پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک
پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

فروشگاه دانلود پروژه ها ،مقاله و تحقیقات دانشجویی - project , computer , book , pdf , word, پروژه , تحقیق , مقاله , کارآموزی , پایان نامه , عمران , کامپیوتر , ساختمان , الکترونیک

بررسی نقش تفکر استراتژیک بر گسترش ارتباطات شرکت ها

بررسی-نقش-تفکر-استراتژیک-بر-گسترش-ارتباطات-شرکت-ها
بررسی نقش تفکر استراتژیک بر گسترش ارتباطات شرکت ها
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 134
حجم فایل: 4738
قیمت: : 15000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
موضوع ارتباطات در سازمان از چنان اهمیتی برخوردار است که میتوان گفت اولین و مهمترین وظیفه هر مدیر توسعه که سیستم ارتباطات در سازمان می باشد. بنابراین ارتباطات یک مهارت بسیار مهم و مبنای لازم برای مدیریت کارآمد است که از طریق آن مدیران بین اشخاص و سازمان های مختلف روابطی را که برای انجام وظایف روزانه کارکنان به نحو مطلوب ضرورت دارد، برقرار ساخته و حفظ می کنند. این پژوهش که توصیفی-پیمایشی با ماهیت کاربردی و از لحاظ زمانی مقطعی می باشد به منظور بررسی بررسی نقش تفکر استراتژیک بر گسترش ارتباطات شرکت ها (مطالعه موردی: شرکت های تعاونی روستایی استان چهارمحال و بختیاری) انجام گرفته است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه اعضای هیئت مدیره شرکت های تعاونی روستایی می باشند که تعداد آنها 205 نفر می باشد و از سرشماری استفاده شد. ابزار اندازه گیری تحقیق، دو پرسشنامه تفکر استراتژیک و گسترش ارتباطات بود که مورد  استفاده قرار گرفت. برای اندازه گیری روایی پرسشنامه ها از روش محتوایی و برای تعیین پایایی آن آلفای کرونباخ محاسبه گردید که مقدار آن بالاتر از 7/0 برآورد گردید. برای بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف-اسمیرنوف و برای تحلیل داده ها از آزمون پیرسون و رگرسیون استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد تفکر استراتژیک بر گسترش ارتباطات در بین شرکت های تعاون روستایی تأثیرگذار می باشد. همچنین مؤلفه های تفکر استراتژیک (تفکر سیستمی، عزم استراتژیک، فرصت طلبی هوشمندانه، تفکر در زمان و پیشروی با فرضیه) بر گسترش ارتباطات در بین شرکت های تعاون روستایی تأثیرگذار می باشد.
کلید واژه ها: گسترش ارتباطات شرکت ها، تفکر استراتزیک، شرکت های تعاونی روستایی

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1مقدمه
1-2 بیان مسئله
1-3 ضرورت و اهمیّت تحقیق
1-4 اهداف تحقیق
1-5 فرضیه های تحقیق
1-6روش تحقیق
1-7 قلمرو تحقیق(زمانی، مکانی، موضوعی)
1-8 تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها
1-9طیف مورد استفاده در تحقیق
1-10 مدل مفهومی تحقیق
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
2-1 مقدمه
2-2-بخش اول: تفکر استراتژیک
2-2-1-تعاریف تفکر استراتژیک
2-2-2-مفهوم تفکر استراتژیک
2-2-3-منابع تفکر اشتراتژیک
 2-2-4-عناصر تفکر استراتژیک
2-2-5-کارکردهای تفکر استراتژیک
2-2-6-تعریف مدیریت استراتژیک
2-2-7-تعریف برنامه ریزی استراتژیک
2-2-8-رابطه تفکر استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک
2-2-9سه فرمان برای تفکر استراتژیک در ایجاد مزیت رقابتی
2-2-10-چالشها و موانع تفکر استراتژیک
2-2-11-گامهای تفکر استراتژیک چیست؟
2-2-12-چرا تفکر استراتژیک مهم است؟
2-2-13-متفکر استراتژیک
2-2-14-مسیرهای چهارگانه به سوی برتری استراتژیک
2-2-15-عوامل موثر بر تفکر استراتژیک
2-2-16-ایا شما به تفکر استراتژیک نیاز دارید؟
2-2-17-متفکران استراتژیک چه فرقی با دیگران دارند؟
2-2-18-ایزارهای تفکر استراتژیک.
2-3-بخش دوم: گسترش ارتباطات.
2-3-1-تئوری هزینه های اقتصادی.
2-3-2-تئوری وابستگی منابع
2-3-3-تئوری اتحاد استراتژیک
2-3-4-تئوری ذینفعان
2-3-5-تئوری یادگیری
2-3-6-تئوری نهادینه شدن
2-4-بخش سوم: پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
3-1 مقدمه
3-2 روش پژوهش
3-3 جامعه آماری و حجم نمونه
3-4 ابزار جمع آوری اطلاعات
3-5 اعتبار و روایی پرسشنامه ها
3-6 چگونگی جمع آوری اطلاعات
خلاصه
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل
4-1 مقدمه
4-2 توصیف آماری ویژگی های جمعیت شناختی جامعه
4-2-1 جنسیت
4-2-2 سن
4-2-3 تحصیلات
4-2-3 سابقه
4-2-5 نمودار رادار
4-3 آمار استنباطی
4-3-1 بررسی نرمال بودن داده ها با استفاده از آزمون کولموگروف-اسمیرنوف:
4-3-2 ارتباط بین جنسیت و متغیرهای هفت گانه
4-3-2 ارتباط بین سن و متغیرهای هفت گانه
4-3-3 ارتباط بین سطح تحصیلات و متغیرهای هفت گانه
4-3-4 ارتباط بین سابقه و متغیرهای هفت گانه
3-6 آزمون فرضیه های پژوهش
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1 مقدمه
5-2 خلاصه تحقیق
5-2-1 نتایج آمار توصیفی
5-2-2 نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها
5-3 پیشنهادات منتج از فرضیه ها
5-4 مقایسه نتایج با تحقیقات پیشین
جدول (5-1) مقایسه یافته‌های تحقیق با نتایج تحقیقات پیشین
5-5 پیشنهاد به پژوهشگران آینده
5-6 محدودیت های پژوهش
5-7 محدودیت های پژوهشگر
فهرست منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
پرسشنامه ها
الف) پرسشنامه ارتباطات
ب) پرسشنامه تفکر استراتژیک

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد