بخشی از متن:
مقدمه:
Out look web Access to Microsoft Exchange Server برنامه ای متشکل از پست الکترونیکی، تقویم های شخصی، زمانبندی قرار ملاقاتها، برقراری ارتبـاط با دیگـران در هـرکجـا و هر زمـان، انجـام وظایف، ثبت و ضبط اطلاعـات شخصـی، تماسها و مرتب و منظم کردن فایلها است .
از طریق سیستم های پست لکترونیکی (Electronic Mail) میتوانید یک پیغام خصوصی برای شخص دیگری روی شبکه بفرستید، هنگامی که به یک سیستم میزبان پست الکترونیکی متصل می شوید، مانند پست معمولی یک آدرس منحصر به فرد برای شما در نظر گرفته می شود.
فهرست مطالب:
مقدمه
نحوه ورود و استفاده از Web mail HBINET
طرز استفاده از امکانات موجود در نوار ابزار استاندارد
ارسال پیغام
خواندن و دریافت پیغام های جدید
پاسخ به پیغام های E-mail
دریافت پیغام جدید
کاربا پوشهها و مرتب کردن و طبقه بندی پیغام ها
مروری بر تقویم
پیدا کردن آدرس و مشخصات افراد
بخشی از متن:
بخشی از متن:
زمینلرزه یا زلزله لرزش و جنبش زمین است که به علّت آزاد شدن انرژی ناشی از گسیختگی سریع در گسلهای پوستهٔ زمین در مدّتی کوتاه روی میدهد. محلّی که منشأ زمینلرزه است و انرژی از آنجا خارج میشود را کانون ژرفی، و نقطهٔ بالای کانون در سطح زمین را مرکز سطحی زمینلرزه گویند. پیش از وقوع زمینلرزهٔ اصلی معمولاً زلزلههای نسبتاً خفیفتری در منطقه روی میدهد که به پیشلرزه معروفند. به لرزشهای بعدی زمینلرزه نیز پسلرزه گویند که با شدّت کمتر و با فاصلهٔ زمانی گوناگون میان چند دقیقه تا چند ماه رخ میدهند. زمینلرزه به سه صورت عمودی، افقی و موجی بوقوع میرسد که نوع آخر از شایعترین آنهاست.
زمین لرزه نتیجهٔ رهایی ناگهانی انرژی از داخل پوسته زمین است که امواج ارتعاشی را ایجاد میکند. زمین لرزهها توسط دستگاه زلزله سنج یا لرزه نگار ثبت میشوند. مقدار بزرگی یک زلزله (ریشتر) طبق قرارداد گزارش میشود که بیان کننده انرژی آزاد شده می باشد، زلزلههای کوچکتر از شدت ۳ اغلب غیر محسوس و بزرگتر از ۷ خسارتهای جدی را به بار میآورند. شدت لرزه با روش اصلاح شدهٔ مرکالی اندازهگیری میشود که مبین آثار زلزله بر روی زمین است و مقیاس آن ۱ تا ۱۴ می باشد.در نزدیکی سطح زمین، زلزله به صورت ارتعاش یا گاهی جابجایی زمین نمایان میشود. زمانی که مرکز زمینلرزه در داخل دریا باشد،در صورت تغییر شکل زیاد و سریع بستر دریا باعث ایجاد سونامی میشود که معمولاً در زلزله های بسیار شدید اتفاق می افتد. ارتعاشات زمین همینطورریزش کوه و گاهی فعالیتهای آتشفشانی را موجب میشود.در حالت کلی کلمه زمین لرزه هر نوع ارتعاشی را در بر میگیرد – چه ارتعاش طبیعی چه مصنوعی توسط انسان - که موجب ایجاد امواج ارتعاشی میشود. زمین لرزهها اغلب نتیجه حرکت گسلها هستند، و همینطور فعالیتهای آتشفشانی، ریزش کوهها، انفجار معدنها، و آزمایشهای هستهای. نقطهٔ آغازین شکاف لرزه را کانون مینامند. مرکز زمینلرزه نقطهای است در راستای عمودی کانون و در سطح زمین.
فهرست مطالب:
مقدمه
ریشهٔ واژهٔ زلزله
توصیههای لازم هنگام وقوع زلزله
زلزلههای طبیعی
انواع گسل زلزله
زمین لرزههای دور از مرزهای صفحهها
کانون-کم عمق وکانون-عمیق زلزله
زلزلهها و فعالیتهای آتشفشانی
خوشههای زلزله
پس لرزه
ازدحام زلزلهها
طوفان زلزله
حجم و تعداد دفعات وقوع
لرزهخیزی القا شده
اندازهگیری شدت و محل زلزله
آثار زمین لرزه
لرزاندن و گسیختگی زمین
رانش زمین و بهمن
آتش
روانگرایی خاک
سونامی
سیل
نیروهای جزر
اثرات بشر
زمین لرزههای ثبت شده بر پایهٔ بزرگی
آمادگی
تاریخ
پیش از قرون میانه
بزرگی زمینلرزه
انواع زلزله
ثبت زلزلهها
زمینلرزه سراوان سال ۱۳۹۲
منابع
بخشی از متن:
بخشی از متن:
مفهوم کارآفرینی تحت الشعاع مسائل جامعه قرارگرفته و به محیطهای کسب وکار هنوز وارد نشده است، در اکثر کشورهای توسعه یافته، مفهوم کارآفرینی در سطح اقتصادی جا افتاده به طوری که جوانان میتوانند خود را به یک قهرمان تجاری تبدیل کنند. ولی در کشور ما کارآفرینی اقتصادی بیشتر اشتباهاً بچای ایجاد شغل بکار برده میشود. کارآفرینی از دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرارگرفته به طوری که پیتردراکر، مک کله لند، توماس بگلی، دیوید بوید نظرات متفاوت وگوناگون درخصوص مفهوم کارآفرینی ارائه داده اند.
دانشمندان ومحققان علوم مختلف اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی و مدیریت که درمورد کارآفرینی مطالعه ونظراتی ارائه کرده اند تعاریف مختلفی ازکارآفرینی مطرح نموده اند که تفاوتهای گاه متناقضی دارند. تعریفی ازکارآفرینی که تقریباً شامل همۀ تعریفهای ارائه شده ازآنان باشد عبارتست از ...
فهرست مطالب:
مقدّمه
فصل اول: تاریخچه ی کارآفرینی
سابقۀ کارآفرینی درایران
تعاریف ومفهوم کارآفرینی
نقش دولت درتوسعۀ کارآفرینی
علل اهمیت کارآفرینی
کار گروهی شروع کارآفرینی
کارآفرینی اجتماعی
مفهوم و معنای کارآفرینان اجتماعی
عناصر کارآفرینی اجتماعی
مراحل توسعه کارآفرینی توسط خانواده:
کارآفرینی و ایجاداشتغال
گامهای حمایتی
کارآفرینی در اسلام
فصل دوم: مفهوم و جایگاه خلاقیت و نوآوری
تفاوت خلاقیت و نوآوری
فرآیند خلاقیت و نوآوری
تکنیکهای خلاقیت و نوآوری
شرایط ایجاد خلاقیت و نوآوری
ویژگیهای افراد خلاق و نوآور
ویژگی سازمانهای خلاق و نوآور
کارآفرینی خلاق
تعریف خلاقیت کارآفرینانه
انگیزه برای خلاقیت
موانع خلاقیت
موانع محیطی خلاقیت
موانع سازمانی خلاقیت
موانع فرهنگی خلاقیت
موانع فردی
اصول نواوری
آنچه باید انجام دهیم
آنچه نباید انجام دهیم
سه شرط
منابع نوآوری
ناسازگاریها
نیازهای فرآیندی
تغییرات صنعت و بازار
تغییر ویژگیهای جمعیت
10عامل مهم شکست نوآوری
DNA نوآوری
اقدامات عملی برای سلامت سیستم نوآوری
فصل سوّم: میل به موفقیت و پیشرفت (توفیق طلبی)
گامهای مؤثردستیابی به موفقیت
گام نخست :قدرشناسی
گام دوم: آگاهی
گام سوم: پیشرفت
گام چهارم: به دنبال واقعیات زندگی باشید
گام پنجم: تصورکردن
گام ششم: هدفمندی
گام هفتم: دیگران رابرای موفقیتی که بدست آورده اید سهیم کنید
10سوء تعبیرازموفقیت
ضرورت دست یافتن به موفقیت
فصل چهارم: دسترسی به منابع مالی
منابع تامین مالی کارآفرینان
1- منابع خصوصی تامین مالی
2 - منابع تامین مالی از طریق بدهی (استقراض)
3 - منابع تامین مالی از طریق سرمایه (حقوق صاحبان سهام)
4 - منابع داخلی تامین مالی
فصل پنجم: ریسک پذیری
سوانح و ریسکهای وابسته به آن برای یک سازمان
ریسکهای واقعی و ریسکهای تجاری
ریسکهای وابسته و ریسکهای ناوابسته
ریسکهای استراتژیک
چارچوب مدیریت ریسک
یک استراتژی جامع
فصل ششم: خوش بینی (دیدگاه و نگرش مثبت)
دلیل علمی خوش بینی
تفسیرخوش بینان ازاتفاقات بد
قدرت چشم انداز مثبت
آموختن بهره گیری ازگرفتاری
امیدواری راعادت خود ساختن
چگونه میتوان به طورسنجیده امید راپرورش داد
فصل هفتم: سایر ویژگیها
قدرت تحمل ابهام
ارتباط ریسک پذیری و قدرت تحمل ابهام
کانون کنترل
پشتکار
صبر و شکیبایی
استقلال طلبی
هدفمندی
توانایی ایجاد ارتباط
پیشرفت در رقابت و حرفه تان شامل 6 مرحله اساسی میباشد
اعتماد به نفس
احساس مسئولیت
سخن آخر
تحول فرهنگی
فرهنگ کارآفرینی از بعد فردی
ویژگیهای سازمانهای کارآفرین
تحول اجتماعی
تحول اقتصادی
چگونه دیدگاهتان را تغییر دهید
زندگی کارآفرینانه
بخشی از متن:
چکیده:
یکی ازشایع ترین مشکلات عاطفی و هیجانی که دانش اموزان نوجوان با آن مواجه اند اضطراب است اضطراب حاصل خطاهای شناختی وباورهای غیرمنطقی است دانش اموزان مضطرب بیشتر در انتظار شکست هستند تا موفقیت. این گونه افراد خود را عامل شکست میدانند این نوع خطاهای فکری اسیب پذیری واضطراب را افزایش میدهد و انگیزه های مربوط به تحصیل را تحت تاثیر قرار میدهد که مهم ترین انها انگیزه پیشرفت است. در نهایت این مشکلات موجب افت تحصیلی میشوند دقت دریافته های تحقیقات در مجموع بروجود رابطه منفی بین اضطراب دختران بیشتر از پسران است تقریبا نتایج تحقیقاتی که ابطه بین مشکلات عاطفی وپیشرفت تحصیلی رانفی کرده مربوط به دانش اموزان مقاطع غیر دبیرستانی یا سالهای اول دبیرستان می باشد.
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
اهداف تحقیق
نظریه های رفتاری
نظریه های شناختی
چهار نوع افکار هراس انگیز
اضطراب و نوجوانی
اضطراب و پیشرفت تحصیلی
پشینه تحقیقات
تحقیقات انجام شده در داخل
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
طرح کلی تحقیق
جامعه آماری
حجم نمونه و روش نمونه گیری
روش تحقیق
ابزار تحقیق
پرسش نامه محقق ساخته
روش جمع آوری اطلاعات و روشهای آماری
اضطراب کلی
اضطراب پنهان
اضطراب آشکار
پیشرفت تحصیلی
نمودارمقایسه میزان پیشرفت تحصیلی دختران و پسران
رضایت از امکانات آموزشگاه
نمودار میزان رضایت دانش آموزان از آموزشگاه
رضایت از روش تدریس دبیران
امید به ادامه تحصیل در دانشگاه
رضایت از جذابیت ظاهری خود
بخش دوم : آزمون فرضیه ها
نتیجه گیری
پیشنهادها وکاربرد نتایج پژوهش
محدودیتهای پژوهش
منابع
بخشی از متن:
مقدمه:
در این تحقیق ابتدا برخی از تبدیلات زمان- فرکانس به طور مختصر بیان میشود. در ادامه به بررسی نمایشهای زمان- فرکانس سیگنالهای VAG با تبدیلات مذکور پرداخته شده است. این قسمت شامل دو مرحله است، در مرحله اول سیگنال شبیه سازی شده VAG با توضیحهای مختلف زمان- فرکانس نمایش داده میشود. مرحله دوم به بررسی نمایشهای متفاوت سیگنال VAG با توزیعهای مذکور اختصاص یافته است. در نهایت روشهای مختلف نمایش با یکدیگر مقایسه شدهاند.
فهرست مطالب:
1-1- مقدمه
2-1- تبدیل زمان- فرکانس
1-2-1- اهمیت تبدیلهای زمان- فرکانس
2-2-1- تبدیل خطی STFT
3-2-1- تبدیلهای دو خطی
3-1- نمایش سیگنال شبیه سازی با استفاده از توزیعهای زمان- فرکانس مذکور
4-1- بررسی تبدیل زمان- فرکانس با استفاده از سیگنال VAG
5-1- بحث و نتیجه گیری
منابع
پاورپوینت فرانک لوید رایت (زندگی نامه + آثار + پلان ها)
شامل متن و تصویر از آثار و پلان های خانه آبشار ، در 30 اسلاید می باشد.
& ...
بخشی از متن:
بخشی از متن:
ظاهرا در زمان سنجش خطر میزان پرسشها بسیار بیش از پاسخهاست. اگر بتوان این خطرها را بر حسب ارزش مالی تعیین کرد این فرآیند بسیار ساده تر خواهد بود. اما واقعیت چیز دیگری و اینکار عملا ممکن نیست. بنابراین باید از اطلاعات موجود در جهت سنجش خطر بهره جست. برای هر خطر خلاصه ای از بهترین، بدترین و محکمترین وضعیت تهیه کنید. سپس برای هر معیار خطر (پول، زمان، منابع، شهرت و زیان تجاری) میزان آسیب هر وضعیت را مشخص کنید. شرح کار خود را بر اساس این معیارها تنظیم کنید.
فهرست مطالب:
روش شناسی معیار خطر
درس 7 فرآیند امنیتی اطلاعات
ارزیابی آسیب پذیری در سطح سیستم
ارزیابی خطر در سطح شبکه
ارزیابی خطر در سطح سازمان
حسابرسی
تست نفوذ
ارزیابی
شبکه رایانه ای
امنیت فیزیکی
سیساتها و روشها
احتیاطها (هشدارها)
آگاهی
مردم
میزان کار
رویکرد (نگرش)
وفاداری
تجارت
نتایج ارزیابی
تدبیر
انتخاب ترتیب گسترش سیاستها
به روز کردن تدابیر موجود
به کارگیری
سیستمهای گزارش دهنده امنیتی
استفاده از مونیتورینگ
اسکن آسیب پذیری سیستم
رعایت سیاست
سیستمهای تائید
ایمنی اینترنت
سیستمهای تشخیص مزاحمت
رمز گذاری
الگوریتم
مدیریت کلیدی
ایمنی فیزیکی
کارکنان
آموزش آگاهی دهنده (هشدار آموزشی)
کارکنان
مسئولان
توسعه دهندگان
کارکنان ایمنی
حسابرسی
حسابرسی عمل به سیاست
ارزیابیهای دوره ای و جدیدپروژه
آزمایشات نفوذ
بخشی از متن:
چکیده:
فناوری انتقال اطلاعات از طریق خطوط برق به مصرف کننده نهایی ، یکی از فناوری های رو به رشد در بسیاری از کشورهای پیشرفته ی جهان است. بسیاری از کشورهای در حال توسعه نیز، برای استفاده و بکارگیری این فناوری در سطح شبکه ی برق مطالعاتی انجام داده و برخی از آن ها به نصب آن پرداخته اند. از اینرو در این پروژه ابتدا به معرفی و کلیات فنی این فناوری پرداخته می شود و سپس مزایا، کاربردها و مشکلات آن ذکر می شود. با توجه به اینکه شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این فناوری برای انتقال آن به کشور اهمیت فراوانی دارد، مشخصات کلیه ی عرضه کنندگان و تجهیزات آن بیان می گردد. در ادامه هزینه خرید و روش های انتقال این تکنولوژی به کشور بررسی شده و سپس منابع مورد نیاز برای انتقال و انطباق فناوری در کشور بیان می شود. در نهایت، طول عمر این فناوری و زمان استفاده موثر از آن بررسی خواهد شد.
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
تاریخچه PLC
شرح کار PLC
کاربردهای مختلف سیگنال های PLC
کاربرد PLC
بخشی از مزایای استفاده از PLC به شرح زیر می باشد
نقش PLC در اتوماسیون صنعتی
مفهوم کنترلرهای قابل برنامهریزی PLC
زمان پاسخگویی Scan Time
اتوماسیون صنعتی و نقش PLC در آن
فرآیند
اتوماسیون صنعتی
PLC - Programmable Logic Controller
قطعات ورودی
قطعات خروجی
نقش کنترلرهای قابل برنامهریزی (PLC) در اتوماسیون صنعتی
مقایسه تابلوهای کنترل معمولی با تابلوهای کنترلی مبتنی بر PLC
کنترل کننده قابل برنامه ریزی منطقی
طراحی مدار فرمان توسط کامپیوتر
ورودی پردازش خروجی
موارد کاربرد PLC
تفاوت PLC با کامپیوتر
حافظه بکار رفته در PLC
PLC های زیمنس
زبان های برنامه نویسی در PLC
BE نماینگر پایان برنامه نوشته شده می باشد (BLOCK END)
اصطلاحات PLC
ظرفیت PLC
ورودی
خروجی
مهمترین مشخصه هایی که در انتخاب PLC باید در نظر گرفت
طراحی مدار فرمان توسط کامپیوتر
ورودی پردازش خروجی
موارد کاربرد PLC
تفاوت PLC با کامپیوتر
حافظه بکار رفته در PLC
انواع سیستم PLC
PLCهای کوچک
PLC های متوسط
PLC های بزرگ
PLC ها با کاربرد محلی
PLC ها با کاربرد گسترده
از جمله این PLC ها می توان به نمونه های زیر اشاره کرد
کاربرد PLC در صنعت
نحوه برنامه نویسی PLC
طراحی و اجرای سیستم مانیتورینگ on- line ترانسفورماتور
طراحی و ساخت دستگاه قابل حمل اندازه گیری ارتعاش
طراحی و ساخت مالتی پلکسر صوت و دیتا
طول عمر فناوری PLC و زمان استفاده موثر از آن
PLC
Wireless
فیبر نوری
ماهواره
مشکلات موجود در بکارگیری فناوری PLC
قوانین موجود در هر کشور
کمبود سرمایه گذار اولیه
نتیجه گیری
بخشی از متن:
بخشی از متن:
یکی از وظایف مهم در تعلیم و تربیت یک نسل، یاری دادن آن برای یافتن هویت خویش است. روان شناسان، دوره نوجوانی یعنی حد فاصل بین 13 تا 18 سالگی را دوره حساسی برای یافتن هویت می دانند. در صورتی که نوجوان بتواند در این مدت برای خویش تصویری رضایت بخش و امید آفرین بدست آورد، مراحل بعدی زندگی را با تعادل، پرشور و پرتحرک آغاز خواهد کرد. نوجوان در چنین وضعیتی قدم دردوره های جهانی خواهدگذاشت، به گونه ای که می داند چه می خواهد و می داند که چه راهی پیش رو دارد و چه باید بخواهد. درصورت تحقق ناپذیری این هویت ، نوجوان دچار «آشفتگی نقش» خواهد شد. یعنی درمورد خود ونحوه رفتاری که می بایدداشته باشد ، دچار تردیدی می شود.درچنین صورتی، انتخاب یک الگوی مشخص برای او مشکل خواهد شد به همین لحاظ ممکن است هرچند صباحی، به رنگی وشکلی درآید.
فهرست مطالب:
فصل اول: شخصیت انسانی و معنی جوان
بخش اول: هویت یابی
بخش دوم: معنی جوان ونوجوان
درباره جوان
فصل دوم: بلوغ روانی و اجتماعی جوان
بخش سوم: بلوغ روانی وجنسی جوان
رشد اجتماعی
فصل سوم: بررسی مشکلات سنی
بخش چهارم: بررسی مشکلات سنی
بخش پنجم: مشکلات ونیازهای دوره ی جوانی ونوجوانی
افسردگی
اضطراب
بخش ششم: اعتیاد در جوانان
نقش شخصیت در اعتیاد
اعتیاد و مواد مخدر درن وجوانان
بخش هفتم: آسیب های اجتماعی دررابطه با جنس مخالف
الگوپذیری ورابطه با جنس مخالف
آسیب های اجتماعی دختر وپسر
فصل چهارم: نقش خانواده
بخش هشتم: هنجارهایی درتربیت
روش پرورش جوانان ونوجوانان
نقش خانواده
برخوردهای نامطلوب
بخش نهم: توصیه های بهتر برای ارتباط باجوانان
نکته ای به والدین (رشد اجتماعی)
پدرها ومادر ها حتماً بخوانند
بخش دهم: آسیب ها وموانع اجتماعی
پسران ایرانی شغل می خواهند
ازدواج
فراردختران عواقب ومشکلات آن
آسیب های اجتماعی فرار پسران
جوانان دیروز
ضمائم