی
فصل دوم: پیشینه تحقیق
2-1) مقدمه
2-2) مبانی نظری
2-2-1) خدمات و مفاهیم آن
2-2-2)ویژگی های خاص خدمات بانکی
2-2-3) تعریف خدمات الکترونیکی
2-2-4)تعریف بانکداری الکترونیک
2-2-5) سیر تحولات بانکداری الکترونیکی
2-2-6)بانکداری الکترونیکی در جهان
2-2-6-1) بانکداری الکترونیک در چین
2-2-6-2)پرداخت های الکترونیکی در هندوستان
2-2-6-3) بانکداری الکترونیک در مالزی
2-2-6-4) بانکداری الکترونیکی در آمریکا
2-2-7)مطالعه امکان سنجی
2-2-8)بانکداری الکترونیک در ایران
2-2-9) مزایای بانکداری الکترونیک در ایران
2-2-10) وضعیت ابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکی در کشور
2-2-10-1) پایانه فروشگاهی ابزاری برای توسعه بانکداری الکترونیکی
2-2-10-1-1)علل عدم استقبال از پایانه های فروشگاهی
2-2-10-2) بانکداری موبایل
2-2-10-2-1) مزایای بانکداری موبایل
2-2-10-2-2) مشکلات و موانع پیش روی بانکداری موبایل در ایران
2-2-10-2-3) بانکداری موبایل در بین بانک های کشور
2-2-10-2-4) بررسی وضعیت بانکداری همراه در بانک های ایران و مقایسه آن با بانک های پیشرو
2-2-10-2-5) تکنولوژی های بانکداری همراه
2-2-10-2-6) بانکداری همراه در بانک های مهم دنیا
2-2-10-3) شعبه و بانکداری الکترونیکی
2-2-10-4) تاریخچه کارت ها
2-2-10-4-1) تعریف و مفهوم کارت های بانکی
2-2-10-4-2) انواع کارت ها
1- کارت اعتباری
2- کارت پول
3- چک کارت
2-2-10-4-3) مزایای استفاده از کارت
2-2-10-4-4)کارت اعتباری ابزاری نوین در راستای تحقق بانکداری الکترونیک
2-2-10-4-5) بررسی وضعیت کارت اعتباری در جهان
2-2-10-4-6) انواع کارت های اعتباری در دنیا
2-2-10-4-6-1)مسترکارت
2-2-10-4-6-2) Pre Paid
2-2-10-4-6-3)کارت اعتباری Visa Virtual
2-2-10-4-6-4)کارت اعتباری Visa PrePaid
2-2-10-4-6-5) Prepaid MASTERCARD
2-2-10-4-6-6) کارت اعتباری Debit Master Card, Visa
2-2-10-4-6-7) کارت اعتباری Isa Chargeable Virtual
2-2-10-4-6-7)کارت اعتباری Isa Disposal Virtual
2-2-10-4-6-8)کارت اعتباری Master Card Debit به همراه حساب بانکی
2-2-10-4-7)تفاوت کارت اعتباری (Credit Card) با Debit Card چیست؟
2-2-10-4-8) وضعیت کارت اعتباری در ایران
2-2-10-4-9) معایب استفاده از کارت اعتباری در ایران
2-2-10-5)کیوسک خودپرداز
2-2-10-5-1) قابلیت ها و مزایای استفاده از خودپردازها
2-2-10-6) ماشین های نقطه فروش (EETPOS)
2-2-10-8) بانکداری اینترنتی
2-2-10-9)بانکداری تلفنی
2-2-10-10)لینک وبی
2-2-10-11)اجتماع حساب
2-2-10-12) تصدیق الکترونیکی
2-2-10-13) پرداخت ها برای تجارت های الکترونیکی
2-2-10-14) ارائه پرداخت صورت حساب
2-2-10-15) پرداخت های شخص به شخص
2-2-10-16) بانکداری الکترونیکی بی سیم
2-2-11)شاخص های تأثیرگذار بر تصویر افراد از مفید بودن خدمات بانکداری الکترونیکی
2-2-12) بسترهای پیاده سازی بانکداری الکترونیکی
2-2-13)آهنگ پذیرش نوآوری ها
2-2-14) نوآوری وخلاقیت سازمانی
2-2-15)کارکردهای اصلی تحقق نوآوری و ورود یک تکنولوژی نوظهور به بازار
2-2-16) فرایند نوآوری خدمات مالی
2-2-17)تشکیل تیم نوآوری خدمت
2-2-18) تعیین اهداف و راهبرد خدمات جدید
2-2-19) ایده سازی
2-2-20) الگوهای تکامل فرایند نوآوری تکنولوژیک
2-2-20-1) مدل فشار علم
2-2-20-2) مدل کشش بازار
2-2-20-3) مدل اتصالی
2-2-20-4) مدل یکپارچه و شبکه ای
2-2-20-5) مدل زنجیره ارزش
2-2-21) عوامل موثر بر شکل گیری فرایندهای نوآوری
2-2-21-1) ارتباط استراتژیک سازمانی
2-2-22) فرآیند تصمیم نوآوری
2-2-23) مسائل مربوط به زیرساخت ها
2-2-24) الگوی انتشار نوآوری ها
2-2-25) چالش های فراروی کاربران بانکداری الکترونیکی
2-2-25-1) واکنش مصرف کنندگان نسبت به نوآوری های مبتنی بر فنآوری
2-2-26) نقش فن آوری در تحول ارائه خدمات و مشتری مداری بانکداری الکترونیک
2-2-27) موضع یابی در نظام بانکداری
2-2-28) مدل های ارائه شده در حوزه سنجش آمادگی خدمات سیار
2-2-28-1) مدل پایه ارزیابی آمادگی خدمات سیار
2-2-28-2) مدل پیشرفته ارزیابی آمادگی خدمات سیار
2-2-28-3) مدل ارزیابی آمادگی سازمانی در برابر خدمات سیار
2-2-29)عوامل باز دارنده پیشرفت صنعت الکترونیک در مجموعه بانکی کشور
2-2-31) وضعیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک
2-3)پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1) مقدمه
3-2) روش شناسی تحقیق
3-4) روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
3-5) منابع و ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات
3-5-1) تشریح پرسشنامه
3-6) روش تجزیه و تحلیل داده ها
3-7) روایی و پایایی پرسش نامه
3-8) روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داه ها
3-8-1) رگرسیون خطی
3-8-3) آزمون کلموگروف- اسمیرنوف
3-8-4) ضریب همبستگی اسپیرمن
3-8-5) ضریب همبستگی پیرسون
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1)مقدمه
4-2) بخش اول: آمار توصیفی
4-2-1) ویژگیهای جمعیت شناختی نمونه آماری
4-2-1-1) توزیع فراوانی جنسیت
4-2-1-2) توزیع فراوانی تحصیلات
4-2-1-3) توزیع فراوانی سن
4-2-1-4) توزیع فراوانی سابقه خدمت
4-2-3) توزیع فراوانی تعداد نمونه های انتخاب شده از بانک ها
4-2-4) آزمون فرضیات
4-2-4-1) فرضیه اول
4-2-4-2) فرضیه دوم
4-2-4-3) فرضیه سوم
4-2-4-4) فرضیه چهارم
4-2-4-5) فرضیه پنجم
4-2-5) مدل های آماری و معادلات ساختاری
4-2-5-1) مدل اول
4-2-5-2) معادله ساختاری
4-2-5-3) معیارهای مناسبت مدل
4-2-5-4) مدل اکتشافی
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1) مقدمه
5-2) نتیجه گیری مبتنی بر فرضیات
5-3) نتیجه گیری کلی تحقیق
5-4) پیشنهادها بر اساس فرضیات
5-5) پیشنهادهای کاربردی
5-6) محدودیت های تحقیق
5-7) پیشنهاد برای تحقیقات آتی
فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع لاتین
پیوست ها
پیوست الف) پرسشنامه تحقیق
پیوست ب) خروجی نرم افزارها